Ik kon hem niet plaatsten, omdat deze open was (IK had de lapoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
En wat is nu het voordeel dan?
Want ik zag staan 'koppel aan' en dan een nr, maar wat is nu de lol?
Ik snap er geen zak van
Nee hoor, probeer maar, er is er al 1 open dus het kan nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het knopje verdwijnt niet. Ik zou zo een nieuw topic kunnen posten.
Wat krijg je dan te zien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kon hem niet plaatsten, omdat deze open was (IK had de lapo)
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer maar, er is er al 1 open dus het kan niet
Probeer maarquote:
En dat telt nu niet meer omdat je topics kunt koppelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kon hem niet plaatsten, omdat deze open was (IK had de lapo)
Als je op Nieuw Deel klinkt koppelt ie automatisch zo te zien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja geen idee. Je krijgt nu dus wel als je in het dichte topic op 'open nieuw deel' drukt een melding dat het niet kan want dat dit topic open is. Maar als je ze niet koppelt (dus gewoon de 'nieuw topic' knop gebruikt) kan je best meerdere topics tegelijk openen, je kan er gewoon maar 1 koppelen aan de reeks. Er kan er altijd maar eentje open zijn
Yep, dat idee had ik daarnet ook al.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat telt nu niet meer omdat je topics kunt koppelen.![]()
Degene die het snelste is opent het vervolgdeel. Naveh meer verwarring voer 2 slowchats!![]()
En heb ik nu werkelijk in een paar uur een heel topic gemist?
Ik vind het serieus bullshit dat degene met de Lapo niet meer het nieuwe topic opent hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat telt nu niet meer omdat je topics kunt koppelen.![]()
Degene die het snelste is opent het vervolgdeel. Naveh meer verwarring voer 2 slowchats!![]()
En heb ik nu werkelijk in een paar uur een heel topic gemist?
Ja, dat. Als je het onderdeel van de reeks maakt kan er maar eentje. Maar als je hem als willekeurig nieuw topic op dit forum opent dan is het gewoon een los topic. Maar moet je dus wel de OP en apart erin kopiëren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja geen idee. Je krijgt nu dus wel als je in het dichte topic op 'open nieuw deel' drukt een melding dat het niet kan want dat dit topic open is. Maar als je ze niet koppelt (dus gewoon de 'nieuw topic' knop gebruikt) kan je best meerdere topics tegelijk openen, je kan er gewoon maar 1 koppelen aan de reeks. Er kan er altijd maar eentje open zijn
Moeten we deze hebben of: [SC] 44 - SHAZAM!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naveh meer verwarring voer 2 slowchats!![]()
Die mongolen had je toch alquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bullshit dat degene met de Lapo niet meer het nieuwe topic opent hoor
Ik vind het alleen handig dat er dan geen 2 meer tegelijk lopen, maar dit roept weer van die mongolen op die gaan knop-hunten
Klopt inderdaad, gaat dus alleen als je hem toevallig tegelijk opent.quote:
Is niet gekoppeld dus geen Eckte.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten we deze hebben of: [SC] 44 - SHAZAM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |