jij bedoelt deze ronaldoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan was)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bedoelt deze ronaldo [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Hey dat voetbal plaatje heb je dan dubbel
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook zietquote:
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50
dan moet je maar even over die dubbele post van mij heenkijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50
lijk wel dronken, dubbele namen dubbele voetbalploatjes dubbele posts....quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan moet je maar even over die dubbele post van mij heenkijken
Eens.... weet niet of je het al zelf gezien had, maar per COS-draadje dump ik gewoon een geheel stream relevante vraag (bijv. wat zou Karim er nu van vinden) en daar krijg je 0 reaktie op. Op CAPjes alleen als ie overduidelijk voor bepaalde personen achter een spoiler gemoeten had, of een hoog Secredo gehalte heeft, of als je een MODje quote of toevallig door een MODje gequote wordt (want die lijken de enigen te zijn die wél lezen).quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
lijk wel dronken, dubbele namen dubbele voetbalploatjes dubbele posts....
en 1-1 gebleven? (het heeft mij toch zeker 4 minuten geduurd voordat ik erachter was dat RM-BAR aan het spelen was toen Kokje er een capje van poste)quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en 1-1 gebleven? (het heeft mij toch zeker 4 minuten geduurd voordat ik erachter was dat RM-BAR aan het spelen was toen Kokje er een capje van poste)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijptquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens.... weet niet of je het al zelf gezien had, maar per COS-draadje dump ik gewoon een geheel stream relevante vraag (bijv. wat zou Karim er nu van vinden) en daar krijg je 0 reaktie op. Op CAPjes alleen als ie overduidelijk voor bepaalde personen achter een spoiler gemoeten had, of een hoog Secredo gehalte heeft, of als je een MODje quote of toevallig door een MODje gequote wordt (want die lijken de enigen te zijn die wél lezen).
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom hou ik ook niet van voetbal... al die tekkels, spugers, duwers, shirt-trekkers
geef mij maar een echte sport
hoelaat begint dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom hou ik ook niet van voetbal... al die tekkels, spugers, duwers, shirt-trekkers
geef mij maar een echte sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijpt![]()
zoals ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijpt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |