Ja voor metalquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die Les Paul is ook niet verkeerd toch?
Ja zeg dat danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, maar dit is een heel andere band hoor
Dit is een echte band waar we cd's mee maken en mee optreden. En waar mensen daadwerkelijk op zitten te wachten. Dat andere is nog lang niet zoiver, insteek is ook heel anders.
Ik ook, ik lag dus niet aan mij.quote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef guitarist het volgende:
Ik krijg het nieuwe deel automatisch in mijn AT, nice.
Lekker motiverend dit.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
De laatste tijd? Wil je beweren dat het ooit goed klonk?
Inderdaad, goede update!quote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook, ik lag dus niet aan mij.
Handig.
wat een zielige opmerkingquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
Als ik depri ben speel ik juist beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
Ik moet weer wat meer gitaar gaan spelen, ik merk dat nu ik wat depdi ben wat minder gitaar speel, en als ik al wat gitaar speel dan klinkt het de laatste tijd slecht.
Je hebt duidelijk zijn filmpjes nog niet gezien.quote:
*gniffel*quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
Om het maar voor de 12.458ste keer uit te leggen: het gaat niet over je gitaarspel op zich, maar hoe je er altijd over doet en blijft doen en er echt nooit van leert, blijkbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... vanwaar die haat op mijn gitaar/gitaarspel?
quote:Dribbel, hoe bevalt die Behringer controller eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |