Haha zo gaat dat hier ook altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier is het vooral het probleem: "Ja maar ik heb gisteren ook al gekookt, kan jij dat niet doen?" "Nee ik heb echt geen zin, kunnen we niet wat makkelijks doen ofzo" "Ja is goed"
Iets makkelijks is dan vaak iets met mucho calorieen
Het is wel even doorbijten, maar het gaat echt hard. Sporten erbij en geen bier meer drinken versterkt het effect nog verder. Als je al een redelijke stofwisseling hebt kan je zo 5 kilo in 2 twee weken afvallen, maar je leven wordt er niet veel beter op zonder alcohol en lekker (=vet) etenquote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mijn vriend is daar nu mee bezig. Kwark met van die eiwitten zooi er in. Veel fruit. En in de avond kip met rijst. Ik krijg die meuk niet weg hoor.Vooral die magere kwark niet.
Ik heb sinds deze week de frisdrank maar aan de kant gezet en alleen maar water gaan drinken, veel fruit en sporten. Maar ik ga in de avond echt niet aan de kip met rijst. Gewoon een normale maaltijd hoor.
Van alcohol kan ik zonder moeite gelukkig afblijven.quote:Op maandag 18 april 2011 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is wel even doorbijten, maar het gaat echt hard. Sporten erbij en geen bier meer drinken versterkt het effect nog verder. Als je al een redelijke stofwisseling hebt kan je zo 5 kilo in 2 twee weken afvallen, maar je leven wordt er niet veel beter op zonder alcohol en lekker (=vet) eten
Alcohol is ook niet moeilijk, maar het wordt wel lastig als je 3-4x per week gaat barbecueen en partyen met je matenquote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van alcohol kan ik zonder moeite gelukkig afblijven.Maar van chocola en al die andere zooi niet. Dat is het probleem bij mij. Maar heb dit weekend nieuwe bikini's gekocht en toen ik hier thuis voor de spiegel stond dacht ik bij mezelf ja nu moet ik toch even serieus aan de slag, dus dat ga ik ook doen vanaf nu.
Dan word het wel moeilijk ja.quote:Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alcohol is ook niet moeilijk, maar het wordt wel lastig als je 3-4x per week gaat barbecueen en partyen met je matenSowieso drinken wij hier thuis eigenlijk geen bier, alleen als we uitgaan
Precies. Gezelligheid is killing voor je dieetquote:Op maandag 18 april 2011 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan word het wel moeilijk ja.En vooral nu het lekkere weer er aan komt.
Moet je ff PMen naar PiRANiAquote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kun je een OP in de Fok!Wiki maken?
Tijd om te meeten dan! Wij zijn toch niet gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 09:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Gezelligheid is killing voor je dieet
Boh, ik ben erbij gek!quote:Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd om te meeten dan! Wij zijn toch niet gezellig
Appelschijfjes met suikervrije ranja voor iedereen!
Sinds ik in de eerste zatquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij neger muziek?
Je moet [cimg][./cimg] gebruiken pierrequote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef PierreTT het volgende:
Mja, werkt wel enigszins. Dus, ga naar hartelust deze OP bewerken op:
http://wiki.fok.nl/index.php/MW2SC.
Doe jij het even, ik heb er echt totaal geen verstand vanquote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet [cimg][./cimg] gebruiken pierre
Vond deze wel nice gemaakt moet ik zeggenquote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso komt er een andere OP picca bij topique #100!
Laat ik het eens anders formuleren.quote:Op maandag 18 april 2011 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vond deze wel nice gemaakt moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |