Je avatar is kut, die clowntjes waren tofferderquote:Op maandag 18 april 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je best is overduidelijk niet goed genoeg.
Heb je een uitkering?
Dit is ook een clowntjequote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar is kut, die clowntjes waren tofferder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is ook een clowntje
Het is voor een andere SC, mijn oude blijft de standaard
Goedemorgen NielsGoed weekend gehad?
Is geen clowntje, is een hello kitty piraatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes goed weekend gehad heur, ouders kwamen langs en is best leuk om die mensen ook af en toe nog eens te zien
Please sir. When moon? When Mustang?
Maar hij heeft een clownsneus en een clownsmondquote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is geen clowntje, is een hello kitty piraatje
Yes goed weekend gehad heur, ouders kwamen langs en is best leuk om die mensen ook af en toe nog eens te zien
Helaas niet vrij. Ook niet op 5 mei. Semi-ambtenaar hequote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werken op goede vrijdag? Hoax! Ambtenaren werken sowieso niet, dus al helemaal niet op feestdagen
Hier ook, in 2006 patella luxatie in de linkerknie gehad. Oftewel een loszittende knieschijf.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zijn er veel mensen hier die iets aan hun knie hebben gehad zeg.
Stef, jij en ik hebben een hoop gemeenquote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga denk ik echt wel stoppen met drinken laatste wat ik me kon herinneren was BBQ saus en speklappen
Bij mij ook, op mijn elfde al problemen met kraakbeen, mocht niet meer sportenquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ook, in 2006 patella luxatie in de linkerknie gehad. Oftewel een loszittende knieschijf.
Tot ziens sporten, hallo aankomen in gewicht
Dat dacht ik alquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef Parvus het volgende:
Overigens Mich en Pierrio, m'n internet viel gister ineens uit
Goed bezig! Ik ga vanaf deze week maar eens beginnen met wat minder bier drinken, wat gezonder eten en wat minder roken. Er komt altijd zo'n moment dat je denkt: "Nu is het wel weer even leuk geweest"quote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij mij ook, op mijn elfde al problemen met kraakbeen, mocht niet meer sporten
Maar ik ga volgende week stoppen met roken, heb al 3 weken geen cola gedronken (ik was best verslaafd) en ga binnenkort beginnen met naar werk fietsen!
Ja precies.quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga vanaf deze week maar eens beginnen met wat minder bier drinken, wat gezonder eten en wat minder roken. Er komt altijd zo'n moment dat je denkt: "Nu is het wel weer even leuk geweest"
Bij mij speelt de reuma ook wel eens op, vooral als ik op een bankje wil gaan zitten voor de 013 om naar de jongelui van tegenwoordig te kijken. Weet je nog Rossdale?quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een gebroken teen gehad, maar mijn oude broze knietjes zijn nog in topvorm!
Die fotoquote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij speelt de reuma ook wel eens op, vooral als ik op een bankje wil gaan zitten voor de 013 om naar de jongelui van tegenwoordig te kijken. Weet je nog Rossdale?
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een gebroken teen gehad, maar mijn oude broze knietjes zijn nog in topvorm!
Awwwwwwww yeeeaaaahhhhhhh!quote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Chickies playen op het bankje voor de 013?
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je samen woont, dan kom je gemiddeld ook zo'n 5 kg aan.quote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben 21 en heb al mini-man boobs, terwijl ik vroeger altijd superveel sporte toen ik jong was... Ik ben ook wel een luie flikker, maar als ik al zou stoppen met cola drinken en ongezond eten zou het al heel erg helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |