En wie zegt dat sociale studies niet zwaar zijnquote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij geldt het ook alleen maar aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Bij de echt zware studies zou het natuurlijk onbegonnen werk zijn.
Was ook niet zo bedoeld, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 17 april 2011 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wie zegt dat sociale studies niet zwaar zijn![]()
Zulke grappen hoef je in Delft of Eindhoven en heel veel biotechnologische studies inderdaad niet te proberen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij geldt het ook alleen maar aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Bij de echt zware studies zou het natuurlijk onbegonnen werk zijn.
Tuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld, maar je snapt wat ik bedoel
Yo frankert. Heb je een kater?quote:
Neequote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Yo frankert. Heb je een kater?
Nothing aspirine can't handle.quote:
Dr kwam een groep mensen een biertje doen op mijn kamer voordat we de stad in gingen. Stuk of 10 bodempjes weg kunnen gooien net. Snap dat echt nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nothing aspirine can't handle.
ze denken dat je geld te veel hebt, je moet gewoon niet zo luxe leven dan doen ze dat nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dr kwam een groep mensen een biertje doen op mijn kamer voordat we de stad in gingen. Stuk of 10 bodempjes weg kunnen gooien net. Snap dat echt niet
Sommige mensen zijn van die neuroten.quote:Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dr kwam een groep mensen een biertje doen op mijn kamer voordat we de stad in gingen. Stuk of 10 bodempjes weg kunnen gooien net. Snap dat echt niet
ja maar ik doe dat allemaal niet jeweet nuchter en fris voor de vrouwenquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik (semi-)citeer PierreTT: "En iedereen die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt is een verkapte autist en moet z'n bek houden!!!!!11!!1![]()
![]()
"
Impliceren dat alcohol geen drug is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik (semi-)citeer PierreTT: "En iedereen die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt is een verkapte autist en moet z'n bek houden!!!!!11!!1![]()
![]()
"
Die discussie hebben we al gehad toch.quote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Impliceren dat alcohol geen drug is.
Wat is je punt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad toch.
Sodeju.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef kenserkabouter het volgende:
Tams, Jenni's zusje al wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |