Is dat ook gezond voor je huid?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had yoghurtcitroenkwarktaartpudding
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw!We wachten wel even op je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk woord van de dagquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had yoghurtcitroenkwarktaartpudding
Eigenlijk niet eens zelf verzonnenquote:
gezelligquote:
Wekker Thijs roept je vast wel op tijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik vast al wakker
Oh, die luchtige zooi. Er liep zelfs een topicreeks over, maar Mona bleef luchtige toetjes maken ipv echte vullende toetjes, dus die reeks is gestorvenquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die luchtige zooi. Er liep zelfs een topicreeks over, maar Mona bleef luchtige toetjes maken ipv echte vullende toetjes, dus die reeks is gestorven
Is dat nu het toetje van de maand?
Smaakt dat naar haas en ei?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie net dat paaspudding het toetje van de maand is
Oh, an sich goed te doen, maar de topicvolgers kochten elke maand de nieuwe pudding en na de zoveelste 'luchtige' waren we het allemaal zat. Er zijn zelfs klachtbrieven geschreven naar Monaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik liep de supermarkt binnen, zag een bak vol met puddingen en dacht hmm. Pudding!
(dat wilden ze ook he, de eikels)
Was nog in de aanbieding ook, dus ik trapte er maar gewoon in
Barretje is slapen, voordat je het vraagt.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Barretje is slapen, voordat je het vraagt.
Ik zie hem niet eens met de oranje lay-out, met de andere zie ik UI's ook in het klein jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op m'n mobiel zie ik ze wel maar zo ietepetieterig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |