Als je me je adres PM'et kom ik wel even hoi zeggen!quote:
Geniaal nummer. Ik heb even geregeld dat ie op de volgende spinningcd komt. Gewoon, omdat tof!quote:
Dat is toch al een tijdje bekend? Dat ST altijd gelijk heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
ST, zei jij nou laatst dat sperma goed is voor je huid? Volgens tv klopt dat, dus je had weer gelijk, zoals altijd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
ST, zei jij nou laatst dat sperma goed is voor je huid? Volgens tv klopt dat, dus je had weer gelijk, zoals altijd.
Echt lekker nummer inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geniaal nummer. Ik heb even geregeld dat ie op de volgende spinningcd komt. Gewoon, omdat tof!
Kort, krachtig, me like!quote:
had je daar de tv nog voor nodig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Je hebt nu een beeld dat die meet elkaars gezicht aan het onderspuiten is?quote:
quote:
zoiets iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt nu een beeld dat die meet elkaars gezicht aan het onderspuiten is?
Zet die meetcam eens uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt nu een beeld dat die meet elkaars gezicht aan het onderspuiten is?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op voor de F1. Eens zien wie of wat die stomme red bull van de zege houden gaat.
Fijne avond![]()
jij ook en doe beetje voorzichtig met jezelf!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Hoe laat begint het?
ieuw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
moet ik die speakers slopen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt mee: een beetje verliefd..ik dacht..een beeeeetje verliefd...
Je bent op FOK!TV, allemaal zwaaien!quote:
Ah, dan ben ik vast al wakkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij ook en doe beetje voorzichtig met jezelf!
9 uur gaan ze van start in China maar uitzending BBC zal wel 8 uur beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |