Ieh bah jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken terug te lezen in het Nettorama krantje. Hadden ze Mars drank in de reclame. Dat lijkt me echt vies
die hangt aan haar eigen sleutelbos, uiteraardquote:
hoi zwaaidamequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 komt ook nog even zwaaien
Dat komt vast helemaal goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, hopelijk meeten we een keer, gewoon voor de gezelligheid he
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
die hangt aan haar eigen sleutelbos, uiteraard
Haaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Koen is net slapen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
die hangt aan haar eigen sleutelbos, uiteraard
Ik vroeg me al af waar hij nou wasquote:
quote:
niet eens naar New Kids the making off?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BarMan is een enge film aan het kijken![]()
Dat ze je de sleutelhanger niet guntquote:
oeh, zometeen Paul the making ofquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet eens naar New Kids the making off?
newkids de film hebben we al op dvd format gezien hier :d en dus ook deeltjes van de making-offquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet eens naar New Kids the making off?
Muck heeft de dvd in haar tas zitten en die is niet hier. Heb de film al wel in bios gezien!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
newkids de film hebben we al op dvd format gezien hier :d en dus ook deeltjes van de making-off
Straks komt The Ring ook nog. Ringu is leuker (en zieker), maar deze is dan nog zeker tof om te kijken.quote:
Oh lekker, nog meer suicidesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
Marilyn Manson heeft ook zijn eigen kanaal. Joepi!
ik hou niet van enge filmsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt The Ring ook nog. Ringu is leuker (en zieker), maar deze is dan nog zeker tof om te kijken.
Want het ligt aan de artiest natuurlijk. Zoals alle geweld aan spelletjes ligt!quote:
I do. Met dank aan mijn ma die me naar de Exorcist liet kijken als ik niet kon slapen. Dat kon ik daarna nog steeds nietquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
I do. Met dank aan mijn ma die me naar de Exorcist liet kijken als ik niet kon slapen. Dat kon ik daarna nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |