Ah, nice!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net een smsje van mijn moeder dat mijn vader vandaag moest lachen, zelf over de gang in het ziekenhuis liep EN zat te internetten met zijn mobiel
Je kunt je vast uitschrijven door te onvolgenquote:
liefquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar in gedachte ben ik bij je lieverd
goed nieuwsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net een smsje van mijn moeder dat mijn vader vandaag moest lachen, zelf over de gang in het ziekenhuis liep EN zat te internetten met zijn mobiel
He, het is maar een tip, wat de vaste KSC'ers willen moeten jullie zelf wetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel soms.
Maar laten we niet weer een OP-discussie beginnen, die oude topics horen er gewoon in.
Ga ik nu weer offline KSC'en.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt je vast uitschrijven door te onvolgen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Arcee het volgende:
Oh, als je 'stop volgen' in een topic doet volg je dan automatisch alle volgende delen ook niet meer?
Faalkonijnquote:
het programma is leuk maar die 2 klojo's naast Jack maken het echt oervervelend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Zowww reclame op de tv.... Dus ff pauze
Jack Spijkerman staat aan.....
zo waarquote:
quote:
quote:
Die van RN is melk zo te zien in de ava!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo waar![]()
nou...als het maar geen witte is
Oeh, en ook geen koorts meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
Geweldig te lezen dat het beter gaat met je papa ST![]()
nee die heeft die stomme Muck niet gehaald. Zijn Karamel en Advocaat eitjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo waar![]()
nou...als het maar geen witte is
Whehehehe..jij bent soms echt gemeeeeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
En dan geef je dat kuiken aan MZ, die spaart ze!
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee die heeft die stomme mijn allerliefste Muck niet gehaald. Zijn Karamel en Advocaat eitjes
is ook wel lief dat ze ze gehaald heeft voor me alleen is het zo weinigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |