kon je dat niet ff per PM voorstellen?! nu kan ik niet meer net doen of het m'n eigen idee isquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat het geen probleem voor je is om met het licht uit te neuken. Dan ziet ze het bed toch niet.
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
He, een nieuwe feature dat nieuwe topics automatisch in de MyAt komen te staan?
Nee oen, dit gaf jou de mogelijkheid om te reageren met 'de manier waarop ik haar neuk, doet haar toch alles en iedereen om haar heen vergeten. Dan maakt het bed dus ook niet uit'quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
kon je dat niet ff per PM voorstellen?! nu kan ik niet meer net doen of het m'n eigen idee is
ik faal. hard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee oen, dit gaf jou de mogelijkheid om te reageren met 'de manier waarop ik haar neuk, doet haar toch alles en iedereen om haar heen vergeten. Dan maakt het bed dus ook niet uit'
Ook leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En deze? [Singles] openen het topic mobiel!
Stelletje watjes!quote:
flip! flop!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze zullen ze niet snel per ongeluk meenemen in de sauna
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballenquote:
Die zie ik ook niet bij mijn saunaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze zullen ze niet snel per ongeluk meenemen in de sauna
Als je toch niks beters te doen hebt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballen
!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballen
Leedvermaak is jou niet vreemd, hequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je toch niks beters te doen hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |