Jullie mannen hebben allemaal vast wel eens een keer orale seks gegeven tijdens een tweede ronde. Wat dacht je, dat er een uur later helemaal geen sperma meer aanwezig is?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Niet lomp, is de waarheid. Mijn welzijn doet er totaal niet toe, dat merk ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Jullie mannen hebben allemaal vast wel eens een keer orale seks gegeven tijdens een tweede ronde. Wat dacht je, dat er een uur later helemaal geen sperma meer aanwezig is?
errr.. I'm straightquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben allemaal vast wel eens een keer orale seks gegeven tijdens een tweede ronde. Wat dacht je, dat er een uur later helemaal geen sperma meer aanwezig is?
Tweede ronde?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Whut, nog nooit orale seks gegeven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef smilez het volgende:
[..]
errr.. I'm straight![]()
dus nooit gegeven, wel gekregen!
quote:
ik weet uit eigen ervaring ook hoe belangrijk die steun is, dus ik vind het wel lomp. Je ziet dat zelf alleen pas achteraf.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet lomp, is de waarheid. Mijn welzijn doet er totaal niet toe, dat merk ik ook wel.
Doe je niet aan beffen met voorbedachte rade?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef smilez het volgende:
[..]
errr.. I'm straight![]()
dus nooit gegeven, wel gekregen!![]()
Ik weet niet wat wijsheid is. Ik ben nu degene die wordt opgezocht op de diepste momenten, en ik krijg m dan net weer rustig genoeg. Maar christus, wat een verantwoording ligt er op mijn schouders op die manier..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet uit eigen ervaring ook hoe belangrijk die steun is, dus ik vind het wel lomp. Je ziet dat zelf alleen pas achteraf.
dat bedoelde ze ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef smilez het volgende:
[..]
dat welmaar niet bij hetzelfde geslacht
Ja, maar komt dat ook niet deels door zijn ziekte. Toen ik een redelijk heftige depressie had, kon ik ook niet echt aan mijn vaders gesteldheid denken. Iedere dat ik daar was, voelde ik me gewoon totaal waardeloos, dat ik zo snel mogelijk terug naar huis wilde. Ik heb toen pa wel enorm veel verdriet gedaan hoor, maar ik was gewoon psychisch enorm van de kaart.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet lomp, is de waarheid. Mijn welzijn doet er totaal niet toe, dat merk ik ook wel.
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef smilez het volgende:
[..]
dat welmaar niet bij hetzelfde geslacht
Okee, dit veranderd wel mijn post van net.Dit is inderdaad behoorlijk lastigquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wijsheid is. Ik ben nu degene die wordt opgezocht op de diepste momenten, en ik krijg m dan net weer rustig genoeg. Maar christus, wat een verantwoording ligt er op mijn schouders op die manier..
quote:
snap ik en ik zou willen dat ik er wat zinnigs over kon zeggen, maar dat gaat nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wijsheid is. Ik ben nu degene die wordt opgezocht op de diepste momenten, en ik krijg m dan net weer rustig genoeg. Maar christus, wat een verantwoording ligt er op mijn schouders op die manier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |