abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 18:48:58 #151
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95678436
Welke spenen heb je geprobeerd. Eline wil nl alleen maar de combispeen van Difrax
  maandag 18 april 2011 @ 18:53:59 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95678674
En haar helpen met haar duimpje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95678783
Ik heb geen tips, maar Dottir is ook kieskeurig met spenen. Ze houdt alleen de avent goed vast. Die oogt alsof ie niet zit, maar bevalt dus wel. Mocht je die nog niet geprobeerd hebben, is het misschien nog een optie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95678877
Puck wil de difrax en de bibi speen gretig hebben, hij valt er soms echt op aan :Y) maar hij kan ze geen van allen inhouden. We proppen er nog steeds een knuffel tegenaan om te zorgen dat de speen er bij driftig zuigen niet uit plopt telkens.
Kortom de ultieme speen ben ik ook nog steeds naar op zoek.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95679031
Ik heb een bibi, difrax combi en avent, die avent is tot nu toe de meest succesvolle, een halve minuut..
Haar duimpje of vingertjes proberen we ook, maar ze is nog zo klein, ze snapt dat niet en dan trekt ze het er zelf meteen weer uit als ik haar handje los laat. Ik vind het echt zo lastig dat ik mijn handen hierdoor maar zo weinig vrij heb...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95679250
Bij floris hielp een speenketting heel goed.
En bibi had k, maar goed die had k gekregen maar sinds ie een half jaar is heeft ie geen speen meer
pi_95679464
Speenketting is gewoon waarmee je de speen vast kan klikken op kleding toch? Die hebben we ook geprobeerd.. Ik zou er bijna een elastiekje omheen binden achter haar hoofdje langs ;) of een stukje plakband erover :P
pi_95679543
Jelle wil soms een speen van Mam, maar die moet je ook een beetje tegenhouden. De speen zelf is wat rechter dan andere spenen heb ik het idee
pi_95679856
Wij hebben hier ook 6 soorten spenen in huis slingeren. En uiteindelijk heeft ze haar vingers gevonden, dus geen speen meer nodig. 8)7
*poef* nu is het weg
pi_95679888
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef mrien het volgende:
Jelle wil soms een speen van Mam, maar die moet je ook een beetje tegenhouden. De speen zelf is wat rechter dan andere spenen heb ik het idee
Die hebben wij ook :Y zit een soort vlakje op waardoor het ding niet de mond uit glijdt. Werkt hier niet heel erg maar het gaat beter dan andere spenen. Toch vindt Elin die bibi spenen het prettigst geloof ik.

Hoe lang doet ze over haar flesjes? Misschien is het anders een idee om daar een andere speen op te doen zodat ze daar langer over doet en zodoende haar zuigbehoefte bevredigt?

Jelle en Eline wat een keurige curves!
T komt vast door t weer Mrien :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95680155
Ze heeft al een s-speen op haar fles maar ze is best snel tussen de 15 en 20 minuten..
Verder lijkt die Mam speen een beetje tussen de avent en de bibi in te zitten ( ff gegoogled) die is denk ik nog wel het proberen waard, maar waar kan ik die kopen? Ik heb ze eigenlijk nog nooit ergens zien liggen.
pi_95680282
Bij de kruidvat hebben ze ze.
Je hebt de difrax flessen he? Er zijn van medela ook slow flow spenen. Ilse dronk haar flessen enorm snel op (150 cc in 5 minuten) en we hebben toen de medela speen erop gedaan. Ze drinkt nog steeds haar flessen uit die speen. Als ze een keer per ongeluk een fles uit de s speen krijgt dan spuugt ze daarna en is ze ook wat onrustiger.
*poef* nu is het weg
pi_95680470
Ja difrax fles hier.. Misschien zo een speen halen, als dat al scheelt hoeven we die fopspeen niet, scheelt ook weer afleren ;) ik ga van de week maar even naar de stad dan, naar het kruidvat.
pi_95680590
De spenen van medela heb ik bij de thuiszorg winkel gehaald. Bij de prenatal hebben ze ze wel online, in de winkel zag ik ze hier niet.
*poef* nu is het weg
pi_95680718
Oké thnx voor de tips! Ik ga er hier mee aan de gang :)
pi_95682692
Mam spenen inderdaad bij Kruidvat en Trekpleister. Etos, DA en Dio hebben ze niet
pi_95685394
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef MamaPurk het volgende:
Speenketting is gewoon waarmee je de speen vast kan klikken op kleding toch? Die hebben we ook geprobeerd.. Ik zou er bijna een elastiekje omheen binden achter haar hoofdje langs ;) of een stukje plakband erover :P
Toen was floris denk een maand of 2/3, zo'n ding met knuffeltje eraan. Die kon ie op gegeven moment een beetje vasthouden
pi_95687755
Oh en we zijn van de nutriton af *O*
Ik was t laatst vergeten te kopen en zaterdag hadden we geen tijd om t te halen, dus k had zoiets van kijken hoe t gaat. En hij spuugt dus niet meer.
pi_95687971
Vooralsnog lijkt Jelle beter te reageren op de prikjes dan de vorige keer. Hoop dat het zo blijft!
De kinderarts vond hem een mooi figuurtje hebben, grappig om te horen. En ze was erg enthousiast over de borstvoeding

Relaxed Sonnetje!
pi_95688020
Wat fijn zeg Sonnetje. Wij gebruiken het ook niet meer bij elke fles. Ilse stopt ervan met poepen. Dus nu geven we het alleen nog maar als we vlak na de fles op pad gaan.
*poef* nu is het weg
pi_95688421
Floris had er gelukkig geen last van.
T was zonder vooral vervelend dat ie 2uur na de voeding nog golven teruggaf, dus het was nodig. Floris is ook veel te onrustig om een kwartier ofzo na zn voeding stil te zitten

Mrien fijn dat jelle niet zo'n last van de prikken lijkt te hebben
pi_95693215
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Over rare post gesproken. Ilse heeft een rekening bij de ing. Nou wilde we daar ook op internet bankieren. Maar dan moest ilse haar handtekening zetten, dat wij op haar rekening in mochten loggen. 8)7
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hè :P (ik werk bij de Rabo hihi)
  maandag 18 april 2011 @ 22:40:26 #173
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95693386
Fijn, Mrien, dat Jelle weinig last had van de prikjes. Eline heeft er ook weinig last van gehad. Alleen vanavond een beetje verhoging, maar dat mag geen naam hebben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 april 2011 @ 22:41:52 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95693498
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef danic het volgende:

[..]

Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hè :P (ik werk bij de Rabo hihi)
bij de rabo heb ik Geert z'n rekening telefonisch geopend, nadat ik een mailtje had gestuurd naar t regiokantoor. T enige wat ze nodig hadden was 't bsn nummer en mijn naam + geb-data om te verifieren dat ik t echt was :) Rabo = TOP bank :Y (overigens zijn zowel zijn rekening als die van Jan gekoppeld aan mijn internetbankieren, ook telefonisch geregeld)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95693899
Ja klopt DJMO dat kan idd. Als jij of jullie al klant zijn dan kan zoiets gewoon telefonisch geregeld worden, hartstikke makkelijk. Heb je nog wel je kadootje voor hem gekregen dat bij de rekening hoort?

Ik ga komende week even op mijn werk langs om voor mijn petekindje een rekening te openen. Haar peetoom (een hele goede vriend van zowel ons als de vrienden waar het kindje van is) en ik wilden dit al doen bij de geboorte, maar dat is er niet van gekomen. Ze wordt nu alweer een jaar, dus dan maar als verjaardagskadootje. Pa en ma willen toch liever niet teveel speelgoed als kado krijgen, dus das makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')