Die hebben wij ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef mrien het volgende:
Jelle wil soms een speen van Mam, maar die moet je ook een beetje tegenhouden. De speen zelf is wat rechter dan andere spenen heb ik het idee
Toen was floris denk een maand of 2/3, zo'n ding met knuffeltje eraan. Die kon ie op gegeven moment een beetje vasthoudenquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef MamaPurk het volgende:
Speenketting is gewoon waarmee je de speen vast kan klikken op kleding toch? Die hebben we ook geprobeerd.. Ik zou er bijna een elastiekje omheen binden achter haar hoofdje langsof een stukje plakband erover
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hèquote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Over rare post gesproken. Ilse heeft een rekening bij de ing. Nou wilde we daar ook op internet bankieren. Maar dan moest ilse haar handtekening zetten, dat wij op haar rekening in mochten loggen.
bij de rabo heb ik Geert z'n rekening telefonisch geopend, nadat ik een mailtje had gestuurd naar t regiokantoor. T enige wat ze nodig hadden was 't bsn nummer en mijn naam + geb-data om te verifieren dat ik t echt wasquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef danic het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hè(ik werk bij de Rabo hihi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |