Die hebben wij ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef mrien het volgende:
Jelle wil soms een speen van Mam, maar die moet je ook een beetje tegenhouden. De speen zelf is wat rechter dan andere spenen heb ik het idee
Toen was floris denk een maand of 2/3, zo'n ding met knuffeltje eraan. Die kon ie op gegeven moment een beetje vasthoudenquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef MamaPurk het volgende:
Speenketting is gewoon waarmee je de speen vast kan klikken op kleding toch? Die hebben we ook geprobeerd.. Ik zou er bijna een elastiekje omheen binden achter haar hoofdje langsof een stukje plakband erover
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hèquote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Over rare post gesproken. Ilse heeft een rekening bij de ing. Nou wilde we daar ook op internet bankieren. Maar dan moest ilse haar handtekening zetten, dat wij op haar rekening in mochten loggen.
bij de rabo heb ik Geert z'n rekening telefonisch geopend, nadat ik een mailtje had gestuurd naar t regiokantoor. T enige wat ze nodig hadden was 't bsn nummer en mijn naam + geb-data om te verifieren dat ik t echt wasquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef danic het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hè(ik werk bij de Rabo hihi)
Mijn woonplaats staat in mn profielquote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef danic het volgende:
oh dan woon je volgens mij wel bij mij in de buurt Sonnetje.
Ik vind trouwens wel dat veel cb's snel willen afbouwen met flessen (zowel de melk als het feit van overstappen naar tuitbekers). Ik ben benieuwd hoe wij dat straks gaan ervaren.
Grappig dat ze bij het openen van een babyrekening zelfs proberen een beleggingsrekening aan te smeren, en dat toen mijn oudste een beleggingsrekening wilde hebben terwijl hij nog maar 17 was, ze wel heel erg moeilijk deden... vooral omdat ik het niet op mijn naam wilde hebben maar op de zijne (was zijn geld immers).quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Troeta het volgende:
tsss, ik moest gewoon naar de rabobank toe om z'n rekening te openen.
Ging die een heel verhaal houden over beleggen blabla, kan al vanaf 50 euro per maand.
Ik spaar 5 euro per maand
Ja, ik vond het ook wel apart. En ik vind het ook een beetje raar om met het spaargeld van de kleine zo'n gok te nemen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dat ze bij het openen van een babyrekening zelfs proberen een beleggingsrekening aan te smeren, en dat toen mijn oudste een beleggingsrekening wilde hebben terwijl hij nog maar 17 was, ze wel heel erg moeilijk deden... vooral omdat ik het niet op mijn naam wilde hebben maar op de zijne (was zijn geld immers).
Hij zit in 2½ jaar tijd wel op 75% winst (incl. aankoopkosten) maar dat percentage had hij vast niet gehaald als hij naar de adviseur geluisterd had
Idd... ik weet nog dat we een jaar of 10 geleden naar jeugdbeleggingsrekeningen keken, en in de folder van de bank stond nog een heel verhaal over hoe veilig ze het geld van de jonge spaardertjes wel niet belegden, en ze waren helemaal lyrisch van het aandeel UPC, wat toen op ¤ 70,= stond, niet veel later was het ¤ 0,70....quote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel apart. En ik vind het ook een beetje raar om met het spaargeld van de kleine zo'n gok te nemen.
Mamma, waarom kan ik niet studeren? Ja sorry kind, de rabobankmeneer heeft verkeerd belegd
Enne oor in, andere oor uitquote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef danic het volgende:
oh dan woon je volgens mij wel bij mij in de buurt Sonnetje.
Ik vind trouwens wel dat veel cb's snel willen afbouwen met flessen (zowel de melk als het feit van overstappen naar tuitbekers). Ik ben benieuwd hoe wij dat straks gaan ervaren.
Haha nouja dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef danic het volgende:
Ja dat klinkt idd goed Huup. Ik vind het ook zo jammer, mogen ze alsjeblieft ook nog even klein zijn? Het gaat al hard genoeg! Lekker belangrijk als hij/zij een jaar oud is en nog een fles krijgt. Ik zie geen enkele puber meer met een fles, dus het komt volgens mij wel goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |