fijn dat je voorgelicht bent dan,quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik las net dat hij een luier aanhad.
die vinden dat geweldig !! net als ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef Candyfreak het volgende:
Ben benieuwd hoe de bewoners erop reageren
Ja hij is nu Windy Mills en zij wil graag zuipen!!1quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het zonder dat zwarte gordijntje er om heen een stuk mooier...
Zei net tegen mijn vrouw dat ze dat ding ook wel mag hebben met nix eronder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het zonder dat zwarte gordijntje er om heen een stuk mooier...
hey ben je er weeeer zat je in jail ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom maar op met de Bunga Bunga Bingo!!!!
Yep die wil lid worden van de 3 musketiers nu karim weg is !quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Day het volgende:
Lijkt het nou zo of trekt Flip echt steeds meer naar Gerard toe?
Nee dat zie je helemaal goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Day het volgende:
hopelijk mag hij bij dit " grote spektakel " zijn.....zo zielig daar alleen op die enge zolderquote:
en warm lijkt me zonder raampie enzo pfquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
[..]
hopelijk mag hij bij dit " grote spektakel " zijn.....zo zielig daar alleen op die enge zolder
hope soquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
Vanavond komt Karim zeker weer terug het huis in.
sally spectra hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Palma in da house...
[ afbeelding ]
Jo had hem verteld dat hij wat meer met de andere bewoners moest omgaan. Dat hij anders weer zoveel stemmen krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Day het volgende:
Jep, zins Karim weg is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Day het volgende:
ja onmenselijk gewoon he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en warm lijkt me zonder raampie enzo pf
gewoon door posten maar niet lopen zeiken al wil je laura bespringen moet je allemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tja dan begin maar eens met een beetje lief tegen me te doen, de rest werkt avenrechts.
Dat Karim-ballonnetje was gisteren al doorgeprikt, het zou ze sieren als ze hem NUUUU weer terug lieten komenquote:
mooie capquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
The Queen is not amused she wants to enter the stage!!!!!
[ link | afbeelding ]
yeahquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Niki.P het volgende:
Philip gaat Mo nomineren (lijk ik op te maken uit het gesprek)
Ik denk later vanavond. Want Servio zei dat hij later nóg een show had (misschien gaat hij daarom weg)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat Karim-ballonnetje was gisteren al doorgeprikt, het zou ze sieren als ze hem NUUUU weer terug lieten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |