Klaarkomen en neuken zijn niet een en hetzelfde he?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Jurgen1990 het volgende:
Maar hiermee is dus wel het punt bewezen dat de vrouw het erg vind als de man te snel komt, op tv was eerst het programma "beter in bed". Dit programma bevatte veel interresante feitjes en oefeningen om het orgasme te kunnen uitstellen, erg nuttig.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Klaarkomen en neuken zijn niet een en hetzelfde he?
Soms vind ik het gewoon helemaal niet erg als het erg vlot is, bij een vluggertje wel zo handig, soms is het te vlot om klaar te komen, maar doen we nog wat naspel, soms is het gewoon presies goed en een hele enkele keer te lang.
Ja idd maar het programma helpt je zelf om betere seks te hebben maar er zijn wel meerdere oefeningen aanwezig om je orgasme uit te stellen, dus een duidelijk antwoord, oefenen!natte handdoek oefening is al een goede, als je niet weet wat deze oefening inhoud, googlen
Wat je vooral hiervan kan leren is dat er geen eenduidig antwoord is
Veel plezier op de daten-kun-je-leren-meet!quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Bah, vies hoor die reacties. WAAR is het zelfrespect van de mensen gebleven de laatste tijd. Vroeger waren we allemaal maagd voor het huwelijk en daarmee basta. Nu is dat wel anders.
Nou ik ben trots dat ik maagd ben,
Daar zijn een hoop mensen die veel beschaafder zijn!! Lees dit topic door, is toch niet meer normaal bepaalde dingen. Nee. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Veel plezier op de daten-kun-je-leren-meet!
Dank je!quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daar zijn een hoop mensen die veel beschaafder zijn!! Lees dit topic door, is toch niet meer normaal bepaalde dingen. Nee. Plaatsvervangende schaamte.
Maar aardig van je!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |