abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95753399
Je kunt ook het probleem verleggen, als zij bovenop zit mag zij ervoor zorgen dat je niet te snel komt. Dan moet je erg intensief communiceren en dat kan heel leuk zijn.

Het is heel normaal en je moet het vooral niet te zwaar maken. Over het algemeen worden vrouwen graag lang en hard geneukt, maar dat wil niet zeggen dat seks niet al leuk is als dat nog niet lukt. Controle krijgen vraagt best wat oefening, en oefening gaat beter als je plezier maakt, niet als je elkaar verwijtend/verontschuldigend gaat aankijken.

Controle hebben is wel heel leuk en je gaat er ook lekkerder door klaarkomen omdat er heel veel spanning op komt. Met een combinatie van het sturen van je ademhaling, gedachten en je pc-spier kun steeds verder gaan. Je moet het randje leren ontdekken en beheersen. Maar het is wel seks natuurlijk, je moet er samen wat van maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_95753563
Ik heb zelf ooit een vriendin gehad, en zij kon alleen maar een orgasme krijgen door een aantal standjes, die juist mij dan niet tot een orgasme brachten. Dit is ook erg frustrerend want het is dus of jij een orgasme of zij. Gelukkig uiteindelijk wel een oplossing gevonden ;)
pi_95754026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Jurgen1990 het volgende:
Maar hiermee is dus wel het punt bewezen dat de vrouw het erg vind als de man te snel komt, op tv was eerst het programma "beter in bed". Dit programma bevatte veel interresante feitjes en oefeningen om het orgasme te kunnen uitstellen, erg nuttig.
Klaarkomen en neuken zijn niet een en hetzelfde he?

Soms vind ik het gewoon helemaal niet erg als het erg vlot is, bij een vluggertje wel zo handig, soms is het te vlot om klaar te komen, maar doen we nog wat naspel, soms is het gewoon presies goed en een hele enkele keer te lang.

Wat je vooral hiervan kan leren is dat er geen eenduidig antwoord is ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95754311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Klaarkomen en neuken zijn niet een en hetzelfde he?

Soms vind ik het gewoon helemaal niet erg als het erg vlot is, bij een vluggertje wel zo handig, soms is het te vlot om klaar te komen, maar doen we nog wat naspel, soms is het gewoon presies goed en een hele enkele keer te lang.

Ja idd maar het programma helpt je zelf om betere seks te hebben maar er zijn wel meerdere oefeningen aanwezig om je orgasme uit te stellen, dus een duidelijk antwoord, oefenen! :P natte handdoek oefening is al een goede, als je niet weet wat deze oefening inhoud, googlen ;)

Wat je vooral hiervan kan leren is dat er geen eenduidig antwoord is ;)
pi_95754916
Ik weet wel wat het inhoud, ik weet ook dat vele mannen denken te vroeg klaar te komen, maar waarbij het reuze meevalt.

Uren kunnen gaan is iets met drugs op, is voor een enkele keer wel leuk, maar moet niet de norm zijn.
Het 10 minuten achter elkaar door vol kunnen houden is echt meer dan prima, dan kan je het met wat wisselen van standjes en andere dingen tussendoor vermaken tot een zeer uitgebreid beurt.
10 minuten doorgaan in hetzelfde standje is echt best lang, dat is gevoelsmatig veel langer dan 10 minuten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95755088
ja dan krijg je spierpijn als je te lang hetzelfde standje doet, als je afwisselt blijft het wel zo leuk en ook goed voor de conditie! Als je zat bent kan je ook uren seksen, maarja dan is het meestal dat je baalt dat je dan helemaal niet kan komen of pas na 1 uur een keer een orgasme hebt.
pi_95860394
Volgende......graag.
pi_95879011
Bah, vies hoor die reacties. WAAR is het zelfrespect van de mensen gebleven de laatste tijd. Vroeger waren we allemaal maagd voor het huwelijk en daarmee basta. Nu is dat wel anders.

Nou ik ben trots dat ik maagd ben,
  zaterdag 23 april 2011 @ 02:57:21 #59
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_95879084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Bah, vies hoor die reacties. WAAR is het zelfrespect van de mensen gebleven de laatste tijd. Vroeger waren we allemaal maagd voor het huwelijk en daarmee basta. Nu is dat wel anders.

Nou ik ben trots dat ik maagd ben,
Veel plezier op de daten-kun-je-leren-meet!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_95879128
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Veel plezier op de daten-kun-je-leren-meet!
Daar zijn een hoop mensen die veel beschaafder zijn!! Lees dit topic door, is toch niet meer normaal bepaalde dingen. Nee. Plaatsvervangende schaamte.

Maar aardig van je!!
  zaterdag 23 april 2011 @ 03:05:26 #61
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_95879184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Daar zijn een hoop mensen die veel beschaafder zijn!! Lees dit topic door, is toch niet meer normaal bepaalde dingen. Nee. Plaatsvervangende schaamte.

Maar aardig van je!!
Dank je!

Zou je een paar berichten willen quoten die er voor jou uitspringen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_95901979
Dat is idd kut ja :( . Vooral als ze daarna omrollen en gaan slapen :'( . Ik vind het ook erg lastig om het af te remmen, als ik eenmaal geneukt word wil ik graag dat het lekker vlot en hard doorgaat, met als nadeel dus dat hij dan heel snel klaarkomt und dan is de pret voorbij :'( .

Gelukkig zijn er ook mannen die eindeloos kunnen neuken en pas klaarkomen als ze daar zin in hebben _O_
  zondag 24 april 2011 @ 12:56:29 #63
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95915211
Tja.... morgen weer naar me vriendin toe.
En tegenwoordig weiger ik me broek zelfs na beneden te trekken voor minder dan 3x.
Aangezien mijn eerste keer toch standaard na 1 a 2 minuten is. Ik vind persoonlijk dat seks voor beiden een genot moet zijn. Persoonlijk ga ik dus echt wel gewoon door tot zij ook bevredigd is(tenzij ik gewoon een zware dag heb gehad en behoorlijk kapot ben maar normaal gesproken wel).

Het is echt zoo flauw om als man gewoon eventjes dat vrouwtje vol te spuiten en dan te gaan slapen. Sowieso mijn vriendin kon nooit komen(ze had voor mij nog 2 vriendjes gehad die het niet lukte). Dus toen ben ik gewoon een keer een half uur bezig geweest. Persoonlijk geniet ik er zelf ook meer van als de vrouwspersoon ook geniet en bevredigd kan worden inplaats van een keer klaarkomen en gaan slape.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95931254
Beter dan te langzaam.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')