Nu heb ik nog meeer hongerquote:
Hij woont op Malta. En nee, het produceren ervan geloof ik wel.quote:
Oeh, ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
nu heb ik zin om morgen naar het strand te gaan
Ik eet alles. Als ik hongerig genoeg ben, eet ik jou.quote:
Het wordt niet meer op de pijnlijke manier gedaan als vroeger hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij woont op Malta. En nee, het produceren ervan geloof ik wel.
Geheel terecht, overigens.
Oh wat vond ik het smerig om naast mijn pa te zitten eten terwijl hij kalfshersenen aan het oppeuzelen wasquote:
Durfal, gezien het gegeven dat ze op volstrekt willekeurige momenten er van alles uitgooit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet alles. Als ik hongerig genoeg been, eet ik jou.
Jawel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik eet alles. Als ik hongerig genoeg ben, eet ik jou.
[..]
Het wordt niet meer op de pijnlijke manier gedaan als vroeger hoor.
ik vind 22 graden wel primaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
laat dat warme weer maar komen!
wakeboarden w00h00
Kwestie van filerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durfal, gezien het gegeven dat ze op volstrekt willekeurige momenten er van alles uitgooit.
Och, hij zit op Malta. Ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durfal, gezien het gegeven dat ze op volstrekt willekeurige momenten er van alles uitgooit.
is het ookquote:
Ga je het zelf proberen?quote:
Dat is ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, hij zit op Malta. Ik maak me geen zorgen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
nu heb ik zin om morgen naar het strand te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |