Nu heb ik nog meeer hongerquote:
Hij woont op Malta. En nee, het produceren ervan geloof ik wel.quote:
Oeh, ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
nu heb ik zin om morgen naar het strand te gaan
Ik eet alles. Als ik hongerig genoeg ben, eet ik jou.quote:
Het wordt niet meer op de pijnlijke manier gedaan als vroeger hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij woont op Malta. En nee, het produceren ervan geloof ik wel.
Geheel terecht, overigens.
Oh wat vond ik het smerig om naast mijn pa te zitten eten terwijl hij kalfshersenen aan het oppeuzelen wasquote:
Durfal, gezien het gegeven dat ze op volstrekt willekeurige momenten er van alles uitgooit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet alles. Als ik hongerig genoeg been, eet ik jou.
Jawel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik eet alles. Als ik hongerig genoeg ben, eet ik jou.
[..]
Het wordt niet meer op de pijnlijke manier gedaan als vroeger hoor.
ik vind 22 graden wel primaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
laat dat warme weer maar komen!
wakeboarden w00h00
Kwestie van filerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durfal, gezien het gegeven dat ze op volstrekt willekeurige momenten er van alles uitgooit.
Och, hij zit op Malta. Ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durfal, gezien het gegeven dat ze op volstrekt willekeurige momenten er van alles uitgooit.
is het ookquote:
Ga je het zelf proberen?quote:
Dat is ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, hij zit op Malta. Ik maak me geen zorgen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
nu heb ik zin om morgen naar het strand te gaan
Je ziet zelf in dat het nogal een sneue opmerking was?quote:
Is hij nou alweer sneu?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet zelf in dat het nogal een sneue opmerking was?
Nee. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er dan?quote:
Nou, smakelijk dan, Hannibalquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Smaken verschillen.
En nu ga ik koken
nahquote:
Maakt ja niet uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig
of hebben we het over een andere opmerking?
Ow, jij ook al.quote:
@ De Vereeniging, Nijmegenquote:
Had ik al gezegd dat ik van je houd?quote:
Komt goed, steak met paddestoelenquote:
nog niet nee!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je houd?
God, dit had ik nodig zeg!
Wie is Agnes Obel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je houd?
God, dit had ik nodig zeg!
Rustig kan mooi zijn, maar dit raakt me niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef smilez het volgende:
what she said
*checking youtube*
hmmm te rustig for my taste
I knowquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rustig kan mooi zijn, maar dit raakt me niet.
daar vind ik dan weer niks aan.quote:
Ik vind het ook "lastiger" dan bijv. rock.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
bij concerten hou ik niet zo van rustig
Dat is helemaalquote:
kan ook heel ergquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
bij concerten hou ik niet zo van rustig
Wat een herriequote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef smilez het volgende:
[..]is party music!
maar ik snap dat het voor sommigen echt niks kan zijn
Nu heb ik zin om uit te gaanquote:
je tietenquote:
quote:
quote:
I'm a sucker for that kidquote:
+1quote:
Ik heb echt zo'n hekel aan zequote:
Jarenlange ervaring.quote:
Ik krijg serieus zere tieten als ik naar je UI kijkquote:
lekker hequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg serieus zere tieten als ik naar je UI kijk
Ik krijg een complex van CL's UIquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt in d'r truitje, checkquote:
Jouw tieten zeer laten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
vooral die neerwaartse beweging he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik een hekel heb aan the Scorpions he
sam worthingtonquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Maar ik was benieuwd welke film je keek. Avatar is mooiVeredelde Pocahontas, maar die beelden
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vooral die neerwaartse beweging he?
Heerlijkquote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik wil dansen!
Is het al 25 juni?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Het moet eerst nog 21 april worden. En dan 27 mei. En dan 31 mei.
Dan mag het
Ik wil die leuke dagen niet overslaanquote:
Als 't zover is dan wil ik een andere aanspreektitel.quote:
Mag het ook nog 29 en 30 april worden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Het moet eerst nog 21 april worden. En dan 27 mei. En dan 31 mei.
Dan mag het
hmm kan er wel naar luisteren op zijn tijd.. maar dat nummer vind ik vrij weinig aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Gisteren de hele avond metal geluisterd! Needled 24/7
Ja, geile beerquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't zover is dan wil ik een andere aanspreektitel.
Ik ga ietsjes laterquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil die leuke dagen niet overslaan
Oh! en 30 april! Klussen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil die leuke dagen niet overslaan
Oh! en 30 april! Klussen
Ik vind 'm wat hebben, heel anders dan de standaard. I like that.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef smilez het volgende:
[..]
hmm kan er wel naar luisteren op zijn tijd.. maar dat nummer vind ik vrij weinig aan
Gaat dinootje eigenlijk 25 juni?quote:
Weet ik, ik ga een paar dagen later waarschijnlijk helpenquote:
in Utrecht begint de rommelmarkt om 12u 's nachtsquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten met koninginnenacht/dag naar Amsterdam te gaan.
Rommelmarkten
Nog anders.quote:
A-dam is tha place to be tijdens koninginnedagquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten met koninginnenacht/dag naar Amsterdam te gaan.
Rommelmarkten
o daar kan ik nu ook naartoequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in Utrecht begint de rommelmarkt om 12u 's nachts
Dan ben ik aan het zuipen op het Rembrandtplein of zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in Utrecht begint de rommelmarkt om 12u 's nachts
Ik ga er ff lekker overheen lopen en daarna naar het Foute Feestquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het zuipen op het Rembrandtplein of zo
inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het zuipen op het Rembrandtplein of zo
ja, is wel tyfus drukquote:
Komt in de buurt.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Nope, is al lang uitverkocht.
[..]
Ken je klassiekers.
heeeey mijn klassiekers zijn goed genoeg!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Nope, is al lang uitverkocht.
[..]
Ken je klassiekers.
Nope.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef smilez het volgende:
[..]
inderdaadmet een beetje geluk ben ik daar die dag in een morphsuit te vinden
al ooit naar Flyleaf geluisterd?
Ik ga je geen God noemen, daar geloof ik niet inquote:
Die rommel van Armin? Yeah right.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef smilez het volgende:
heeeey mijn klassiekers zijn goed genoeg!
Herinner me er morgen nog een keer aan. Ben nu wat anders aan 't luisteren.quote:
I have always been an Atheïst, untill I found out I am God!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je geen God noemen, daar geloof ik niet in
Ik zat er al op te wachten!quote:
wie zegt dat ik het over electro/house/techno/trance/etc had?quote:
Sowieso iets originelers.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ga je geen God noemen, daar geloof ik niet in
Ik vind het een beetje belachelijk om driekwart jaar van te voren al een kaartje te moeten kopen. Leve de commercie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja dus had je allang een kaartje moeten hebben, lul
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje belachelijk om driekwart jaar van te voren al een kaartje te moeten kopen. Leve de commercie.
Lowlandsquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje belachelijk om driekwart jaar van te voren al een kaartje te moeten kopen. Leve de commercie.
Met wie ga jij eigenlijk?quote:
Je hebt ook nog een vloer, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
owja, had ik al gezegd dat ik wss 12 tot 16 weken op m'n bank moet wachten?
Oh noes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
dat zegt iedereen die geen kaartje heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Technoquote:
En toch heeft ze gelijk oude zeur.quote:
dat schijnt tegenwoordig normaal te zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
M'n nichtje, neefje, hun aanhang en vrienden groep van m'n neefje.quote:
gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een vloer, toch?
Ik denk graag aan mijn medemensquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel verstandig. Is er meer ruimte voor mij.
vriendin van me moest twee maanden op d'r tafel wachten, tegen de tijd dat ze hem had, ging ze alweer bijna verhuizenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn![]()
m'n broertje en schoonzusje zijn ook al 12 weken aan het wachten en hebben nog geen levertijd gehoord
Nee, ik doe daar bewust niet aan mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
dat zegt iedereen die geen kaartje heeft
Samzz.quote:
Bah, weer geen excuus om dicht tegen je aan te schurken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Heel verstandig. Is er meer ruimte voor mij.
Daar doelde ik dan ook niet opquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]je bent er nog niet eens geweest
Is bij de Zwarte Cross net zo, je moest, als je met de caravan wilt komen, in november al een kaartje kopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik doe daar bewust niet aan mee.
[..]
Samzz.
Nou, ze hebben echt last van je principesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik doe daar bewust niet aan mee.
[..]
Samzz.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij bent de oude zeur jij lig top LL om 23uur in je tent
maarlowlands
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ze hebben echt last van je principes
Beetje respect voor de ouderen jij, blaag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
jij bent de oude zeur jij lig top LL om 23uur in je tent
maarlowlands
Scoor een kaartje!quote:
die lijn hè...quote:
Net van de tiet en nu al praatjes, die jeugd van tegenwoordig ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje respect voor de ouderen jij, blaag.
Ik lig dan ook alleen maar in mijn tent omdat jij niet alleen durft te slapen.quote:
Daar heb ik Kres al voor, die heel toevallig in de verkeerde tent kruipt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lig dan ook alleen maar in mijn tent omdat jij niet alleen durft te slapen.
Een schande is 't.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Net van de tiet en nu al praatjes, die jeugd van tegenwoordig ook
Ik had de mijne gewoon netjes binnen de afgesproken termijn van 8 weken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn![]()
m'n broertje en schoonzusje zijn ook al 12 weken aan het wachten en hebben nog geen levertijd gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we hem weer?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had de mijne gewoon netjes binnen de afgesproken termijn van 8 weken.
Kolere, wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die is aan de vrouw dus die zal wel heel braaf in zijn eigen tentje gaan liggen sms'en met haar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik Kres al voor, die heel toevallig in de verkeerde tent kruipt.
Ja, waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik Kres al voor, die heel toevallig in de verkeerde tent kruipt.
[..]
Wow, is het zo geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Ik kan nooit gewoon gaan zitten op zo'n bank. Ik moet er gewoon gelijk op in slaap vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat heb ik ook nergens gesteld?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ze hebben echt last van je principes
hij was okayquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is aan de vrouw dus die zal wel heel braaf in zijn eigen tentje gaan liggen sms'en met haar.
[..]
ja maar die wil ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik zit nu op een bank waar jij op geslapen hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nooit gewoon gaan zitten op zo'n bank. Ik moet er gewoon gelijk op in slaap vallen.
[..]
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Sommige mannen...quote:
Oja jezus, jullie bankquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nu op een bank waar jij op geslapen hebt.
En mij, niet techno'en met dinotechquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee?
Die heerst!quote:
Superlomp!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mij, niet techno'en met dinotech
Uhuh, nog een andere dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhuh, nog een andere dan maar.Je orchidee staat niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
[..]
Uhuh, nog een andere dan maar.Die voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Uhuh, nog een andere dan maar.Oh is echt tof geworden zeg! Alles meteen maar omgedraaid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
En het zonnetje op je gezicht voor de extra warmte.quote:
Dekensquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
YepVooral met bijbehorend deken.
Yup. Alleen de eethoek, die heeft wél vertraging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
Oh is echt tof geworden zeg! Alles meteen maar omgedraaid?
Ja wij houden van gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik zie dat mijn smaak onmundig afwijkt van de norm hier
quote:
quote:
quote:
Ik vind de tv kant niet zo. Beetje een deceptie vergeleken met de bankhoekquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Yup. Alleen de eethoek, die heeft wél vertraging.
Ben nog niet helemaal klaar, moet nog wat decoratie kopen en zulks. En van die Japanse lampen.quote:
Ik weet niet wie/wat jij als de norm beschouwd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik zie dat mijn smaak onmundig afwijkt van de norm hier
Die tv is tijdelijk. Daar komt een huge LCD of plasma.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de tv kant niet zo. Beetje een deceptie vergeleken met de bankhoek
"het interieur van Techno is leuk" is atm de normquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet wie/wat jij als de norm beschouwd?
Ik vind vooral zijn bank tof. En die wijkt niet heel erg af van het plaatje die jij stuurde.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"het interieur van Techno is leuk" is atm de norm
Ik vind het er gezellig uitzien, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook zo zou inrichtenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Teak is tenminste tijdloos i.t.t. modern (dat heb ik al zat gehad).quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
neequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, hij blijft geniaal
[ afbeelding ]
Oh, het is niet perse de tv, het is wat saai vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Die tv is tijdelijk. Daar komt een huge LCD of plasma.
Ik weet 200% zeker dat mijn bank in alle opzichten genialer is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk is wat anders dan de normquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ie roze was geweest jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet 200% zeker dat mijn bank in alle opzichten genialer is.
*braak*quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
banken lijken idd wel heel snel op elkaar, maar 't zijn voor mij denk ik de los ogende rugkussens. De bank die ik heb uitgezocht is wat stijver.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind vooral zijn bank tof. En die wijkt niet heel erg af van het plaatje die jij stuurde.
Teveel planten? Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, het is niet perse de tv, het is wat saai vind ikEn teveel planten
Teak is overigensAl houd ik meer van donker hout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
banken lijken idd wel heel snel op elkaar, maar 't zijn voor mij denk ik de los ogende rugkussens. De bank die ik heb uitgezocht is wat stijver.
Ow, en de kleur, alhoewel ik ook jaren een bank heb gehad in hetzelfde grijs, maar 1 of 2 tinten lichter.
mja, teak vind ik niet mooi. Kies zelf eerder of voor licht eiken of voor noten/acacia.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Teak is tenminste tijdloos i.t.t. modern (dat heb ik al zat gehad).
ik niet, want dan kom ik niet meer overeindquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Bij Techno's bank valt me ook of dat de zitting wat kort lijkt, door die kussens.
Ik heb graag een diepe zitting
Ik wil een bank waar je heel ontspannen op kan zitten, maar ook met twee personen op kan liggen. Mag best wat hoger zijn, maar moet ook diep zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Bij Techno's bank valt me ook of dat de zitting wat kort lijkt, door die kussens.
Ik vind dat ruwe/levende juist mooi aan teak. Op de (brakke iPhone) foto's komt dat niet zo goed over. Dat heb je met dat gladde eiken en noten enzo veel minder. Hoewel ik licht eiken ook erg mooi vind, daar niet van.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
mja, teak vind ik niet mooi. Kies zelf eerder of voor licht eiken of voor noten/acacia.
Ja, teveel op een plek, zeg maar. En dan die orchidee zo weggedruktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Teveel planten? Valt wel mee toch?En aan die kant hangt nog niets aan de muur, moet ik nog wat leuks voor vinden.
Ach. Ik kan het altijd nog beitsen, voor een donkere ende koloniale look.
Dat klinkt heel erg chillquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
owja, de zitkussens in mijn toekomstige bang hebben een schuifmechanisme en gaan naar voren als je onderuitzakt. dacht de eerste keer dat ik van de bank af schoof
Diep als in de afstand van je kont tot je knieën, als je zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik niet, want dan kom ik niet meer overeind
Hoiquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
owja, de zitkussens in mijn toekomstige bang hebben een schuifmechanisme en gaan naar voren als je onderuitzakt. dacht de eerste keer dat ik van de bank af schoof
Optisch bedrog, mijn woonkamer is 12m bij 4,30m. Die bank is echt mega groot in het echt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Ja, da's waar.
Dan ga je het prachtig vinden hier. Alle kasten en tafels in koloniaal hout.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Teak is overigensAl houd ik meer van donker hout.
Ik heb de kaptafel, zonder spiegelquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent ook een Hemnes-fan, dat mag ik wel
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Optisch bedrog, mijn kamer is 12m bij 4,30m. Die bank is echt mega groot in het echt.
kan ik me voorstellen hoor, maar ik stoor me er juist aan. Heb een voorkeur voor een, buiten de nerf, glad oppervlak.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat ruwe/levende juist mooi aan teak. Op de (brakke iPhone) foto's komt dat niet zo goed over. Dat heb je met dat gladde eiken en noten enzo veel minder. Hoewel ik licht eiken ook erg mooi vind, daar niet van.
Ik denk dat jij onze woonkamer ook wel erg mooi gaat vindenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je het prachtig vinden hier. Alle kasten en tafels in koloniaal hout.
Ons als in 'van jou en mij'?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat jij onze woonkamer ook wel erg mooi gaat vindenAlles donker teak en een hardhouten parketvloer
Nou ja, eigenlijk is 't van m'n ouders, maar wat jij wiltquote:
Dat hij spuugvervelend is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Wat betekent het als een jongeman je iedere keer meteen als je online komt aanspreekt met 'wat ga je doen?' 'Heb je al plannen?' en 'Vanavond stappen?'?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
.. komt mij een beetje wanhopig over als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Wat betekent het als een jongeman je iedere keer meteen als je online komt aanspreekt met 'wat ga je doen?' 'Heb je al plannen?' en 'Vanavond stappen?'?
Dat 'ie oprecht geïnteresseerd is in wat je allemaal doet of dat hij ernstig omhoog zit en jou als potentieeltje ziet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Hij wil je batsenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ik stop er al mee hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
De zitting is 75cm tot de kussens, inclusief kussen is het 95cm.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
Dat dacht ik alMaar op de foto lijkt het wel een beetje zo.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]Moet ik teruglezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
De zitting is 75cm tot de kussens, inclusief kussen is het 95cm.
Alleen maar klikken.quote:
Ik vind het ook strontvervelend. Ik heb al gevraagd of 't wat minder kan.quote:
Ik denk dat laatste. Maar dat gaat mooi niet door.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 'ie oprecht geïnteresseerd is in wat je allemaal doet of dat hij ernstig omhoog zit en jou als potentieeltje ziet.
rechtstreeks naar de betreffende post, zeikwijfquote:
Arme hij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat laatste. Maar dat gaat mooi niet door.
Had 'ie het anders aangepakt dan had hij je wel mogen batsen?quote:
Lijkt me sterk want ik heb geen msnquote:
Rechtstreeks, rechtstreeks, ik moest scrollen hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
rechtstreeks naar de betreffende post, zeikwijf
Zelfs niet voor L-E?quote:
dat ligt dan aan je browser.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Rechtstreeks, rechtstreeks, ik moest scrollen hoor.
In het kort, jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had 'ie het anders aangepakt dan had hij je wel mogen batsen?
Ja, daaromquote:
Dat zou heel goed kunnen, ik krijg gewoon de hele pagina te zien.quote:
Damn artic, da's nog es ff een trap na.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ik krijg gewoon de hele pagina te zien.
Het gaat om de bank en het bed?
Ik heb wel msnquote:
Iemand schoppen die al op de grond ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn artic, da's nog es ff een trap na.
Ik deed het nog wel met liefdequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iemand schoppen die al op de grond ligt
thnx enquote:
Niet met je pumps?quote:
Life is a box of chocolatesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |