ik ben eens opgemaakt door iemand ( ook een travo) en mooi je wilt niet weten vond mezelf een lekker ding toen, dat kunnen ze goed hoor dat make-uppenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!
Ik zit al te denken "Hij weet meer van makeup en hoe die het moet gebruiken dan de meeste vrouwen".quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!
Ik hoop van harte dat het flink mag gaan ontsteken zodat beide kleppen een week dicht zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
is toch niet normaal meer zoveel troep boven zn ogen?
toch klopt het niet,,,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet lelijk maar het wordt wel een begrip: "ik ga een Lauraatje doen"
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was je bang dat je niet meer kon posten?
Sluit me hier volledig bij aan!!!!! eerlijk is eerlijk,hij had een doel dat was miljoenair worden,hij heeft het verwezenlijkt. ik heb ook een doel maar nog steeds niet berijkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En hij hoeft van mij dat prijzengeld niet te delen of weg te geven, verdienen is verdienen. Heb dat namelijk al een paar keer voorbij zien komen namelijk, maar dat vind ik hetzelfde als Alex die vraagt of Geer em ergens mee wil helpen.
Stel je voor dat ie wel al zijn geld weg gaat geven, dan moeten wij hem straks alles weer geven omdat ie blut is.
Heb ook al voorbijzien komen dat ie recht is omdat ie zelfredzaamheid hoog heeft. Mensen hoeven van hem niet aan het werk, als ze zich maar kunnen veroorloven om niet aan het werk te zijn. Ik vind dat een gezonde gedachte (en ik ben toch wel links)
Maar heb ook al gelezen dat ie een motje van de dood redde, dus hij zal vast wel PvdD stemmen
ze weten vaak beter wat je pluspunten zijn, dan jezelf!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben eens opgemaakt door iemand ( ook een travo) en mooi je wilt niet weten vond mezelf een lekker ding toen, dat kunnen ze goed hoor dat make-uppen
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het flink mag gaan ontsteken zodat beide kleppen een week dicht zitten
Als je in een tv-programma meedoet mag je best iets voor de kijkcijfers doen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
laura wordt neergezet als lui
als je afgelopen week bekijkt is iedereen lui
laura wordt neergezet als iemand die vroeg naar bed wil
Ook gerard wil zijn rust.. maar dat mag hier niet gezegd worden
Laura is nooit zat en gaat niet wippen met alex..
eindelijk iemand die dat niet doet voor de kijkcijfers
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoor
quote:
ik denk ook niet dat een partner zoiets mooi vindt...het moet er tenslotte ook weer vanaf...dan komt er gelijk een ander mens uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |