Idd om "BN er "te worden lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dat doet hij om zichzelf te promoten.
laura zei laatst nog over haar oren.... eerst dacht ik dat ik ook giga flaporen had maar ........... ach het valt eigenlijk reuze mee..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lelijk is ze niet maar saaien ach die oren kan ze wat aan doen maar denk dat laura er zelf niet zo mee zit anders had ze allang ze recht laten zetten
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat er een plopperdeplop inzat hoor PB want ze zijn echt saai
ik zit tijdelijk zonder passie, ben zoekende zeg maar.. heb wel bewondering voor mensen die ergens zo voor kunnen gaan!quote:
als je indd van travestieten make up houdt wel...ik vind het vreselijk lelijk , maar gelukkig mag iedereen zn eigen smaak hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Toverheks het volgende:
denk dat we toch met zijn allen raar staan te kijken straks, dat hij heel mooi opgemaakt is
als zij het niet erg vind zei moet er mee lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef suksan het volgende:
[..]
laura zei laatst nog over haar oren.... eerst dacht ik dat ik ook giga flaporen had maar ........... ach het valt eigenlijk reuze mee..![]()
![]()
Ze heeft een paar keer gezegd dat ze wel met dr oren zit. Maar draagt wel haar strak naar achter dus het zal wel meevallen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lelijk is ze niet maar saaien ach die oren kan ze wat aan doen maar denk dat laura er zelf niet zo mee zit anders had ze allang ze recht laten zetten
Nee, wat een vertekend beeld heeft zij!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef suksan het volgende:
[..]
laura zei laatst nog over haar oren.... eerst dacht ik dat ik ook giga flaporen had maar ........... ach het valt eigenlijk reuze mee..![]()
![]()
Lui wichtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
ja hoor ze ligt weer onder de dekens..........
dan lag je nou de hele dag met laura in bed te kriebelen zeker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ik had gewoon wat meer ballen moeten tonen naar m'n vriendin en er zelf ingegaan zijn!!!
huh wat voor passie zoek je dan jij hebt toch een man of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zit tijdelijk zonder passie, ben zoekende zeg maar.. heb wel bewondering voor mensen die ergens zo voor kunnen gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |