neequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het lijkt mij ook wel wat hoor.. gewoon voor een keertje
heb je ook foto's??
Ze muten Flip en Djoon constant. Heel af en toe krijg je iets mee. COSsen wordt dan moeilijk. Dansen, muziek en Servio, that's it.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef mootie het volgende:
Wtf zomaar een soort verslagje van de streams
Dit is totaal niet van toepassing op Servio, hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor de info zonder google. Had het trouwens ook niet helemaal goed.
[..]
Volgens mij willen we gewoon commentaar leverenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag alle cosjes gevolgd
Ook ben ik een spelletjesmens
Hebben jullie zin in een spelletje?
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Een topic openen en dan proberen ook iets goeds van iemand te zien???
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Of is dat een stom idee en willen we alleen maar baschen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Chuckster het volgende:
Gerard is de dansköning van SST
[ afbeelding ]
Tnkx !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor de info zonder google. Had het trouwens ook niet helemaal goed.
[..]
Inderdaad knal die eeuwige langspeelplaat nu maar uit, nu even de langspeler van joanna graag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb de streams maar op mute gezet, tyfusherrie
Ik wil het liefste alleen positiefs zien, vrolijkheid en blijheid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Omdat het nog al ingewikkeld isquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit is totaal niet van toepassing op Servio, hoe kom je erbij?
ok duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij willen we gewoon commentaar leveren
als jij dat wilt gewoon openen meidquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ze gingen allemaal de boxers van Maik aantrekken als afscheid, Laura vond hem lekker zitten en wou hem houdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Lady-night het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Lau vanmiddag een boxershirt wilde?
Voor Lex?
nee glitters zijn hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
ik zou er nog een beetje oogschaduw opdoen , stervio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |