Hangbillen, te lang, lange nek, kop om op te schieten, vol moedervlekken,... als je het dat over bovengemiddeld (goed) uiterlijk hebt heeft zij het zeker nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
D'r oren steken wel verder uit dan bij de 'gemiddelde' mens..
daarom ieder zijn meningquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is jou mening en die respecteer ik. En ik heb ook een mening en die gooi ik hier op Fok! als ik daar zin in heb
Nee, mij valt ze oop niet op in positieve zin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hangbillen, te lang, lange nek, kop om op te schieten, vol moedervlekken,... als je het dat over bovengemiddeld (goed) uiterlijk hebt heeft zij het zeker niet
lelijk is ze niet maar saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hangbillen, te lang, lange nek, kop om op te schieten, vol moedervlekken,... als je het dat over bovengemiddeld (goed) uiterlijk hebt heeft zij het zeker niet
wil ik dat wel weten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat steekt daar net boven zijn broek uit??
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
kan toch niet gezond zijn wat die op zijn smoel smeert
[ afbeelding ]
Jeetje het lijkt Hollow Man wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk zit ik even vol bewondering te kijken! maar dat komt ook even door mijn eigen situatiequote:
6 plankies van dat vlot en ze kunnen hem zo begraven. Niemand die merkt dat ie niet echt dood is.quote:
dat doet hij om zichzelf te promoten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef StephanL het volgende:
Gaat een laag makeup op bij Servio, dat moet er ook weer allemaal afMaar vind het wel tof wat hij doet voor de groep
is speciaal spul eerst smeert ie zich in met creme en de make up wat hij gebruikt kost niet 5 euro hoor maar echt wel duur dat spulquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
6 plankies van dat vlot en ze kunnen hem zo begraven. Niemand die merkt dat ie niet echt dood is.
Kan Karim er weer in.
Maakt niks uit, vind het tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dat doet hij om zichzelf te promoten.
Jij schminkt je als man?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eigenlijk zit ik even vol bewondering te kijken! maar dat komt ook even door mijn eigen situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |