met mij erbij is het overal feest , ik ben ook nooit shagerijnig gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het altijd feest, met of zonder drank![]()
Dat kapsel mag ook in de fik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
Die jurk van Joanna moeten ze op de brandstapel gooien.
het lijkt wel of ze de voering van de gordijnen heeft gebruikt om dit ding van te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
Als die trol er dan in laten zitten,,....quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
hoeft ze hem niet voor uit te trekken overigensquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
Dat gaat stinken dan joh!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als die trol er dan in laten zitten,,....
Maakt niet uit,... zij zitten in Portugal, wij in Nederlandquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
ligt ze weer half op die keukenstoel...stelten bijna bij sharon in dr nek
Als hier ook een naam bij komt?, er zitten al meer beesten op de OP dan mensen.quote:
ongelofelijk wat is zij luiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
ligt ze weer half op die keukenstoel...stelten bijna bij sharon in dr nek
ja ... ze word met de dag irritanter hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Roguee het volgende:
[..]
En dan gaat die bek een keer open, komt er alleen maar piepend gezeik uit
het lijkt wel zo'n zelfbouw pakket uit de knippie ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat is een van haar vele spina bifida jurkjes. Net als haar topjes en shirts.
Spina bifida jurkjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat is een van haar vele spina bifida jurkjes. Net als haar topjes en shirts.
zitten allemaal te wachten op de servio transformatie?quote:
nee ik zéker niet...als ik ergens van walg is het wel een nicht in vrouwenkleren met dikke kunstwimpers en overdadige make upquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zitten allemaal te wachten op de servio transformatie?
Ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zitten allemaal te wachten op de servio transformatie?
Nee die huurt toch een stal bij een boer? Laagje stro erin en liggen maar.quote:
ze heeft een varkensstal afgehuurd....een berg strooi ofzo zal het wel zijn daarquote:
GMTAquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft een varkensstal afgehuurd....een berg strooi ofzo zal het wel zijn daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |