Niet echt he!quote:Op zondag 17 april 2011 11:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hattrick en humor, not a match
Zelf niets gepromote, alles was slecht tot zwak, en al 16. En elke keer als ik een 16 jarige pull, is het eentje die binnen 10 dagen 17 wordt, dus neh, laat maar
Kan het nog slechter?quote:Hoor eens, Job Loggers is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Keepen. Zijn overall vaardigheden zijn waardeloos. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' waardeloos op het gebied van Verdedigen!
Geven we hem een contract, baas?
Ik zou de hattrickgoden niet verzoekenquote:
we hebben gisteren een kitten opgehaald..quote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 jonkie en Puk of heb je een volwassen kat bij Puk gezet?
done...quote:Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
Goed een nieuwe poll :
http://www.doodle.com/xbr4chm7bf7v9sxg
Ook al kan je alle data kies er max 3 anders blijven we bezig.
Done!quote:Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
Goed een nieuwe poll :
http://www.doodle.com/xbr4chm7bf7v9sxg
Ook al kan je alle data kies er max 3 anders blijven we bezig.
Oh dan komt dat best wel goed.quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we hebben gisteren een kitten opgehaald..
pm me je nieuwe mailadres maar even, dan stuur ik je er eentje toequote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan komt dat best wel goed.![]()
Pic's?
dm ook goed of zit je op je telefoon te fokken?quote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
pm me je nieuwe mailadres maar even, dan stuur ik je er eentje toe
ik zal eens kijken bij mn dmquote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dm ook goed of zit je op je telefoon te fokken?
goeie zaakquote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
Poll ingevuld, de 23e had ik al in de agenda gezetDe andere data voor de securité ook maar ff blokken
OMFG ik vroeg nog zo of je er max 3 wilde invullen omdat we anders nooit op 1 datum uit komen. Vult tut alsnog alles met ja in.quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
Poll ingevuld, de 23e had ik al in de agenda gezetDe andere data voor de securité ook maar ff blokken
Ik kan nou eenmaal alle dagen jaquote:Op zondag 17 april 2011 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG ik vroeg nog zo of je er max 3 wilde invullen omdat we anders nooit op 1 datum uit komen. Vult tut alsnog alles met ja in.
Ik had het gepost en het is 2x gequote....quote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan nou eenmaal alle dagen ja![]()
(ik had helemaal nergens gelezen er max drie in te vullen)
quote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef BrandX het volgende:
Oh, en blond enzulks en nog te veel bier in mijn lijf van gisteravond
quote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef BrandX het volgende:
Oh, en blond enzulks en nog te veel bier in mijn lijf van gisteravond
quote:Op zondag 17 april 2011 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG ik vroeg nog zo of je er max 3 wilde invullen omdat we anders nooit op 1 datum uit komen. Vult tut alsnog alles met ja in.
mjah, niet helemaal want nu moet ik met een katerkop zo de auto in naar een verjaardag toequote:
quote:
Lol Ik zou zeggen neem t ov. Kan je tenminste op die verjaardag een biertje drinken.quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, niet helemaal want nu moet ik met een katerkop zo de auto in naar een verjaardag toe
Cheers!
[..]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Björn Wickskär heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen!
Andrew Wang Zag zijn mate van keepen toenemen van goed naar uitstekend.
Alle beetjes helpenquote:14-04-2011 (4/45) Je hebt een speler verkocht en 23 750 ¤ ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |