OMG het is besmettelijk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben misselijk
ga Cold Case kijken nu
Goed planquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben misselijk
ga Cold Case kijken nu
Als die dieren eens konden vertellen waar ze geweest zijn hé?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Strega het volgende:
Oh man, ik heb echt het idee dat hier een wondertje is gebeurd!![]()
![]()
![]()
Het is maar de helft kat van wat hij was, beetje ingedroogd, zeker de helft afgevallen.
Heel voorzichtig eet hij nu, drinken heeft hij al goed gedaan en gelukkig had ik nog nutri gel.
Wat heerlijk die schreeuwlelijk weer thuis te hebben!
Mooie Topic Titel!quote:
Moeilijk hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjesus, komt die muts ook ff binnenmaar enkel om Oh-Oh weer een welkom terug te heten en haar Noche een kussie ter afscheid te geven en om heel de zooi hier ook even een hart onder de riem te steken en sterkte te wensen met alles, en om Sjon nog even bijna te willen adopteren, net zoalls Elies en zo......
en de rest in bitterkoekkies
(had ik Lot niet dan had ik Sjon willen hebben)
En verders moei ik me nergens meer mee![]()
Maar wel een oprechte dikke opsteker van mij voor jullie
Ja, echt welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als die dieren eens konden vertellen waar ze geweest zijn hé?
Zijn zij ook misselijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Die bende van mij ligt echt met grote ogen te kijken, ze missen de baby
Gore zuipsnolquote:
Ik hoop voor ze van nietquote:
quote:
Ben je al misselijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neu, lastig, dat wél![]()
ik schijn ook een mens te zijn
En jij?quote:
6 uur als in 06.00u?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck kut crap crisis![]()
Ik zat me zooooo te verheugen op een ochtendje ongestoord uitslapen morgen.
Dwz zonder dat die pup me al om 6 uur wakker blehrt voor een fles en zulks.
Krijg ik net een smsje dat het kind morgen om 6 uur gedropt wordt al![]()
Tante zou 's ochtends oppassen maar die kan toch niet, dus komt ze wel gelijk hier![]()
Ik zou bijna liever de pup terugwillen
Naar Antwerpen voor een hondenshowquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
6 uur als in 06.00u?
Wat gaan die lui doen dan?
Ik had gezegd dat ze de graftyfus konden krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar Antwerpen voor een hondenshow![]()
Ja 6 uur, niet 18.00
Mét Sjon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja 6 uur, niet 18.00
Understatementquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel je weekend naar de klote oh-oh
Moet toch mijn verdriet verdrinken.quote:
Nou zij is om 6 uur al op dr best hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel je weekend naar de klote oh-oh dat is echt vroeg 06:00 brengen ze haar slapend?
Ik zou springen, ben je dr gelijk klaar mee, arm kindquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Qwea het volgende:
dorst. Maar MM is met beer lopen en als ik drinken wil moet ik naar benee
Kutleven!
Eer ik bij die brug ben met m'n poot zitten we in 2012quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou springen, ben je dr gelijk klaar mee, arm kind
Ik moet alvast de goede stiefmoeder uithangen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze de graftyfus konden krijgen
Wie de fuck gaat er nou met een kind over straat om 06u
Fuck 'em!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja 6 uur, niet 18.00
Oh ja, sorry, wat een ontzettend ondoordachte kutopmerking van mequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eer ik bij die brug ben met m'n poot zitten we in 2012
Ja , ik heb dr wat voor over hequote:
Ja, dat kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Die bende van mij ligt echt met grote ogen te kijken, ze missen de baby
Thessa?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck kut crap crisis![]()
Ik zat me zooooo te verheugen op een ochtendje ongestoord uitslapen morgen.
Dwz zonder dat die pup me al om 6 uur wakker blehrt voor een fles en zulks.
Krijg ik net een smsje dat het kind morgen om 6 uur gedropt wordt al![]()
Tante zou 's ochtends oppassen maar die kan toch niet, dus komt ze wel gelijk hier![]()
Ik zou bijna liever de pup terugwillen
Hebbie dan geen drankliftje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Qwea het volgende:
dorst. Maar MM is met beer lopen en als ik drinken wil moet ik naar benee
Kutleven!
Ja ze is eeeeeenig, maar niet om 6 uur op mn zondagochtendquote:
Jawel, ze is oud genoeg om dan gelijk aan de afwas te beginnen. Vroeg drillen als stiefmoeder!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ze is eeeeeenig, maar niet om 6 uur op mn zondagochtend
Ja, echt, het voelt als een wondertje, hij ligt nu heerlijk op mijn schapevachtje op de bank te meuren.quote:
Mr. gaat naar de hondenshow want moeders heeft geen auto meer, en hij heeft het kind dit weekend en moeders is wegquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, ze is oud genoeg om dan gelijk aan de afwas te beginnen. Vroeg drillen als stiefmoeder!![]()
Gaat Mr. mee naar de honden tentoonstelling?
Tja, dan moet je dus welquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mr. gaat naar de hondenshow want moeders heeft geen auto meer, en hij heeft het kind dit weekend en moeders is weg
Veel badplezier, wij gaan zo aan de asperges.quote:
Geeft niks. Kan jij ook niks aan doen dat je soms zo'n gevoelloos kutkreng bentquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, wat een ontzettend ondoordachte kutopmerking van me![]()
Die liggen ook benee, smerige stinksnol!quote:Slik aaaal je pillen in 1 keer door, echt alles wat je hebt![]()
That should do the trick.
Graagquote:
Oh jezus, das echt volslagen kansloos, dr is toch wel een scheermesje boven mag ik hopen voor je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks. Kan jij ook niks aan doen dat je soms zo'n gevoelloos kutkreng bent
[..]
Die liggen ook benee, smerige stinksnol!
* proest *quote:
Ja, scheermesje wel, maar die is niet zo scherp. Ik zweer het je, ik heb echt een enorm kut leven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag
[..]
Oh jezus, das echt volslagen kansloos, dr is toch wel een scheermesje boven mag ik hopen voor je?
[..]
* proest *
Das gewoon omdat we niet zonder je kunnen levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, scheermesje wel, maar die is niet zo scherp. Ik zweer het je, ik heb echt een enorm kut leven.
Gelukkig zijn jullie zo aardig dat ik hier zo weer binnen kan rollen
Ooh, die moet in mijn sigquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das gewoon omdat we niet zonder je kunnen leven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, scheermesje wel, maar die is niet zo scherp. Ik zweer het je, ik heb echt een enorm kut leven.
Gelukkig zijn jullie zo aardig dat ik hier zo weer binnen kan rollen
Beter dan mijn sig wordt ie toch niequote:
Have fun met je rubber duckie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ga nu echt badderen![]()
Voor het eerst sinds de pups dr waren
En er heel de tijd ongelovig naar staren zekerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, echt, het voelt als een wondertje, hij ligt nu heerlijk op mijn schapevachtje op de bank te meuren.
Ruikt dat nou niet na een tijdje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ga nu echt badderen![]()
Voor het eerst sinds de pups dr waren
Vingeren. Je weet wel; met je vingers je flamoes strelen. Ken je dat? Of moet je vingerles?quote:
Ik zit godverdomme aan de 50/50quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Q, neem eens een colaatje en zet dat bier weg
Neuh, ben blij dat ik zitquote:
Oh lekker Greys!quote:
quote:
Goed! Beetje te goed, want soms doe ik iets teveelquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed plan
Hoe is het met je pols?
Lui wijfquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Neuh, ben blij dat ik zitIk kom vandaag niet meer overeind, behalve om wat drinken te pakken
Nou ja.... voor de door jou voorgestelde activiteiten hoef je niet op te staan hoor, dus het een sluit het ander niet uitquote:
Goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh lekker Greys!
Hoe gaat het met je beestjes?
Leuk zulke vroegwijze kinderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... voor de door jou voorgestelde activiteiten hoef je niet op te staan hoor, dus het een sluit het ander niet uit
Ik begreep trouwens dat dit het goed nieuws topic is!
Leuk, dat verhaal over Noche. En die Pogo. Is ie niet aan het tomcatten geweest met de lente in zijn kattebol?
Wij waren vandaag nogal druk. Kleinzoon werd besneden enik had als cadeautje nog een schilderij in de maak. Dat moest dus af voor we er vanmiddag heen gingen. Is gelukt.
M ouna had weer wat nieuws. Opa plaagt haar graag. Zegt ze ineens: Opaaaa, wat doe jeeeee.En ze kan opeens tot 10 tellen. Kind moet nog 2 worden.
Die naam ook!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een slim kind Nok!
Oscar loopt aan de riem in plaats van plat op de grond liggen. Hij had inmiddels door dat we 'm dan echt niet gingen tillen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een slim kind Nok!
Oscar loopt aan de riem in plaats van plat op de grond liggen. Hij had inmiddels door dat we 'm dan echt niet gingen tillen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef senesta het volgende:
Toen hij naar een volgen klasje ging met zwemmen belde hij helemaal trots mijn moeder op: "Oma! Ik ben een level verder met zwemmen!".
![]()
Ja, ik moet er zelf nog om lachen af en toe.quote:
Ja. Toen hij het eenmaal door was genoot ie d'r van.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]Slimme Oscar
![]()
Kreeg hij bij jou voor het eerst een riempje om?
Whehehehheequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Hitomi het volgende:
...
Ik heb zojuist uitgevonden waar mijn keukenrol naartoe is..Versnipperd onder bed
Ik snap niet zoveel van Facebookquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Een vriendin van mij is random vrienden met mijn bovenbuurjongen op facebook
Dikke puppybuikquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier ook even spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En die zelfde bovenbuurjongen heeft nu keihard de sugababes aan staan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Een vriendin van mij is random vrienden met mijn bovenbuurjongen op facebook
Jep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat een lieffie
Oognip, dat is met Adam Sandler toch?
Oh ik hoor niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
En die zelfde bovenbuurjongen heeft nu keihard de sugababes aan staan?
'Vrienden' op Facebook en Hyves is sowieso best wel onzinquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ik hoor niet zoveel eigenlijk
maar het is zo mafik heb m niet eens op facebook, en zij heeft m 1x gezien en zijn nu vrienden van elkaar.
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
'Vrienden' op Facebook en Hyves is sowieso best wel onzin
Ben jij nu een beetje jaloers?
Ik zag van de week dat in het entingsboekje van Elco staat dat er als herkenningspunt een wit stipje op zijn kin zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja Jazz heeft precies hetzelfde witte stukjeDie word alleen steeds witter
Als je de kaas gewoon al door de saus doet, kun je gewoon plakjes in de pan doen, dat smelt en heeft precies dezelfde smaakquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Hitomi het volgende:
Verdorie, kom er net achter dat ik geen geraspte kaas heb gehaald voor bij de macaroni van morgen, en de enige kaas die ik heb is plakjes..
Heb je een rasp ding? Plakjes opvouwen en dan raspen wil ook nog wel eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Hitomi het volgende:
Verdorie, kom er net achter dat ik geen geraspte kaas heb gehaald voor bij de macaroni van morgen, en de enige kaas die ik heb is plakjes..
Awwquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Sjon loopt te zuchten en met een speeltje in zn bek zn vriendje te zoeken
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Barbaaf het volgende:
Ambtenaren![]()
Ik mag er niet te veel over zeggen maar ik heb pieperdienst en het zou fijn zijn als ze eerst controleren of hun eigen systemen werken voordat ze mij opschakelen. Afgelopen nacht om 1:45 en zojuist weer, als ze het vannacht weer flikken ga ik dubbel schrijven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag van de week dat in het entingsboekje van Elco staat dat er als herkenningspunt een wit stipje op zijn kin zit.
Dus ik keek eens naar Elco...
[ afbeelding ]
Er zit helemaal geen zwart meer op zijn kin
Ben aan het hakken geslagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Heb je een rasp ding? Plakjes opvouwen en dan raspen wil ook nog wel eens
Of snijden
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ben aan het hakken geslagenBen nog geen vingertopjes kwijt
Psies het tegenovergestelde hou ik vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha Toos![]()
Ja ik ben alleen van de bruine honden, hij zal wel de lichtste zijn hier. Vind zijn zwarte zusje ook wel erg mooi trouwens. Ook zon lekkere bollie.
Stom, ik wil alleen topics in mn myat waar ik actief in benquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Ynske het volgende:
hadden jullie Nieuw: topicreeksen al gelezen
als t goed gedaan word, komt t topic autogamatisch in je AT te staan als t een reeks is
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, als Guus Meeuwis beste zanger is dan snap ik het wel
Ik snap er (nog) geen kont vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Ynske het volgende:
hadden jullie Nieuw: topicreeksen al gelezen
als t goed gedaan word, komt t topic autogamatisch in je AT te staan als t een reeks is
quote:
als ik t goed begrijp is t zo dat als iets in de [ ] staat, is het een reeks, en bij open nieuw topic, de posters van t oude topic m meteen in de AT krijgen.quote:
Oh fijn, dus dan krijg ik alle links naar de F&F SC topics ook al post ik er niet in?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik t goed begrijp is t zo dat als iets in de [ ] staat, is het een reeks, en bij open nieuw topic, de posters van t oude topic m meteen in de AT krijgen.
hoorde net alleen in OUD dat na 10 min de open nieuw topic verdwijnt in t gesloten topic of zoiets
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Hitomi het volgende:
Ta-daaa. Twee van deze porties ongeveer
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaw bij Hart van NL zometeen, een koe met adoptielammetjes
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Mijn darmen willen slapen dus ik ga maar met ze mee
DIT JAquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
wie bedenkt die belachelijke nieuwe regels ?
dat gaat dus niet, er kan nog maar 1 in een reeks geopend worden oidquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef indaha het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen, Pagan en Strega wat zullen jullie blij zijn dat Pogo terug is![]()
![]()
![]()
Wat een knapperd is Sandor tochen ik moet zeggen Diaz
doet ook echt niet voor hem onder,maar wat een verschil in bouw nu al.
Fijn dat alles goed gaat in zijn nieuwe huisje en met poes Toos![]()
Hadden jullie ook gezien dat volgens de nieuwe regels niet meer diegene die de lapo heeft het nieuwe topic moet maken maar diegene die het snelste is, dat wordt hier nog wat dan hebben we bij elk nieuw topic minstens 3 verschillende
Dat slaat echt nergens op, wat is r mis met hoe het nu gaat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat dus niet, er kan nog maar 1 in een reeks geopend worden oid
Oh, dat is wel mooi, maar die "regel" van degene met de lapo is wel fijn om erin te houden lijkt mequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja, stel je nou voor dat er eens 2 tegelijk lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op, wat is r mis met hoe het nu gaat?
Man man, de horrorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, stel je nou voor dat er eens 2 tegelijk lopen![]()
Ach te snel gelezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hitomi, gelukkig dat je je wat beter voelt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Hitomi het volgende:
Nu maar even daar met de grootste angst van Dexter en DeeDee langsgaan..
[ afbeelding ]
Kennelijkquote:
Als je nu slim was geweest had je Thessa vanavond al laten komen en hadden jullie samen uit kunnen slapenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Boh, het is al bijna 6 uur, als ik slim was ging ik slapen
Wat een schatjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Sandor met z'n nieuwe papa.![]()
WJ is ook helemaal gek met Oscar.
[ afbeelding ]
Godallejezus nee, dan had ik dr al vanaf een uur of 19.00 gehad, en dan loopt dat hier te spoken de halve nacht, ik ben juist slim en laat dr bij dr pa slapenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Als je nu slim was geweest had je Thessa vanavond al laten komen en hadden jullie samen uit kunnen slapen
Ja je moet nu startklaar gaan zitten bij de laatste 20 posts als het snel gaat, ik kom niet meer in aanmerking ik ben daarvoor te sloomquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk
Ik ben godverdegodver mn eerste tt alweer kwijt terwijl ik wel de LAPO had
Dus nu gaat iedereen met een nieuwe TT klaar zitten en maar proberen of ie dr al in kan of wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk
Ik ben godverdegodver mn eerste tt alweer kwijt terwijl ik wel de LAPO had
O shit, de hond was ik vergetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus nee, dan had ik dr al vanaf een uur of 19.00 gehad, en dan loopt dat hier te spoken de halve nacht, ik ben juist slim en laat dr bij dr pa slapen![]()
En dat keffende hondje hoef ik ook niet langer dan noodzakelijk hoor
Ja, op nieuw deel kun je wel klikken maar als je te traag bent met klikken op invoeren heb je pechquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus nu gaat iedereen met een nieuwe TT klaar zitten en maar proberen of ie dr al in kan of wat?
Das pas drama
Ja mij ook en mogen we dan in dit topic niet gewoon afspreken dat we dat op de oude manier doen dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Die oude regel lijkt me een stuk beter.
Ja maar die is ook echt bezig bezig de hele tijd, dat doet ze maar lekker zo lang mogelijk thuisquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef indaha het volgende:
[..]
O shit, de hond was ik vergeten,maar Thessa kan zich wel bezig houden toch
Whutquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef indaha het volgende:
Hadden jullie ook gezien dat volgens de nieuwe regels niet meer diegene die de lapo heeft het nieuwe topic moet maken maar diegene die het snelste is, dat wordt hier nog wat dan hebben we bij elk nieuw topic minstens 3 verschillende
Dat is tegen de regels, jij rebelquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mij ook en mogen we dan in dit topic niet gewoon afspreken dat we dat op de oude manier doen dan ?
Nou ja, Ll pikte mijn tt in ESF dus weinig kans dat iedereen zich er aan houdtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mij ook en mogen we dan in dit topic niet gewoon afspreken dat we dat op de oude manier doen dan ?
Hoezo, als iedereen netjes wacht op diegene met de lapo dan is die toch het snelste en is de regel gevolgd toch.quote:
Wat een stouterd, straf hemquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Ll pikte mijn tt in ESF dus weinig kans dat iedereen zich er aan houdt
Ik kan me dat zo goed voorstellen, verwen hem maar lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Strega het volgende:
Vreemd, ik zit hier al uren te kijken naar een kat die ik al 9 jaar ken. Die hier geboren is en verbaas me dat ik hem weer zie. Weliswaar Half the Cat he youst to be, maar toch.
Geluk is soms zo eenvoudig en dus bijzonder.![]()
We hebben hier even zitten janken.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Strega het volgende:
Vreemd, ik zit hier al uren te kijken naar een kat die ik al 9 jaar ken. Die hier geboren is en verbaas me dat ik hem weer zie. Weliswaar Half the Cat he youst to be, maar toch.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Strega het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaw. Chico is piepend aan het zoeken naar de baby
APKquote:
Chico heeft dr alleen maar bij geslapen af en toe, maar hij is de baas en hij wil altijd zn roedel compleet hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef indaha het volgende:
[..]
ach gosh, ze missen hem echt de kleine.
Ja, zo is Pogo hier al helemaal gewassen en afgelebberd door Tashiquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft dr alleen maar bij geslapen af en toe, maar hij is de baas en hij wil altijd zn roedel compleet hebben![]()
Toen Frits dood was issie weken boos aan het zoeken geweest ook.
Wat een rijkdom hé, je eigen Jip kater en nu Oscar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Die Chico.![]()
Oscar ging net even boven op Jip liggen.
Ja. Ik ben zo blij dat het zo makkelijk gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een rijkdom hé, je eigen Jip kater en nu Oscar!
Nu ben je me echt helemaal kwijtquote:
Ik zal zo eens kijken, zit nu in de trein terug naar huis. Heb mijn verjaardag bij vrienden in utrecht gevierdquote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ben je me echt helemaal kwijt![]()
Stuur es een pm![]()
Zwabbertje![]()
Heb je mn kaartje gehad eigenlijk?
Strega, Pagan, Pogo, truste![]()
Ik heb de afwas af
Owwwwwww.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken, zit nu in de trein terug naar huis. Heb mijn verjaardag bij vrienden in utrecht gevierd
Ik hartje m nog welquote:
Foto's van de tietentaart?quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
Was wel gaaf, een vriendin had een geweldige taart gebakken, prachtig ding was datEn jeweetwelwie heeft me een sushiplankje en houten eetstokjes en sushimalletjes voor nigirizushi gegeven
Verder boeoen over airbrusfen en fotografie, en een boek met receptegn voor Duvel
Misschien valt ie op bitchesquote:
quote:
Jou laat ie toch nie binnen?quote:
Ik heb het nog niet geprobeerdquote:
Vallen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Momenteel valt ie vooral op zijn pleisters denk ik
Ik kijk volgens mij the Ring per ongelukquote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig in een deuk om funniest home videos, hoe erg is dat?
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij the Ring per ongeluk
Ik heb hem al eens gezien, maar tochquote:
Heel erg, terminaal, ongeneesbaar!quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig in een deuk om funniest home videos, hoe erg is dat?
Ik vond hem ook stom volgens mij... Ik ben niet echt bang voor horrors ook, dus tjaquote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vond ik echt vrij waardeloos![]()
Ik keek laatst Orphan , had ik van P & S gekregen, die was wel lachen en tof
Jamaar, dr was een man die zn kinderen liet schrikken door midden in de nacht met een masker op de kettingzaag aan te doen naast hun bed. Eentje sprong bijna door het raam naar buitenquote:
Jeetje, sterktequote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, dit is het eindpunt, m'n volgende trein heeft geen internet
My middle namequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef APK het volgende:
Effe denken of ik lief tegen tombo of tegen oh-oh moet gaan doen.
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr johquote:
Die snol geeft iedereen dr nummerquote:
Ik ben geen snolquote:
Ik ook lang niet iedereen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef liever niemand mn nummer, ik haaaaaaaat bellen
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen snol
En echt niet iedereen heeft mijn nummer hoor
Ik weet niet meer zo goed hoe dat gingquote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Je geeft het wel zomaar aan APK![]()
Ik hoop voor je dat t de moeite was![]()
Hoeft ie hem niet?quote:Ik mag mijn 06 nr lekker in mn reet steken
Dat ben ik niet hoorquote:
Whehehehehe, hard to get aan het doen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Neuh, ik word totaal verrot gescholden omdat ik m niet wil geven![]()
Nee hoor, ik geef gewoon echt niet iedereen mn nummer zomaarquote:Op zondag 17 april 2011 00:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehe, hard to get aan het doen?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier!quote:Smsje terug van de Griek, ik ga mn tanden poetsen en mn lenzenvloeistof meenemen en die kant op![]()
Zodra ik puf heb om een broek aan te trekken
You what?quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
quote:Smsje terug van de Griek, ik ga mn tanden poetsen en mn lenzenvloeistof meenemen en die kant op![]()
Zodra ik puf heb om een broek aan te trekken
Jij weet van niks natuurlijkquote:
Ja, trouw maar met Tomboquote:
Whut, door wie?quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vanavond nog vaker doodgewenst dan toen met die boot
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |