quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Mag mijn UI in de OP even aangepast worden?![]()
Nee ik had het niet over de OP![]()
Doe je het toch lekker zelfquote:
Oh, ik mag aan de Wiki rommelen? Okequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je zelf. Dat is nou het toffe van wiki's.
Wist ik veel dat dat mochtquote:
wie is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Vlucht hierheen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig hebben de achterburen een feestje en zingen ze nu allemaal 'bij ons in de Jordaan' mee![]()
![]()
Nee, want:quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
ja, rum, laat maar komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Eeen nieuwe UI!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Wiki loopt achter, moet ik 'm bijwerken?
Ik ging even iets laten zien, ga nu weer offline KSC'enquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef MPG het volgende:
Zeg Mart, valt het daar zo tegen dat je de hele tijd hier zit te posten?
hij mist onsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef MPG het volgende:
Zeg Mart, valt het daar zo tegen dat je de hele tijd hier zit te posten?
Doe ze de groeten van me! Als het hier weer wat beter gaat, kom ik wel weer eens offline KSC'en hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging even iets laten zien, ga nu weer offline KSC'en.
Ik heb vooral erg trek nu, Thijs slaapt inmiddelsquote:
dat mag altijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Wiki loopt achter, moet ik 'm bijwerken?
Klinkt lekker en gezelliequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedenavondHeerlijk gebbq'd
Hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |