Utrecht - Helmond: 1:03.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef smilez het volgende:
[..]
je doet er zeker 2 uur over
(in ieder geval als je trein pakt van utrecht naar eindhoven rechtstreeks en dan ook nog eens overstappen bij trein van ehv naar helmond 't hout) that is.. als niet over wil stappen in rotterdam etc
ik ben nog steeds verbaasd dat je het gisteravond 1,5 uur niet over d'r gehad hebtquote:
Dank!quote:
sorryquote:
Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef smilez het volgende:
[..]
en heb je dan trein die rechtstreeks naar ehv gaat? (want die gaat eerst nog naar Arnhem)
Het valt echt wel meequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verbaasd dat je het gisteravond 1,5 uur niet over d'r gehad hebt
die gaat gewoon via den bosch hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef smilez het volgende:
[..]
en heb je dan trein die rechtstreeks naar ehv gaat? (want die gaat eerst nog naar Arnhem)
sta je een beetje onder m'n balkon te meurenquote:
quote:
ik had tijdje terug dat ik die trein had vanuit eindhoven (deed er 2 uur over om in utrecht te komenquote:
Geeft die man je een serenade, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sta je een beetje onder m'n balkon te meuren
mag je je wel na laten kijken, het ruikt naar gecremeerde kat.
ow, valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sta je een beetje onder m'n balkon te meuren
mag je je wel na laten kijken, het ruikt naar gecremeerde kat.
vorige week zaterdag zeker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef smilez het volgende:
[..]
ik had tijdje terug dat ik die trein had vanuit eindhoven (deed er 2 uur over om in utrecht te komen)
was ik liever met de auto gegaan als ik dat geweten had
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geeft die man je een serenade, is het weer niet goed
ik hou niet zo van katten, maar om er dan eentje te braden als eerbetoon aan mij gaat me dan weer te ver.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik denk, ik trek ff m'n scheur open, is dit m'n dankquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik denk, ik trek ff m'n scheur open, is dit m'n dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |