Utrecht - Helmond: 1:03.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef smilez het volgende:
[..]
je doet er zeker 2 uur over
(in ieder geval als je trein pakt van utrecht naar eindhoven rechtstreeks en dan ook nog eens overstappen bij trein van ehv naar helmond 't hout) that is.. als niet over wil stappen in rotterdam etc
ik ben nog steeds verbaasd dat je het gisteravond 1,5 uur niet over d'r gehad hebtquote:
Dank!quote:
sorryquote:
Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef smilez het volgende:
[..]
en heb je dan trein die rechtstreeks naar ehv gaat? (want die gaat eerst nog naar Arnhem)
Het valt echt wel meequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verbaasd dat je het gisteravond 1,5 uur niet over d'r gehad hebt
die gaat gewoon via den bosch hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef smilez het volgende:
[..]
en heb je dan trein die rechtstreeks naar ehv gaat? (want die gaat eerst nog naar Arnhem)
sta je een beetje onder m'n balkon te meurenquote:
quote:
ik had tijdje terug dat ik die trein had vanuit eindhoven (deed er 2 uur over om in utrecht te komenquote:
Geeft die man je een serenade, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sta je een beetje onder m'n balkon te meuren
mag je je wel na laten kijken, het ruikt naar gecremeerde kat.
ow, valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sta je een beetje onder m'n balkon te meuren
mag je je wel na laten kijken, het ruikt naar gecremeerde kat.
vorige week zaterdag zeker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef smilez het volgende:
[..]
ik had tijdje terug dat ik die trein had vanuit eindhoven (deed er 2 uur over om in utrecht te komen)
was ik liever met de auto gegaan als ik dat geweten had
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geeft die man je een serenade, is het weer niet goed
ik hou niet zo van katten, maar om er dan eentje te braden als eerbetoon aan mij gaat me dan weer te ver.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik denk, ik trek ff m'n scheur open, is dit m'n dankquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik denk, ik trek ff m'n scheur open, is dit m'n dank
kerel, eindhoven > den bosch > nijmegen > arnhem > utrechtquote:
Ja die had ik vandeweek ook. Smaakte inderdaad goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
die nacho ovenschotel van de appie is best goed te doen
gelukkig heb ik een autoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef smilez het volgende:
[..]
kerel, eindhoven > den bosch > nijmegen > arnhem > utrecht
en terug.. utrecht > arnhem > nijmegen > den bosch > eindhoven
yup het is een omweg![]()
(de kortere route betekend dat je moet overstappen in Rotterdam)
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef smilez het volgende:
[..]
euh den bosch-utrecht kan ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef smilez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
Ja. Schoenen aan en boodschappen doen.
Geen. Zin.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
Geen. Zin.
Moet ik je ff opjagen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
Geen. Zin.
Hoef je niet te kijken: zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef de bank niet meer af!
Ik vond hem tof.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef je niet te kijken: zonde van je tijd.
Het verhaal stelde niks voor, de graphics waren super, maar de rest was gewoon saai, voorspelbaar, uitgekauwd en het 3d effect voegde bij die film niks toequote:
Ik heb hem laatst op Blu-Ray gekochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het verhaal stelde niks voor, de graphics waren super, maar de rest was gewoon saai, voorspelbaar, uitgekauwd en het 3d effect voegde bij die film niks toe
Oh we hebben 'm al eens gezien. Hij vindt 'm tof, da's genoeg voor mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef je niet te kijken: zonde van je tijd.
Titanic?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst op Blu-Ray gekocht
maar nee, het is geen Titanic nee.
blijft geweldig. puur jeugdsentiment. al kan ik de eerste helft wel doorspoelen ondertussen.quote:
Godspeed Yuksquote:
hebben we dezelfde buren? net rook het naar gecremeerde kat, nu naar gebakken kots.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik weet niet wat m'n buren hebben gegeten, maar het meurt!
Weet je zeker dat joejoe niet onder je balkon staat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik weet niet wat m'n buren hebben gegeten, maar het meurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |