Nee hoor, ik ken leukerequote:
Das wel heul eng..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Do's ontmoeting met mijn buurvrouw:
Buurvrouw, midden op de dag, in alleen t-shirt en slipje, haar door de war...
quote:
Jij kan echt geen idee hebben wat ik bedoelquote:
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.quote:
Ik heb zo mijn vermoedens...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan echt geen idee hebben wat ik bedoel
Neeh, mis je niks aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.
Dat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.
Vertel... (via een ander medium)quote:
Ik hoop het niet! Dan heb ik een strandwandeling gemistquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef CherryLips het volgende:
waarom denk ik steeds dat het zondag is?
brrrr, doe niet zo eng, het is vrijdagavond toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Lieverd, ik moet je iets vertellen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brrrr, doe niet zo eng, het is vrijdagavond toch?
oh, strandquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop het niet! Dan heb ik een strandwandeling gemist
last van een kater?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef CherryLips het volgende:
serieus, ik liep net door de stad en zag al die winkels dichtgaan en dacht: was het koopzondag dan??quote:
[man]quote:
nu al?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus, ik liep net door de stad en zag al die winkels dichtgaan en dacht: was het koopzondag dan??
Kom je hier wonen? Ik draai de wasjes wel en zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Had ik al gezegd dat ik hier weg wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |