haha ik weetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo krom he daar. Heb je station Brandevoort en Station 't Hout. Je ziet vanuit het perron gewoon het andere station
*medelijden heeft*quote:
Ook in de keukenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*medelijden heeft*
waar is je douche? op je balkon?
Achter een deur. Is ongeveer 90X180quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*medelijden heeft*
waar is je douche? op je balkon?
Komt goed, reken er wel op dat er niks onder de 800 euro te vinden is.quote:
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben het slapen in m'n keuken zat.
En het feit dat ik hier geen 2persoonsbed kwijt kan.
Dus, hai
ik krijg nu het idee dat mijn douche alleen al groter is dan Yuki's douche, keuken en slaapkamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook in de keuken
Ideale vrouw, komt de keuken niet uit![]()
Tjaquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef smilez het volgende:
[..]
haha ik weeten toen er sprake was, dat ze station 't hout weg zouden halen.. je had mensen moeten horen man hahahaha
woon je in 't hout dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ohja...die wannabe kakkers moest er ook een eigen station hebben...waardoor er nu op 1km treinspoor 3 stations liggen in Helmond![]()
loop verdomme gewoon 500m naar station 't hout als je met de trein moet
En dat bied je aan mij aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komt goed, reken er wel op dat er niks onder de 800 euro te vinden is.
[..]
Zie hierboven.
Volgens mij woont hij in Brandevoort maar durft hij er geen Helmond neer te zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja
Ik zie trouwens dat je een stadgenoot van me bent
eindhoven de gekste!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja
Ik zie trouwens dat je een stadgenoot van me bent
En rare buren op de gangquote:
Nee, 't haagjequote:
Samenwonen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat bied je aan mij aan?
Laat maar
Godver, ik kom hier nooit weg
Ja, dat is wel jammer voor haar, Ik heb echt mazzel dat ik woon waar ik nu woon en maar weinig hoef te betalen (ABWZ)quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg nu het idee dat mijn douche alleen al groter is dan Yuki's douche, keuken en slaapkamer
Lieverd, goedkoper is er gewoon nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat bied je aan mij aan?
Laat maar
Godver, ik kom hier nooit weg
Wil jij de gegevens nog wel? Heb net gehoord welke makelaar het is. Overigens is er 30 euro inschrijven en de courtage is 1 maand huur.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger dan mijn ruimteprobleem
whut?quote:
pfoe! maar 800 kale huur kan ik ook niet opbrengenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, goedkoper is er gewoon niet
[..]
Wil jij de gegevens nog wel? Heb net gehoord welke makelaar het is. Overigens is er 30 euro inschrijven en de courtage is 1 maand huur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |