Mijn buurman heeft de laatste weken een aantal asotrekjes, ik word gek van de troep die ze OVERAL achterlaten en die droger...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik schrok me de tering, elke keer.
ze lopen rond met een wit laken over zich heen en roepen 'BOE!' ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat laken hebben ze niet nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze lopen rond met een wit laken over zich heen en roepen 'BOE!' ?
ben je naar een bepaalde stad/bepaald dorp op zoek dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger dan mijn ruimteprobleem
klopt...dat was mijn onderbuurmanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die steken de boel tenminste niet in de fik
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die steken de boel tenminste niet in de fik
Do's ontmoeting met mijn buurvrouw:quote:
*zet een bed in zijn douche*quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft de laatste weken een aantal asotrekjes, ik word gek van de troep die ze OVERAL achterlaten en die droger...
Ik wil weg hier
Ik wil in Utrecht blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef smilez het volgende:
[..]
ben je naar een bepaalde stad/bepaald dorp op zoek dan?
Dan hadden ze t vast leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Do's ontmoeting met mijn buurvrouw:
Buurvrouw, midden op de dag, in alleen t-shirt en slipje, haar door de war...
quote:
Klinkt leuker dan het wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
betaling in naturaquote:
Hand- en spandiensten zekerquote:
te laatquote:
Vond die van haar leukerquote:
Viespeukquote:
verschrikkelijkquote:
Die van mij zijn ook leukerquote:
Nee hoor, ik ken leukerequote:
Das wel heul eng..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:
Jij kan echt geen idee hebben wat ik bedoelquote:
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.quote:
Ik heb zo mijn vermoedens...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan echt geen idee hebben wat ik bedoel
Neeh, mis je niks aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.
Dat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.
Vertel... (via een ander medium)quote:
Ik hoop het niet! Dan heb ik een strandwandeling gemistquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef CherryLips het volgende:
waarom denk ik steeds dat het zondag is?
brrrr, doe niet zo eng, het is vrijdagavond toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Lieverd, ik moet je iets vertellen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brrrr, doe niet zo eng, het is vrijdagavond toch?
oh, strandquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop het niet! Dan heb ik een strandwandeling gemist
last van een kater?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef CherryLips het volgende:
serieus, ik liep net door de stad en zag al die winkels dichtgaan en dacht: was het koopzondag dan??quote:
[man]quote:
nu al?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus, ik liep net door de stad en zag al die winkels dichtgaan en dacht: was het koopzondag dan??
Kom je hier wonen? Ik draai de wasjes wel en zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Had ik al gezegd dat ik hier weg wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |