Ik had nu 4,5 jaar inschrijftijd kunnen hebben, zij het niet dat de brief voor verlenging na het eerste jaar (why the fuck was er geen AI mogelijk?) is kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing. Dikke kans dat mijn huisgenoten van toen mijn post niet zorgvuldig hebben gefilterd en ik daarom m'n post kwijt was.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke post? En je kan inderdaad pas wat vanaf een jaar of 6-7, mag je in Zeist of Bunnik wonen
Helmondquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb in Helmond 9 maanden moeten wachten op mijn huis![]()
maisonnette, 110m2
1,5 jaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helmond![]()
@yuki, hoe lang heb je nu eigenlijk inschrijftijd?
Vaag, mijn inschrijving werd ook het eerste jaar automatisch verlengd geloof ik. Maar met 4,5 jaar kom je nog niet ver.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had nu 4,5 jaar inschrijftijd kunnen hebben, zij het niet dat de brief voor verlenging na het eerste jaar (why the fuck was er geen AI mogelijk?) is kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing. Dikke kans dat mijn huisgenoten van toen mijn post niet zorgvuldig hebben gefilterd en ik daarom m'n post kwijt was.
AI is altijd mogelijk geweest en zulke post heb ik altijd bij mijn ouders laten komen, weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had nu 4,5 jaar inschrijftijd kunnen hebben, zij het niet dat de brief voor verlenging na het eerste jaar (why the fuck was er geen AI mogelijk?) is kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing. Dikke kans dat mijn huisgenoten van toen mijn post niet zorgvuldig hebben gefilterd en ik daarom m'n post kwijt was.
Ik ga er binnenkort weer heen (het Hout). Nog even met die vriend van me afspreken wanneer enzo.quote:
Nee...wel een inval in een kroeg vanwege handel in harddrugs...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef smilez het volgende:
[..]
haha zeker weten! was gisteren weer vechten in de plaatselijke kroegenoan't k'naal!
huh, maar je woont toch al 3 jaar waar je nu zit? Of was dat buiten woningnet om?quote:
Als je een woning van Woningnet krijgt ja, dan begin je opnieuw.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AI is altijd mogelijk geweest en zulke post heb ik altijd bij mijn ouders laten komen, weet je zeker dat het goed gaat.
Overigens begint je inschrijftijd opnieuw als je een woning krijgt.
Adelaars heeft de zaak weer verbouwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort weer heen (het Hout). Nog even met die vriend van me afspreken wanneer enzo.
Mijn woning was niet via Woningnet. Dus ik had nu 4,5 jaar kunnen hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AI is altijd mogelijk geweest en zulke post heb ik altijd bij mijn ouders laten komen, weet je zeker dat het goed gaat.
Overigens begint je inschrijftijd opnieuw als je een woning krijgt.
Moet je die mensen die daar wonen eens vragen waar ze vandaag komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef smilez het volgende:
[..]
heeey in helmond kun je best mooi wonen hoor. Brandevoort!
Ja, maar het werd destijds dus niet verlengd. Vervolgens kom ik er na 2 jaar wonen pas achter dat ik GODVERDOMME niet meer ingeschreven stond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, maar je woont toch al 3 jaar waar je nu zit? Of was dat buiten woningnet om?
't Hout, waar ik dan een vriend heb wonen. VInd ik ook niet zo heel erg. Het is geen Brouwhuis (wat volgens de inwoners daar, ook niet bij Helmond hoort).quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef smilez het volgende:
[..]
heeey in helmond kun je best mooi wonen hoor. Brandevoort!
hmm, dat is balen, maar goed het is niet anders. Mn broertje en schoonzusje hadden ook 5 jaar en zitten nu toch ook via een bedrijf. Overigens betalen ze niet veel en wonen ze in een ruim appartement in Zuilen. Als je echt iets anders zoekt kan ik de gegevens van de eigenaar wel vragen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn woning was niet via Woningnet. Dus ik had nu 4,5 jaar kunnen hebben.
Tja ik weet hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je die mensen die daar wonen eens vragen waar ze vandaag komen
Waar kom je vandaan?
- Brandevoort
Waar ligt dat?
- Bij Eindhoven
paupers die boven hun stand wonen
ben je actief op zoek?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn woning was niet via Woningnet. Dus ik had nu 4,5 jaar kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je die mensen die daar wonen eens vragen waar ze vandaag komen
Waar kom je vandaan?
- Brandevoort
Waar ligt dat?
- Bij Eindhoven
paupers die boven hun stand wonen
hey hoi?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is balen, maar goed het is niet anders. Mn broertje en schoonzusje hadden ook 5 jaar en zitten nu toch ook via een bedrijf. Overigens betalen ze niet veel en wonen ze in een ruim appartement in Zuilen. Als je echt iets anders zoekt kan ik de gegevens van de eigenaar wel vragen.
Ik ben het slapen in m'n keuken zat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is balen, maar goed het is niet anders. Mn broertje en schoonzusje hadden ook 5 jaar en zitten nu toch ook via een bedrijf. Overigens betalen ze niet veel en wonen ze in een ruim appartement in Zuilen. Als je echt iets anders zoekt kan ik de gegevens van de eigenaar wel vragen.
Dat is zo krom he daar. Heb je station Brandevoort en Station 't Hout. Je ziet vanuit het perron gewoon het andere stationquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef smilez het volgende:
[..]
ben je actief op zoek?
[..]
dude, vind je het gek? op zich is helmond nu wel een mooiere stad dan 10 jaar geleden. Maar brandevoort ziet er veul mooier uit, is lekker rustig wonen daar
en maar 1 station verder voor Eindhoven centraal
Ohja...die wannabe kakkers moest er ook een eigen station hebben...waardoor er nu op 1km treinspoor 3 stations liggen in Helmondquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef smilez het volgende:
[..]
ben je actief op zoek?
[..]
dude, vind je het gek? op zich is helmond nu wel een mooiere stad dan 10 jaar geleden. Maar brandevoort ziet er veul mooier uit, is lekker rustig wonen daar
en maar 1 station verder voor Eindhoven centraal
je slaapt in je keuken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben het slapen in m'n keuken zat.
En het feit dat ik hier geen 2persoonsbed kwijt kan.
Dus, hai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |