Joe heeft geen facebookquote:
zie eind vorige topic (ja dus)quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond waarschijnlijk ook bij jou in de buurt knuffellen![]()
@JoeBravo, nog wat gekocht vandaag?
quote:
dit is zijn facebookquote:
nope. kwam tot de conclusie dat die kale houten leuning niet prettig ging zijn om op te liggen+wit leer verhaalquote:
Zit wat in. Deze ziet er ook wel lekker uit, maar zonder long-chair besteld begrijp ik? (is wel helemaal hipquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope. kwam tot de conclusie dat die kale houten leuning niet prettig ging zijn om op te liggen+wit leer verhaal
Hoezo?quote:
Met mijn inschrijftijd kan je niets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit wat in. Deze ziet er ook wel lekker uit, maar zonder long-chair besteld begrijp ik? (is wel helemaal hip)
[..]
Hoezo?
ik doe niet aan hipquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit wat in. Deze ziet er ook wel lekker uit, maar zonder long-chair besteld begrijp ik? (is wel helemaal hip)
[..]
Hoezo?
Ik heb ondertussen een redelijke inschrijftijd, alleen geen bindingquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met mijn inschrijftijd kan je niets.
Verdomde klotehuisgenoten die destijds mijn post hebben weggegooid
Is dat niet gewoon strafbaar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke post? En je kan inderdaad pas wat vanaf een jaar of 6-7, mag je in Zeist of Bunnik wonenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook niet met kvk inschrijving?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een redelijke inschrijftijd, alleen geen binding
hmm, geen ruimte kan ik wel inkomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe niet aan hip![]()
en geen ruimte voor, vind ik.
Klote kvkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, sta nog steeds ingeschreven in GLD om de één of andere vage reden.
Heb ik het een keer ergens voor nodig, heb ik er nog niks aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote kvkwaardeloze instelling in het ook
QFT!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote kvkwaardeloze instelling in het ook
ja maar helmondquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb in Helmond 9 maanden moeten wachten op mijn huis![]()
maisonnette, 110m2
kei gaafquote:
mja je kan je vanaf je 18e inschrijven, dan had je nog niet genoeg inschrijftijd gehad hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |