abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:42:45 #1
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588403
Ik trek me niet vaak snel iets aan van anderen, maar vandaag hield ik het niet meer. Ik was mijn hond aan het uitlaten, het was echt heerlijk weer, en ik besloot om hem los te laten lopen. Van iemand heb ik ooit gehoord dat je in dat gebied een boete krijgt als ze je pakken, omdat de hond niet los mag lopen, maar ik heb ze er zelf eigenlijk nooit gezien (wel op andere plekken), en het maakte me op dat moment ook niet uit als ik een boete zou krijgen omdat ik zag hoe mijn hond ervan genoot.

Mijn hond HAAT kinderen, maar hij was zo vrolijk, dat hij zelfs niet naar de kinderen die daar op straat aan het spelen waren blafte of schreeuwde oid, hij liep gewoon rustig door. Op een gegeven moment begon een man, die al een tijdje naar me zat te kijken, me ineens aan te spreken "je mag hier niet lopen met je hond". Dus ik zeg pardon? Er lopen hier elke dag een paar honderd honden voorbij, en je verteld mij dat ik hier niet met mijn hond mag lopen? Ik weet dat je hier je hond moet aanlijnen, maar helemaal verboden voor honden? Alsjeblieft zeg. En ik liep vervolgens door.

"He doe even normaal en blijf eens staan als ik tegen je praat". Ik draaide me om en ik begon al aardig pissig te worden. Hij begon weer te schreeuwen dat ik hier absoluut niet met mijn hond mag lopen en dat zijn kinderen in de schijt van mijn hond mogen spelen.. Pardon? mijn hond heeft niet eens lopen schijten, dus ik had hem even duidelijk gemaakt dat ik het ook netjes op zal ruimen ALS hij dat zou doen. Maar nog begon hij door te pushen dat ik er ABSOLUUT NIET mag lopen met de hond, dus ik was het even helemaal zat en liep weer verder. Hij bleef me achtervolgen en doorschreeuwen, op een gegeven moment hield ik het niet meer en vertelde hem dat die z'n bek moest houden (ik vond het gewoon echt niet fijn dat hij achter me aan bleef lopen, vieze stalker :') ) "Oh ben je dr zo een? Zo'n asociaal type he.. gaan we slechte taal praten?" Oh kom op zeg, hypocriet, alsof jij zo'n brave burger bent die nooit iets "verkeerd" doet :r

Hij haalde z'n buren d'r bij en begonnen zo te praten dat ik het nog net kon horen over wat voor een asociaal wijf ik wel niet ben en wat een kut hond ik heb en dat ze er eens wat aan moeten doen, aan het feit dat er elke dag zoveel honden lopen :') ik ben toen de andere kant opgelopen en met mijn hond naar het park gegaan waar hij zonder gezeik los kon rennen.. :r

Zo, en wat ik nog het meest grappige vind aan mijn verhaal. Ik heb net even opgezocht en wat blijkt nu? Het is gewoon een losloopgebied zonder opruimplicht :') :')

Echt een heel lang verhaal, maar ik moest het even kwijt. Ik word namelijk ZO vaak aangesproken door die mensen die zich zo fucking geweldig voelen omdat ze in de 'duurdere' wijk wonen van de stad en volwassene mensen niet aan durven te spreken, maar mij wel omdat ze niet verwachten dat ik wat terug zeg, en als ik wat terug zeg zien ze mij meteen als asociaal kutkind :X
pi_95588501
tis wat
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:45:57 #3
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588511
Ik vroeg me eigenlijk af of meer mensen dit meemaken? Ik maak het echt zooo vaak mee he
pi_95588520
Tientallen aanwijzingen dat je die hond gewoon aan de lijn had moeten houden en dan zeuren als er iets van wordt gezegd. :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:46:40 #5
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588527
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
tis wat
Nah, als je dit elke maand wel een paar keer meemaakt ben je het op een gegeven moment echt wel zat.
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:47:12 #6
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588545
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:46 schreef Ausputzert het volgende:
Tientallen aanwijzingen dat je die hond gewoon aan de lijn had moeten houden en dan zeuren als er iets van wordt gezegd. :')
Het is een losloopgebied.
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:47:52 #7
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588566
Maar het ging niet eens om het aanlijnen, hij had het erover dat honden daar helemaal verboden zijn, en dat is ECHT onzin.
pi_95588595
een hond :')
vieze kutbeesten :r
FH 420 eev Globetrotter XL
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:50:49 #9
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588696
Gelijkwaardige situatie meegemaakt, uiteindelijk werd hij agressief en haalde een priem uit zijn zak...
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:53:12 #11
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588720
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef HallalAllemaal het volgende:
Gelijkwaardige situatie meegemaakt, uiteindelijk werd hij agressief en haalde een priem uit zijn zak...
En jij liep met je hond?
pi_95588758
Ik ben nog nooit aangesproken, en ik laat onze hond ook gewoon los op plekken waar dat eigenlijk niet mag :@

Maar
quote:
Dus ik zeg pardon? Er lopen hier elke dag een paar honderd honden voorbij, en je verteld mij dat ik hier niet met mijn hond mag lopen? Ik weet dat je hier je hond moet aanlijnen, maar helemaal verboden voor honden? Alsjeblieft zeg.
Geef jij altijd zo'n uitgebreide reactie? :P

Ik zou gewoon lachend "ok" zeggen en doorlopen, of zei hij het echt op een boze toon?
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:56:04 #13
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95588834
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben nog nooit aangesproken, en ik laat onze hond ook gewoon los op plekken waar dat eigenlijk niet mag :@

Maar

[..]

Geef jij altijd zo'n uitgebreide reactie? :P

Ik zou gewoon lachend "ok" zeggen en doorlopen, of zei hij het echt op een boze toon?
Ja hij begon al op een boze toon me aan te spreken, vandaar dat ik meteen zo reageerde. Normaal kan ik ze ook goed negeren, maar wanneer mensen zo tegen me beginnen te praten wil ik er meestal toch even wat van zeggen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:57:24 #14
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_95588881
Volgende keer gewoon de animalcops bellen.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:05:03 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_95589171
Snap je dat nou, van die mensen die zoveel last kunnen hebben van andere levende wezens?
"Mijn leven is zo oninteressant dat ik me met zo'n hond ga zitten bemoeien, ook al ondervind ik geen enkele hinder van dat dier."
This isn't even my final form.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:06:44 #16
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_95589214
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hij begon weer te schreeuwen dat ik hier absoluut niet met mijn hond mag lopen en dat zijn kinderen in de schijt van mijn hond mogen spelen..
Je had hier moeten zeggen dat hij daar ook niet absoluut mag lopen omdat jouw hond anders tegen zijn schijtkop aan moet kijken.
This isn't even my final form.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:09:03 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95589283
Meisje toch, je maakt wat mee!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:11:16 #18
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95589350
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef Levolution het volgende:
Snap je dat nou, van die mensen die zoveel last kunnen hebben van andere levende wezens?
"Mijn leven is zo oninteressant dat ik me met zo'n hond ga zitten bemoeien, ook al ondervind ik geen enkele hinder van dat dier."
Inderdaad, maar in die buurt als ik daar loop, zie ik al die mensen echt constant voor hun raam zitten, mensen in de gaten houden. Wat trouwens wel erg is, is dat zijn buurman, die ik toevallig ken, omdat mijn hond vaak met zijn hond speelt, ook altijd zijn hond los laat daar, maar daar word natuurlijk ook niets van gezegd :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:14:12 #19
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95589455
Mijn buurvrouw is trouwens net zo erg hoor. Mijn hond had een keer in haar tuin gekakt, maar daar had ze niets van gezegd. Maar een man was tegenover haar huis (er zit nog een autoweg tussen en daar dus nog een sloot) zijn hond aan het borstelen, en toen werd zo toch even pissig, helemaal schelden tegen die man. Had ze al het haar van die hond verzameld, en naar de gemeente toe gegaan. Werd haar alsnog verteld dat ze zich niet zo druk moet maken omdat het gewoon openbare ruimte is en dat er dus niets aan kon worden gedaan.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:18:14 #20
333374 Lithia
Too serious
pi_95589599
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn buurvrouw is trouwens net zo erg hoor. Mijn hond had een keer in haar tuin gekakt, maar daar had ze niets van gezegd. Maar een man was tegenover haar huis (er zit nog een autoweg tussen en daar dus nog een sloot) zijn hond aan het borstelen, en toen werd zo toch even pissig, helemaal schelden tegen die man. Had ze al het haar van die hond verzameld, en naar de gemeente toe gegaan. Werd haar alsnog verteld dat ze zich niet zo druk moet maken omdat het gewoon openbare ruimte is en dat er dus niets aan kon worden gedaan.
Wtf, verzamelde serieus dat haar? :') Leuke hobby weer.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:21:20 #21
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95589713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:

[..]

Wtf, verzamelde serieus dat haar? :') Leuke hobby weer.
Haha ja. Die heeft echt niets te doen en zeikt echt om de kleinste dingen. En dan verteld ze mijn moeder al die verhalen, en dan heeft mijn moeder echt iets van; okeeeeeeee :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:38:55 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95590441
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik trek me niet vaak snel iets aan van anderen, maar vandaag hield ik het niet meer. Ik was mijn hond aan het uitlaten, het was echt heerlijk weer, en ik besloot om hem los te laten lopen. Van iemand heb ik ooit gehoord dat je in dat gebied een boete krijgt als ze je pakken, omdat de hond niet los mag lopen, maar ik heb ze er zelf eigenlijk nooit gezien (wel op andere plekken), en het maakte me op dat moment ook niet uit als ik een boete zou krijgen omdat ik zag hoe mijn hond ervan genoot.

Mijn hond HAAT kinderen, maar hij was zo vrolijk, dat hij zelfs niet naar de kinderen die daar op straat aan het spelen waren blafte of schreeuwde oid, hij liep gewoon rustig door.
totdat het fout gaat?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_95591156
Goed idee om je hond, die kinderen haat, los te laten lopen in een gebied waar kinderen komen.

Volgens mij mogen honden trouwens nooit los op straat.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_95591363
Ik moest vandaag nog een loslopende poedel uit de groeven van mijn radiaalbanden halen. :(
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:59:12 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95591425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Messina het volgende:
Goed idee om je hond, die kinderen haat, los te laten lopen in een gebied waar kinderen komen.

Volgens mij mogen honden trouwens nooit los op straat.
Jawel. Mits deze goed onder apel staan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')