weet ik, beetje jammer dit..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef Neroje het volgende:
andreas, je faalt op een aantal fronten op het moment...
Doe ik dus alquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef andreas612 het volgende:
zeg, kan iemand ff snel draaien want ik kom er niet in
Goede muziek, dat moet DJ Neroje wel zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie er ook draait, klinkt lekker
jaquote:
ok, thx maar ik heb vorige week nog gedraaid op oude wachtwoorden, en kom er nu niet in?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Doe ik dus al
Als je het opnieuw wilt proberen geef je maar even een seintje
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Goede muziek, dat moet DJ Neroje wel zijn!
ja stomme vraag was het ook.. al had het sinterklaas ook kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Goede muziek, dat moet DJ Neroje wel zijn!
Zijn veranderd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja
[..]
ok, thx maar ik heb vorige week nog gedraaid op oude wachtwoorden, en kom er nu niet in?
Bitch Pleasequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb weer geluid.. en het klinkt lekker
Knetter houdt van hiphop? O.oquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb weer geluid.. en het klinkt lekker
quote:
oh zo goed let ik niet op.. ben mijn fobo aan het pimpen enzoquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh zo goed let ik niet op.. ben mijn fobo aan het pimpen enzo
set?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef andreas612 het volgende:
gisteren m'n set compleet gemaakt
[ afbeelding ]
Dansen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrrmbl.. ik kan niet stilzitten
in gedachten... dansen zonder je hoofd te bewegen is niet zo makkelijkquote:
*probeert*quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in gedachten... dansen zonder je hoofd te bewegen is niet zo makkelijk
Ohh right, dat vergat ik even, nogsteeds knallende koppijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in gedachten... dansen zonder je hoofd te bewegen is niet zo makkelijk
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh right, dat vergat ik even, nogsteeds knallende koppijn?
kweenie, tijd te weinig ofzo..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom draai jij niet vaker andreas?
hmm.. jammer.quote:
3/5 van mijn muziek is hiphop, ik wil wel een keer, als je van lil wayne houdtquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. jammer.
te weinig hiphop op onzinradio
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef quaas het volgende:
[..]
3/5 van mijn muziek is hiphop, ik wil wel een keer, als je van lil wayne houdt
graagquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef quaas het volgende:
[..]
3/5 van mijn muziek is hiphop, ik wil wel een keer, als je van lil wayne houdt
oh , okquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:31 schreef quaas het volgende:
[..]
van 2001-2008 natuurlijk, die muziek van hem nu is echt bagger.
Ja, ook bij the b.g.'s ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh , okhij heeft toch ook bij de hot boyz gezeten?
pics?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ik betrapte mezelf op het trekken van de bekende "eendenbek" wat van die breezahtrutjes altijd doen.
Effe checkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hot boyz-rock ice vind ik echt een tof nummer
ooh dat is nog niet zo erg als die breezahsletjes het doenquote:
Zolang je die focking hele camera maar niet ziet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
valt mee, zolang maar niet duidelijk wordt dat je die foto met een blackberry genomen hebt
Dat ja..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh dat is nog niet zo erg als die breezahsletjes het doen
Cam van mijn iMac.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
valt mee, zolang maar niet duidelijk wordt dat je die foto met een blackberry genomen hebt
Ga je dan ook zo met je iMac voor de spiegel staan enzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cam van mijn iMac.
Het is misschien wat minder erg dan die breezahsletjes. Maar ik had toch wel even zoiets van NOES! Ik doe het ook.
omdat dit échte hip hop isquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze hiphop is trouwens niet zo heel slecht.. Waarom?
niet zo heel slecht?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gangstarap is beter dan eminemshitquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef quaas het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo met je iMac voor de spiegel staan enzo?
Ja maar metalhead enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet zo heel slecht?wutt
hiphop is haast nooit slecht
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
NeeNiet zo handig. Wel een keer met mijn spiegelreflex gedaan. Ik wilde de camera ook op de foto.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh heb een meningsverschil met iemand.. even jullie mening graag.
Ik zeg: een man een nerd noemen is niet perse een belediging, een vrouw een hoer noemen wel.
Hij zegt: een man een nerd noemen is hetzelfde als een vrouw een hoer noemen.
Ik ben het niet met hem eens.
jullie mening?
Aparte camerainstellingkeuzes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef andreas612 het volgende:
gisteren m'n set compleet gemaakt
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aparte camerainstellingkeuzes.
Vervang "hoer" door "slet" en hij heeft gelijk. Nu vergelijkt hij "bijnamen" met beroepen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg: een man een nerd noemen is niet perse een belediging, een vrouw een hoer noemen wel.
jullie mening?
Een 5D. Eerst punch je die bende tot ISO 1600 met ruis tot gevolg. Daarna trek je weer je belichtingscompensatie in de min terwijl je nog best ruimte hebt voor een wat grotere apertuur en een wat langere sluitertijd (op 21 mm moet 1/25 uit het handje toch wel lukken).quote:
Deze kerel is fucking slim.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een 5D. Eerst punch je die bende tot ISO 1600 met ruis tot gevolg. Daarna trek je weer je belichtingscompensatie in de min terwijl je nog best ruimte hebt voor een wat grotere apertuur en een wat langere sluitertijd (op 21 mm moet 1/25 uit het handje toch wel lukken).
andreasquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WIe draait er nu trouwens?
Een van de eerste keer dat ik hier hiphop hoor
je hebt het goed nagezochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een 5D. Eerst punch je die bende tot ISO 1600 met ruis tot gevolg. Daarna trek je weer je belichtingscompensatie in de min terwijl je nog best ruimte hebt voor een wat grotere apertuur en een wat langere sluitertijd (op 21 mm moet 1/25 uit het handje toch wel lukken).
ssshhhtquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boeiend, het is maar een foto van een of ander kastje hoor!
Spannend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben in Emmen. Huppel is aan het masturberen, en ik eet mijn eigen poep op .
Nou, niet dus, getuige de donkere delen van je foto.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je hebt het goed nagezochthet moest ff snel een foto worden, zag op m'n pc pas dat de foto wat te donker was, dus opgelicht, heb het versterkertje opgelicht en het schermpje donkerder gemaakt, lukte niet helemaal samen
ISO 1600 trekt ie goed en 'k zat op een 50e, dus voor mij prima
Aan de ene kant: ja. Aan de andere kant heeft 'ie met een best chique camera die foto gemaakt dus dan wordt enige kunde verwacht natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boeiend, het is maar een foto van een of ander kastje hoor!
Deejay Mansterkakquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben in Emmen. Huppel is aan het masturberen, en ik eet mijn eigen poep op .
Koelkast, maar die is er ook niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die gaat automatisch aan?
wie regelt dat trouwens? (omdat huppel er dus niet is...)
Volgens mij gaat 'ie na een minuut naar Draakje toe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die gaat automatisch aan?
wie regelt dat trouwens? (omdat huppel er dus niet is...)
mij best, hierna nog 1 nummer ok?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil nog wel wat opzetten tot 19:00 hoor
Surequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mij best, hierna nog 1 nummer ok?
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jullie mening?
Perfectquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef andreas612 het volgende:
ok, direct na dit nummer kan je erin, da's dus over 60 seconden
happy joyquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:07 schreef andreas612 het volgende:
sorry, die moest er gewoon nog even achteraan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oh ik doe deze trouwens![]()
01. Xiphias The Intro : Fuck GAGA
02. Showtek Laa Di Fucking Daa
03. Brennan Heart Muzik Bizz
04. Alpha Twins ft Mc Rems In Time
05. Alpha Twins Fragile
06. Pavo Raven
07. Killer Clown Silentium
08. Showtek World Is Mine
09. The Pitcher ft Nikkita Another Day In My Life
10. The Pitcher ft MC DV8 Shine
11. Dozer Syren
12. Donkey Rollers Innocent
13. The Pitcher I Just Cant Stop
14. Zany & Dozer Fruxaq
15. Zany meets The Beholder The New God
16. Prelude from Pendulum Slam
17. Headhunterz Rock Civilization ( Technoboy's Undersound Mix)
18. DJ Stephanie Underneath
19. Proppy & Heady Summer Of Hardstyle
20. Brennan Heart Audiometric (2009 Album Mix)
21. Brennan Heart Musical Impressions
22. Hardstyle Masters & Max Enforcer Respect
23. Toneshifterz Sahara
24. Wildstylez The Phantom Beat
25. D Block & S Te Fan vs Coone Creation Of Life
26. Noisecontrollers Revolution Is Here
27. Deepack Fire In Tha Place
28. Noisecontrollers Attack Again
29. Bad Habitz Fantasy Island
30. Tatanka Doomsday
31. The Nasty Boyz We Are Still Awake
32. Headhunterz The Sacrifice ( Brennan Heart Remix)
33. D Block & S Te Fan Supernova
34. Low E vs Alter Egosz WTF
35. DJ Phil Ty A Kay A
36. Technoboy Put Some Grace
37. Tatanka Roba Dellalltro Mondo
38. Wildstylez Pleasure
39. Mr Puta La Vida Narcotica
40. D Block & S Te Fan ft Mc Villain Sound Of Thunder
41. Frontliner Time
42. Technoboy & The Prophet ft Shayla Psycho Ex
43. Deepack & Frontliner ft MC Lan To Ya Brain
44. Activator One I Love
45. Brennan Heart ft Shanokee Feel U Here
46. Psyko Punkz After MF
47. Dailucia Lunar
48. Activator Lullaby
49. Deepack vs D Block & S Te Fan Rock Diz
50. Brennan Heart One Blade ( Noisecontrollers Remix)
51. Ivan Carsten You Try To Play Me
52. Alphaverb & Intractable One Never Enough
53. Tat & Zat Skeleton
54. Crypsis & Kold Konexion Dust In Your Eyes
55. B Twinz Rebellion
56. Xiphias The Outro [Fragments Of Live]
57. A Lusion meets Scope DJ Reaching Out
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu al ziek van de muziek
Ok ok gr gr
Ik en ook uitgetuned, niet mijn ding dit..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok ok gr gr
Niet zo hupsquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok ok gr gr
Ik zet straks gewoon keihard gangstarap opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik en ook uitgetuned, niet mijn ding dit..
De muziek van monopolie hequote:
Hij is nu op de testserver bezigquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb speciaal dit voor Mono opgezet!
Hij moet wel luisteren hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt he.. doe dan 15 jarige..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een sneue figuren dit zeg
http://www.nu.nl/binnenla(...)sje-in-pashokje.html
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:12 schreef andreas612 het volgende:
is die mix 1 bestand?Jaarmix van 2 jaar terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2009 was mijn lievelingsjaar wat betreft hardstyle.
Het zijn 2 mixen van beide 1 uur:
http://lsdb.nl/set/37292/(...)Part_1_01-01-10.html
http://hardstyle.lsdb.nl/(...)Part_2_06-01-10.html
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik en ook uitgetuned, niet mijn ding dit..
Ze zijn welkom hoor !quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Sop sop baby ik moet je bedanken van Mono, Ezje en klono
Dodelijke precisie die Huppelquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mono stond net op het grasveld en ik gooide vanaf het balkon een tennisbal.
Vol in de minipiemel.
Goed he van mij
Het grote afzeggen was begonnen, dus weinig mensenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zijn welkom hoor !
Ik hoop trouwens ook dat je een toffe housewarming hebt vanavond !
Ik heb vanavond een feestje van een maat.
Die heeft draaitafels staan en de hele mikmak en die woont in een anti-kraak pand in een voormalig bedrijfspand op een industrieterrein
Ik ga daar vanavond ook ff draaien denk ik
Er zullen geen minimono's komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dodelijke precisie die Huppel![]()
je bedoelt mansterkakquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mono stond net op het grasveld en ik gooide vanaf het balkon een tennisbal.
Vol in de minipiemel.
Goed he van mij
Die heeft mono nietquote:
Wie zouden er allemaal eigenlijk komen, en wie zijn helemaal niet gegaan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het grote afzeggen was begonnen, dus weinig mensen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zouden er allemaal eigenlijk komen, en wie zijn helemaal niet gegaan ?
Myraela, driepink en samzz zijn afwezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zouden er allemaal eigenlijk komen, en wie zijn helemaal niet gegaan ?
Foto en swaffelactie van monerquote:
Gelukkig maar met je kut UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hups, ik kom helaas nietquote:
Wij huilen nu!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hups, ik kom helaas nietIk houd niks binnen en ik wil niet op je feestje ziek zijn, dat is stom.
Veel plezier vanavond
Ah, crapquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij huilen nu!!
Mono heeft speciaal voor jou extra condooms meegenomen
Dat lijkt mij het beste plan van de avond!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Welpotverdrie. Ik ben geil als boter. Ik zal mij nu aan teije moeten vergrijpen.
We voeren mono straks breezer dus die gaat over een uur ofzo ook wel aan de kotsquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, crap
Sorry, maar ik wil niet de hele avond kotsend doorbrengen. Dat is voor niemand leuk.
Hadden we gezellig samen boven de plee kunnen hangenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We voeren mono straks breezer dus die gaat over een uur ofzo ook wel aan de kots
Zo dik bne je nou ook weer niet dat je anorexia moet hebben hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hadden we gezellig samen boven de plee kunnen hangen
Daar heb jij helemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo dik bne je nou ook weer niet dat je anorexia moet hebben hoor
Vind het ineens een stuk minder erg dat ik er niet bij kan zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Welpotverdrie. Ik ben geil als boter. Ik zal mij nu aan teije moeten vergrijpen.
Het is éé groten garpjenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het ineens een stuk minder erg dat ik er niet bij kan zijn
Ik heb enkel de deurpost geswaffeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja.
Je territorium al afgeswaffeld?
LAat die jingle eens horen zonder muziek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is wel kenser vrolijk en aanstekelijk___ !
Daar is Huppel ech bang voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
Allemaal nog een fijne avond mensen![]()
En probeer Huppels flat een beetje heel te houden, zou zo jammer zijn als ze er meteen weer uitgezet word.
Dat was het plan. Maar ik kots alles wat ik binnen krijg weer uitquote:
Kan ook geil zijn, mono zegt net dat hij zn eigen poep op eet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het plan. Maar ik kots alles wat ik binnen krijg weer uit
Kotssexquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het plan. Maar ik kots alles wat ik binnen krijg weer uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OVER 9000? NO WAY!
Kolere, ik had gewoon moeten gaanquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kolere, ik had gewoon moeten gaanJij zou mij echt zó geil vinden!
Ik ben natuurlijk altijd geil, maar nee, ik voel me echt niet lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan ook geil zijn, mono zegt net dat hij zn eigen poep op eet.
Als je dat moet vragen, is die kans aanwezigquote:
Vertel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, is die kans aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
Jullie gaan me trouwens misschien verliezen aan Amsterdam FM ik ga daar solliciteren.Ik zeg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vannacht even een showtje draaien het beste daarvan opsturen en dan kan ik alleen maar hopen.quote:
Wat voor show draai jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vannacht even een showtje draaien het beste daarvan opsturen en dan kan ik alleen maar hopen.
Pfffquote:
dan raken we je kwijtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vannacht even een showtje draaien het beste daarvan opsturen en dan kan ik alleen maar hopen.
Mainstream/top40/talkradioquote:
Daarmee moet je toch een kans maken, als je er iets creatiefs mee kan doenquote:
Maar hoho als ik bekend wordt en bij de landelijke radio ga werken staat dat wel in mijn wiki.quote:
Ze zeggen dat ze toegankelijke popmuziek draaien dus ik val volgens mij wel in hun straatje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee moet je toch een kans maken, als je er iets creatiefs mee kan doen
je maakt zeker een kans.. alleen idd hopen dat ze je die kans geven op een ander tijdstipquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze toegankelijk popmuziek draaien dus ik val volgens mij wel in hun straatje.
Ja of misschien in de zomervakantie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je maakt zeker een kans.. alleen idd hopen dat ze je die kans geven op een ander tijdstip
|Maar dan met monoquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
Broek af tetten bloot, Hollandse hoeren.![]()
Ik moet meteen weer denken aan Serious Request!
Met jouw cupmaat is dat heus nog wel sexyquote:
M'n tieten worden wel enorm bij elkaar gedrukt ja, cleavage van hier tot ginderquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jouw cupmaat is dat heus nog wel sexy
zo gekopieerd en geplakt.. typo's includedquote:
Sopsopsop.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n tieten worden wel enorm bij elkaar gedrukt ja, cleavage van hier tot ginder
Ben je de enige vrouw in het gezelschap?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sopsopsop.
Ik vind nog steeds dat jij NU hierheen moet komen, al is het maar om mij te redden
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je de enige vrouw in het gezelschap?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO ZN PIEMEL IS AL UIT ZIJN BROEK GEWEEST
Er zou toch ook een vriending komen?quote:
Ik hou mn telefoon altijd rechts omdat ik links doof ben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo gekopieerd en geplakt.. typo's included
hihi.. er is echt onderzoek naar geweestquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik hou mn telefoon altijd rechts omdat ik links doof ben.
de kast? moet ik intunen?quote:
Ik draai verdomme jouw nummer!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kast? moet ik intunen?
Er wordt nu iets in dialect voor je gedraaid...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kast? moet ik intunen?
Dat gaat vast wel vaker gebeuren vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO ZN PIEMEL IS AL UIT ZIJN BROEK GEWEEST
Wie weetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel vaker gebeuren vanavond
kan ik toch niet ruiken man.. meestal draai je herrie en daar heeft mijn hoofd nu geen zin inquote:
ok ok geeft nietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik toch niet ruiken man.. meestal draai je herrie en daar heeft mijn hoofd nu geen zin in
Niet zo nöln.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah nu wel, maar we zijn er niet echt bij he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |