quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
kut t is geen cracked server!:(
Let op dit is verslavend dus 2 maanden... naahquote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
nee en ik heb geen zin om elk spel te kopen dat ik 2 maanden speel >.>
Dan moet je ook niet janken als je er niet in kunt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
2 maanden het beste spel ooit voor maar TIEN EURO!!quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
15quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
2 maanden het beste spel ooit voor maar TIEN EURO!!
ik vind het jammer, maar andere mensen gaan janken dat ik t spel niet gekocht hebquote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken als je er niet in kunt.
Beste 15 euro die ik ooit heb uitgegeven, en 2 maanden vergis je je in. Na 3 maanden eerst stopte ik een tijdje en toen zag ik weer 1 kubus en was ik weer verslaafd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
kut t is geen cracked server!:(
Dianna agronquote:
Welke spellen koop je dan wel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
ik vind het jammer, maar andere mensen gaan janken dat ik t spel niet gekocht heb
Het was meer verwondering, aangezien het spel een fractie kost van mainstream spellen en het voor minstens zoveel speelplezier zorgt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
ik vind het jammer, maar andere mensen gaan janken dat ik t spel niet gekocht heb
Tijdens Alpha was het nog 10quote:
sweeet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compass en klokje zijn raar... (cherrypicked texturepack, in SP werkt het wel gewoon goed..)
oke lag toch aan cherrypicked, ga em wel dubbel checken met eigen server voordat ik em weer activeer
iemand nog tips voor installatie van dat texture pack? (welke HD texturepack fix b.v.?)
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 18-04-2011 22:31:21 ]
wilde dat ik zo veel tijd over hadquote:
Thanks!quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
mooi!
btw: nog bedankt berend voor de lol die ik in de korte tijd op de server gehad heb!
http://forums.bukkit.org/(...)p-pvp-game-670.9832/quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
Thanks voor het hosten berend!
Over het server gebeuren, waar ik zelf mee zit is dat de servers hier altijd van een iemand is. En het echt "zijn"/haar server is. Wat natuurlijk ook zo is maar het is naar mijn mening niet echt ideaal. Als de hoster nu ineens besluit te gaan kappen dan is de server en de map evt. ook weg. Daarom is zoals de tweakers server het heeft veel fijner om op spelen. Je weet namelijk dat alles er over een maand of twee nog is.
als de admins gewoon eens in de zoveel tijd een kopietje van de map elders uploaden is er niet al te veel aan de handquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
Thanks voor het hosten berend!
Over het server gebeuren, waar ik zelf mee zit is dat de servers hier altijd van een iemand is. En het echt "zijn"/haar server is. Wat natuurlijk ook zo is maar het is naar mijn mening niet echt ideaal. Als de hoster nu ineens besluit te gaan kappen dan is de server en de map evt. ook weg. Daarom is zoals de tweakers server het heeft veel fijner om op spelen. Je weet namelijk dat alles er over een maand of twee nog is.
Dat weet ik, ik kon net wel inloggen maar toen vloog ik er weer uit, en nu krijg ik steeds een bad loginquote:Op maandag 18 april 2011 23:47 schreef Toothless het volgende:
Server draait gewoon.
Ik ben maar een nieuwe tunnelstijl gaan gebruiken.
De oude stijl werd ik zat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |