Jep, hier ben ik het mee eens!quote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef Sitethief het volgende:
Weet je, het maakt mij echt niet uit welke server ik speel, zolang ik maar gewoon op een server dingen kan doen. Het probleem is nu vooral dat ik bang ben ergens een bouwwerk te beginnen. Bang dat de server na 2 weken offline is, of de regels voortdurend veranderen, en ik mijn bouwwerk kwijt ben ofzo. Een beetje continuïteit zou echt niet erg zijn...
my 2 cents
Als mijn server (Berend) gewoon genoeg mensen trekt dan zal die blijven bestaan zolang het bezocht blijft dus snel zal de server niet down gaan omdat op die server al een aardige community heerst.quote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef Sitethief het volgende:
Weet je, het maakt mij echt niet uit welke server ik speel, zolang ik maar gewoon op een server dingen kan doen. Het probleem is nu vooral dat ik bang ben ergens een bouwwerk te beginnen. Bang dat de server na 2 weken offline is, of de regels voortdurend veranderen, en ik mijn bouwwerk kwijt ben ofzo. Een beetje continuïteit zou echt niet erg zijn...
my 2 cents
wellicht is het zowiezo handig/leuk gewoon eens per maand oid de mapfile te hosten ter download?quote:Op zondag 17 april 2011 01:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
Daarom speel ik ook niet meer op de fok server. Ooit een mooi vliegend eiland gemaakt en vervolgens veranderen ze de server en krijgen we de map file niet
Maak eens het FUUUU mannetjequote:Op zondag 17 april 2011 03:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet maar daar had ik geen tijd meer voor. Misschien later.. :p
Goh, topic doorlezen?quote:
Die van Toothless (toothless.nl).quote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Welke server kan ik op dit moment gebruiken, aangezien die van Berend down is?
Misschien het oude ip van zijn server?quote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef dreams.psd het volgende:
toothless.nl doet het bij mij niet, blijf hangen op connecting to server.
Welke server kan ik NU joinen zonder gedoe? Pm svp
Heel subtiel gewacht voor die zonsondergang.quote:
Niet iedereen, nee.quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef SosuaCafe het volgende:
STFU niet iedereen is afhankelijk van een postzegelformaat omdat ie op een 28k8 zit.
![]()
welke server?quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Heel subtiel gewacht voor die zonsondergang.
Ziet d'r tof uit.
.. Geen idee?quote:
Onderwaterhuis aan het maken of Rapture?quote:
Plaats de volgende keer even punten tussen de zinnen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef apij4125 het volgende:
Pff, Paar dagen weg Dikke chaos anyway bedankt voor de goede tijden Berend je was een goede hoster
ty voor de goeden tijden op je
server, succses
drumpie met het overnemen, Apij out
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 18 april 2011 03:35 schreef Toothless het volgende:
Vandaag een simpele TowerBridge gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat is met classic geloof ik, ooit stroomde het water wel zo ver ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef mschol het volgende:
iemand een idee hoe dit is gedaan?
water stroom toch helemaal niet zover?
Haha. Heeft ie niet van mij hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, had net weer een collega aan mijn tafel staan die minecraft net heeft en verslaafd is.
hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 14:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, had net weer een collega aan mijn tafel staan die minecraft net heeft en verslaafd is.
et oogt iig veel realistischer...quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat is met classic geloof ik, ooit stroomde het water wel zo ver ofzo.
Als je dat nu zou hebben zou je wereld binnen no time onder water staan.
Klopt, maar stel je voor dat er een kleine waterval uit een berg komt nu. Ziet er tof uit enzo maar als het op die manier zou vloeien zou heel je wereld onder water komen te staan tot dat punt aan toe.quote:
Notch zou wel kunnen maken dat als het water uit meerdere bronnen tegelijk komt, zoals in het filmpje hier vanaf de zee, dat het dan veel verder gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Klopt, maar stel je voor dat er een kleine waterval uit een berg komt nu. Ziet er tof uit enzo maar als het op die manier zou vloeien zou heel je wereld onder water komen te staan tot dat punt aan toe.
dan wordt et zaak de hoeveelheid water achter de waterval mee te rekenen:quote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Klopt, maar stel je voor dat er een kleine waterval uit een berg komt nu. Ziet er tof uit enzo maar als het op die manier zou vloeien zou heel je wereld onder water komen te staan tot dat punt aan toe.
Bedoel ik jaquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt et zaak de hoeveelheid water achter de waterval mee te rekenen:
indien er 1 source is, zal die niet zoveel aan kunnen richten..
zijn het er 2 dan komt er verhoudingsgewijs meer water uit...
etc..
Ja, Ik kom niet zo vaka meer online op de FOK Serversquote:Op maandag 18 april 2011 08:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Plaats de volgende keer even punten tussen de zinnen.
Maar stop je nu helemaal?
Haha, dan wil ik die ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
preview van mijn custom texturepack
Precies, een enkel stroompje van een berg maakt dan niet zo heel veel uit maar een opening vanaf de zee vult gewoon netjes op. Dat zou veel realistischer zijn want als je nu wat weghakt bij de randen van de zee krijg je al stroming naar de verkeerde kant.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt et zaak de hoeveelheid water achter de waterval mee te rekenen:
indien er 1 source is, zal die niet zoveel aan kunnen richten..
zijn het er 2 dan komt er verhoudingsgewijs meer water uit...
etc..
Kan niet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
preview van mijn custom texturepack
Heb ik ook, Waarvoor die ban dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik vroeg het aangezien ik nog geen anti grief had en zag dat jij online bent geweest. Np verder toch?
Als je het daar verder over wilt hebben mag je me gewoon terug pm'en hoor.
Omdat er lava hier en daar lag en zag dat er 2 mensen nieuw online waren geweest. Dan weet ik nu wie het wel was en ben je zo unbanned.quote:
Idd vergeten, nu staat het erbij.quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Aardig dat van je drumpie dat je ook even vermeld dat het zonder Berend en dnb niet gelukt was zo snel.
Maar goed zal wel aan mij liggen.
Mooi ik kom zeker kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen!!
Berend/Drumpie's z'n server is weer ONLINE! vanaf nu op een nieuw IP en dat is dit IP:
83.222.240.114:27065 (als die ook even toegevoegd kan worden aan de OP)
Vanwege de viering dat ik de server heb overgenomen krijgt iedereen 2 items naar keuze! Meld je even dat je dat wilt INgame en ik regel het.
Daarnaast hebben we natuurlijk toekomstplannen en dat is voor volgende week aan de orde, een Creative world erbij in hetzelfde IP.
Sommige mensen willen het liefst ook gewoon iets kunnen (na)bouwen zonder resources te hoeven zoeken en dat is met Creative mogelijk. Zelf vind ik het ook heel leuk.
Daarbij gaan we nu de Piston MOD installeren wat ook hele leuke functies brengt.
Ik hoop dat ik allen weer terug zie op de server.
Met vriendelijke groeten,
Drumpie/Yuri_Boyka.
En natuurlijk hartstikke bedankt Berend en DNB.![]()
Piston modquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen!!
Berend/Drumpie's z'n server is weer ONLINE! vanaf nu op een nieuw IP en dat is dit IP:
83.222.240.114:27065 (als die ook even toegevoegd kan worden aan de OP)
Vanwege de viering dat ik de server heb overgenomen krijgt iedereen 2 items naar keuze! Meld je even dat je dat wilt INgame en ik regel het.
Daarnaast hebben we natuurlijk toekomstplannen en dat is voor volgende week aan de orde, een Creative world erbij in hetzelfde IP.
Sommige mensen willen het liefst ook gewoon iets kunnen (na)bouwen zonder resources te hoeven zoeken en dat is met Creative mogelijk. Zelf vind ik het ook heel leuk.
Daarbij gaan we nu de Piston MOD installeren wat ook hele leuke functies brengt.
Ik hoop dat ik allen weer terug zie op de server.
Met vriendelijke groeten,
Drumpie/Yuri_Boyka.
En natuurlijk hartstikke bedankt Berend en DNB.![]()
Koop hem dan ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
kut t is geen cracked server!:(
Ik neem aan dat je of 12 jaar bent, of geen geld hebtquote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
Let op dit is verslavend dus 2 maanden... naahquote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
nee en ik heb geen zin om elk spel te kopen dat ik 2 maanden speel >.>
Dan moet je ook niet janken als je er niet in kunt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
2 maanden het beste spel ooit voor maar TIEN EURO!!quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
15quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
2 maanden het beste spel ooit voor maar TIEN EURO!!
ik vind het jammer, maar andere mensen gaan janken dat ik t spel niet gekocht hebquote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken als je er niet in kunt.
Beste 15 euro die ik ooit heb uitgegeven, en 2 maanden vergis je je in. Na 3 maanden eerst stopte ik een tijdje en toen zag ik weer 1 kubus en was ik weer verslaafd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
Dianna agronquote:
Welke spellen koop je dan wel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
ik vind het jammer, maar andere mensen gaan janken dat ik t spel niet gekocht heb
Het was meer verwondering, aangezien het spel een fractie kost van mainstream spellen en het voor minstens zoveel speelplezier zorgt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
ik vind het jammer, maar andere mensen gaan janken dat ik t spel niet gekocht heb
Tijdens Alpha was het nog 10quote:
sweeet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compass en klokje zijn raar... (cherrypicked texturepack, in SP werkt het wel gewoon goed..)
oke lag toch aan cherrypicked, ga em wel dubbel checken met eigen server voordat ik em weer activeer
iemand nog tips voor installatie van dat texture pack? (welke HD texturepack fix b.v.?)
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 18-04-2011 22:31:21 ]
wilde dat ik zo veel tijd over hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |