Jeb twitter:quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:27 schreef IscopeU het volgende:
[..]
Screenshots?
Nou ik vind het maar een vage naam. Daarintegen een prima idee trouwens. Minecart muziekstudios! w00t w00t~!
quote:For all you who are asking, the detector rail will generate a redstone signal when a minecart (any kind) is on top of it
Aaahaaaaa, detector rail! Dat is heel wat anders dan rail detector XDquote:
ok bedanktquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je Berend z'n server bedoelt, die komt in de loop van de avond/nacht weer online.
Ik schat tussen 22:00 - 00:00
risico,quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:50 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik ga simpelweg geen risico nemen, als ik die info krijg van een andere admin geloof ik dat.
Niemand is een dictator of speelt dictator maar als er in de log voorkomt dat jij X-ray gebruikt waarom zou dat niet zo zijn dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
risico,wauw.
het laat iig maar weer zien waarom MP niet helemaal mijn ding is..
grootste deel (niet allemaal) van de admins doen zich voor als dictators en bij een mogelijk, (misschien, indien e.d.) iets wordt de user maar gebanned,
kom als admin met hard bewijs dat er iets op JOU server is (en dus niet van een andere admin!), dan zou ik het bewijs respecteren..
maarja de Fok! communitie wordt idd op die manier inderdaad versplinterd...
suc6 allemaal iig, ik zoek wel wat anders om te doen..
Ik denk niet dat daar genoeg animo voor is, maar goed..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef dreams.psd het volgende:
Ik zal even een Singleplayer topic aanmaken,
Die admin-geile serverbazen hier kunnen de pot op
Dit komt me bekend voor van de FP. Kreeg je een ban en ging je ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
risico,wauw.
het laat iig maar weer zien waarom MP niet helemaal mijn ding is..
grootste deel (niet allemaal) van de admins doen zich voor als dictators en bij een mogelijk, (misschien, indien e.d.) iets wordt de user maar gebanned,
kom als admin met hard bewijs dat er iets op JOU server is (en dus niet van een andere admin!), dan zou ik het bewijs respecteren..
maarja de Fok! communitie wordt idd op die manier inderdaad versplinterd...
suc6 allemaal iig, ik zoek wel wat anders om te doen..
bingo...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niemand is een dictator of speelt dictator maar als er in de log voorkomt dat jij X-ray gebruikt waarom zou dat niet zo zijn dan?
ik heb de andere admin er al over gesproken en toen direct weggehaald (en specifiek gevraagd of er nog meldingen kwamen daarna...)quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef drumstickNL het volgende:
Dit komt me bekend voor van de FP. Kreeg je een ban en ging je ookdoen, jij zat fout door x-ray te gebruiken. Je kunt het ook gewoon toegeven, sorry zeggen en weer verder spelen.
Ik kan het mij geheel voorstellen dat je x-ray een keer uit wil proberen en dat dit maar voor eventjes is geweest. Een permanent ban op meerdere servers is dan ook erg hard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de andere admin er al over gesproken en toen direct weggehaald (en specifiek gevraagd of er nog meldingen kwamen daarna...)
ik wist niet eens dat het x-ray heette.. zombe modquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kan het mij geheel voorstellen dat je x-ray een keer uit wil proberen en dat dit maar voor eventjes is geweest. Een permanent ban op meerdere servers is dan ook erg hard.
mschol, zodra mijn server weer up is (Berend) dan zal ik je unbannen op de voorwaarde dat ik je geen hacks wil zien gebruiken. Omdat ik de server overgenomen heb kan ik dit beslissen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de andere admin er al over gesproken en toen direct weggehaald (en specifiek gevraagd of er nog meldingen kwamen daarna...)
lijkt mij niet meer als logischquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mschol, zodra mijn server weer up is (Berend) dan zal ik je unbannen op de voorwaarde dat ik je geen hacks wil zien gebruiken. Omdat ik de server overgenomen heb kan ik dit beslissen.
Ik ben een redelijk persoon dus als jij mij respecteert, doe ik hetzelfde terug.
Maar zodra ik zie dat je toch x-ray gebruikt dan ben je gewoon weer geband.
Hopen dat je het ermee eens bent.
Ja oke, maar DNB wil gewoon zulke dingen niet. DNB heeft wat stengere toelatingseisen. Heeft verder niks te maken met dictator spelen te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij niet meer als logisch
maar het ging me in deze vooral om DNB's server..(berend heeft het door de vingers gezien, daarna heb ik em verwijderd)
dus mag ik ook niet meer kijken...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja oke, maar DNB wil gewoon zulke dingen niet. DNB heeft wat stengere toelatingseisen. Heeft verder niks te maken met dictator spelen te maken.
Ja ik wil wel! Maar Tooth staat het niet toe... dictatorquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Toothless het volgende:
op de Toothless server komen geen dictators voor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef IscopeU het volgende:
[..]
Ja ik wil wel! Maar Tooth staat het niet toe... dictator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |