Greg..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Huur hem in. Die stompt achter elkaar door.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik heb even mijn texture pack handmatig aangepast aangezien deze niet automatisch mee update. Dus voor degene die ook nog geen regen hebben meegemaakt, miss dat het daaraan ligtquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja
http://www.afbeeldingenup(...)1-04-19_17.54.28.png
Ziet er wel mooi uit. Alleen nog even proberen straks in 3D.
Maar regen zie je ook niet zo snel hoor. En ik denk onweer al helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik heb even mijn texture pack handmatig aangepast aangezien deze niet automatisch mee update. Dus voor degene die ook nog geen regen hebben meegemaakt, miss dat het daaraan ligt
Ach ja ik moest mijn texture pack sowieso updaten. Wel jammer dat sneeuw en regen zo weinig voorkomt....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar regen zie je ook niet zo snel hoor. En ik denk onweer al helemaal niet.
En de plugin's zijn geupdate..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zodra de Bukkit update 1.5 uit is.
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef dnbrainwash het volgende:
Oe, die raket installatie is vet man.
Ik ben ook klaar met de buitenkant van de tajmahal
[ afbeelding ]
Really nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef dnbrainwash het volgende:
Oe, die raket installatie is vet man.
Ik ben ook klaar met de buitenkant van de tajmahal
[ afbeelding ]
Dat is echt een zieke failquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Regen bugt wel gewoon door glas heen. Had een huis met glazen dak en dan regent het binnen ook gewoon.
Je moet wel 1.5 hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
maar de redstone rails doen het bij mij niet goed
detector rails toch?
Waar speel jij nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef knappert_ het volgende:
[..]
really really nice, Lets go recycleee
Wil op die van jou weer gaan spelen, maar heb per ongeluk geupdate :$ dus moet ff wachten. Ik kan nog steeds op jullie server spelen toch? (:quote:
Ja, jij speelt samen met ampallang toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Wil op die van jou weer gaan spelen, maar heb per ongeluk geupdate :$ dus moet ff wachten. Ik kan nog steeds op jullie server spelen toch? (:
Nee, met dakduif (:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, jij speelt samen met ampallang toch?
Er staat btw een file op pagina 9 van www.megaupload.com moet je even downloaden en vervangen met die je nu hebt.
Bij start zoeken naar %appdata% dan .minecraft map.
Je kan mijne joinen:quote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef NietTeVolgen het volgende:
ok, welke server kan ik joinen,
ge ziet door de bomen ut bos niet meer.
Jup moet je even die bin.zip van pagina 9 downloaden en in je .minecraft map zetten. Megaupload link.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik krijg een End of stream error, zeker nog 1.4?
Als Bukkit 1.5 uit is op dezelfde dag moet alles nog gaan werken alleen dan weer op een ander IP met gelijk een creative zowel een survival world erbij.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik wacht wel tot je op 1.5 zit
Mag niet zo lang duren met buckit toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |