Wel ballen blijven tonen hoor, ik vond Alex leuk en heb het volgehouden totdat hij met laura samensmolt in bed. Toen was mijn liefde over.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorstaan maar gewoon in stilte Laura leuk ga vinden...
Ik was er in de LAPO ook al op terug gekomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wel ballen blijven tonen hoor, ik vond Alex leuk en heb het volgehouden totdat hij met laura samensmolt in bed. Toen was mijn liefde over.
Goed, een puntje voor Laura.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend (in haar eentje) de afwas gedaan en het zwembad schoongemaakt terwijl de rest gewoon met Segredo aan het spellen was....
ja heel wat beter dan dat ze de hele dag slapenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
Leuke opdracht.
Levert iig vermakelijke streams op!
Ja beter dan toen ze allemaal stil in de tuin lagen te zonnen!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
Leuke opdracht.
Levert iig vermakelijke streams op!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef marjolleke het volgende:
Als je een lat mist leg je Lau er toch gewoon tussen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
breaking new:
Laura staat
Ga maar lekker slapen, gat wat een ranzig wijf is datquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Lekker slapen tot later!
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heel wat beter dan dat ze de hele dag slapen
Iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja beter dan toen ze allemaal stil in de tuin lagen te zonnen!!!
misschien wel een slaap feestje...want ze hebben een vlotje gebouwd..dus zijn ze moequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Idd
En vanavond dus weer een feestje maar weet iemand ook wat het thema van het feestje zal zijn?
Nou, gisteravond heeft ze stofgezogen, ze wist alleen niet waar een stopcontact zat... zegt genoeg.quote:
Nee, ik hoop karaoke en aangezien Benny dat heeft voorgesteld en dit ook heb ik goede hoopquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Idd
En vanavond dus weer een feestje maar weet iemand ook wat het thema van het feestje zal zijn?
zuipen of verzuipenquote:En vanavond dus weer een feestje maar weet iemand ook wat het thema van het feestje zal zijn?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:51 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien wel een slaap feestje...want ze hebben een vlotje gebouwd..dus zijn ze moe
oh neee !! ik wil echt geen zingende mensen horen op mn streams !!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, ik hoop karaoke en aangezien Benny dat heeft voorgesteld en dit ook heb ik goede hoop
Welk thema wil jij dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:52 schreef Stability het volgende:
[..]
oh neee !! ik wil echt geen zingende mensen horen op mn streams !!!!!!
ik vind alles best, als het maar geen gezing of gefluit is... mn oren , ben er zo zuinig opquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Studiotje het volgende:
Ligt die hond nou op dat matje achter Phillip?
jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Studiotje het volgende:
Gelukkig hebben je altijd de mute knop nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind alles best, als het maar geen gezing of gefluit is... mn oren , ben er zo zuinig op
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Studiotje het volgende:
ja dat wel, maar dan word het feestje zo saai toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gelukkig hebben je altijd de mute knop nog
bedoel je laura of die hond????quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Studiotje het volgende:
laura heeft op dit moment "de touwtjes in handen "quote:
Jaah dat is waar... gewoon je eigen muziek op zetten ze dansen meestal toch wel uit de maatquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan word het feestje zo saai toch?
ja dat heb ik vorige keer ook gedaan, toen ze die achterlijke hollandse muziek draaiden. daar kan ik echt niet naar luisterenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah dat is waar... gewoon je eigen muziek op zetten ze dansen meestal toch wel uit de maat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef akveor het volgende:
Jo tegen Gerard: je hebt het op me voorzien vandaag he...?
Gerard: nee...
ik ook wanneer mag hij nou een keer terug komen? is toch zielig met dat warme weer op die vieze (maik) stinkzolder?quote:
dat dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoop iig geen NL talige muziek maar gewoon lekkere dance/urban/psy whatever, waar je lekker op los kan gaan
Die vond ik wel leuk!! We hebben toen in de SC ons eigen foute lijstje gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat heb ik vorige keer ook gedaan, toen ze die achterlijke hollandse muziek draaiden. daar kan ik echt niet naar luisteren
Ik gok maandagquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook wanneer mag hij nou een keer terug komen? is toch zielig met dat warme weer op die vieze (maik) stinkzolder?
Ze ondersteunt wanneer nodig haar hoofd hoor!quote:
Hoop ik ook niet. Nederlands talige muziek vind ik vreselijk.Vooral de muziek van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoop iig geen NL talige muziek maar gewoon lekkere dance/urban/psy whatever, waar je lekker op los kan gaan
gelukkig heb ik niet meegedaan daar dan...hahaha dan was ik nu nog bezig met die lijst...(bijna) alle nederlandse muziek is foutquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk!! We hebben toen in de SC ons eigen foute lijstje gemaakt
Ik denk maandag, maar omdat de bewoners dat ook denken zou het best kunnen dat ze iets anders gaan doen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook wanneer mag hij nou een keer terug komen? is toch zielig met dat warme weer op die vieze (maik) stinkzolder?
het kan toch niet zo zijn dat hij daar dag en nacht moet zitten? bah echt erg voor hem , hij verdient echt wel beterquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk maandag, maar omdat de bewoners dat ook denken zou het best kunnen dat ze iets anders gaan doen..
zal karim vanavond met het verbroederingsfeestje erbij zijn en dan moet servio weg want met alcohol praat hij zijn mond voorbij en verklapt hij het geheim van karimquote:
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:58 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Hoop ik ook niet. Nederlands talige muziek vind ik vreselijk.Vooral de muziek van Frans Bauer.
anders heb ik nog wel wat spaanplaatjes liggen in de schuurquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Studiotje het volgende:
Hebben ze nog genoeg hout voor een kist waarin Laura het huis kan verlaten?
oh das een goeiequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef willllll het volgende:
[..]
zal karim vanavond met het verbroederingsfeestje erbij zijn en dan moet servio weg want met alcohol praat hij zijn mond voorbij en verklapt hij het geheim van karim
Staan niet alleen Nederlandse nummers op hoor! (i'm a barbie girl, the macarena)quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:58 schreef Stability het volgende:
[..]
gelukkig heb ik niet meegedaan daar dan...hahaha dan was ik nu nog bezig met die lijst...(bijna) alle nederlandse muziek is fout
mee eens, ben ook niet van die Nederlandse meukquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Heb daarom het vorige feestje ook volledig overgeslagen en lekker mijn Wii aangezet
Het is best lang ja als hij tot maandag moet zitten zonder afleiding, hopelijk mag Karim even meekijken op het plasmascherm als de bewoners vanavond gaan feestenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
[..]
het kan toch niet zo zijn dat hij daar dag en nacht moet zitten? bah echt erg voor hem , hij verdient echt wel beter
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef sjaakspark het volgende:
Servio zou zich toch verkleden dus het zal wel een muzikale bingo avond wordengepresenteerd door miss windy mills
ja ok die zijn ook echt fout...maar over het algemeen zijn voor mij althans alle nederlandse liedjes fout, zéker die van marco borsato brrrrrrrrrrrrrrrrrr ja sorry ik kan er echt niet naar luisteren..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Staan niet alleen Nederlandse nummers op hoor! (i'm a barbie girl, the macarena)
een missie om dichter bij elkaar te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Darklight het volgende:
waarom bouwen ze een vlot? sturen ze gerard de oceaan op?
Nou ik vind Philip en Joanna al dicht genoeg bij elkaar, hoef niet meer geklefbefquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
een missie om dichter bij elkaar te komen.
leuk, maar waarom een vlot?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
een missie om dichter bij elkaar te komen.
als dat zo is, ga ik hier mn eigen feestje bouwenquote:
mee eens en die Gordon troep vreselijk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ok die zijn ook echt fout...maar over het algemeen zijn voor mij althans alle nederlandse liedjes fout, zéker die van marco borsato brrrrrrrrrrrrrrrrrr ja sorry ik kan er echt niet naar luisteren..
om haar kont en benen te verbergen, terwijl ze gisteren gewoon in bikini liepquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef Vinamp het volgende:
Waarom heeft Sharon een bikini aan, om vervolgens een handdoek vanaf haar tieten tot aan de grond omheen te knopen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Chuckster het volgende:
Kan ik hier iemand blij mee maken?
[ afbeelding ]
You're welcome
Daar helpt deze missie ook mee, Philip heeft de leiding over het bouwen dus geen tijd om met Jo te kroelen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Nou ik vind Philip en Joanna al dicht genoeg bij elkaar, hoef niet meer geklefbef
Same herequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ok die zijn ook echt fout...maar over het algemeen zijn voor mij althans alle nederlandse liedjes fout, zéker die van marco borsato brrrrrrrrrrrrrrrrrr ja sorry ik kan er echt niet naar luisteren..
Ligt er aan sommige nummer zijn wel okquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:03 schreef Darklight het volgende:
idd, nederlandstalige 'muziek' is echt een ramp
Als het aan haar zou liggen wel.quote:
Nu moet hondje Philip de aandacht van Joanna delen met Sec.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:06 schreef salvinimen het volgende:
[..]
Nu je het zegt.We hebben 2 honden in het huis nu.
Laura ligt, gaapt, vreet en laat zo nu en dan een domme opmerking schieten, veel meer is het niet..quote:
die kan nog rechtop slapen onder een bouwlamp van 1000 wattquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze kan niet slapen als het licht is, liegebeest.
Hahaha u heeft mijn UI maar in gebruik genomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is niet dezelfde cap van 10 min geleden.Laura zit nog in dezelfde positie
een lege inhoudsloze koekjesdoos van verkade uit 1895quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Laura ligt, gaapt, vreet en laat zo nu en dan een domme opmerking schieten, veel meer is het niet..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hahaha u heeft mijn UI maar in gebruik genomen
laura ook !quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Mo en Jo moeten 72 uur doorbrengen op het vlot in het zwembad..
Oww make my fucking dayquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Dan is ze straks k.o. Want van een andere houding aannemen kost haar veel energie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:08 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze heeft een andere houding aangenomen
Leuk!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Toen was ze zelf ook nog een kind hequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura vertelde eerder dat ze eens op kamp ig geweest met de korfbalclub. Er gingen ook 15 kinderen mee, ze vond het vreselijk.
Schoolvoorbeeld van een nanny.
Maakt niet uit, als het Mo en Jo maar zijn.quote:
Stel je voor, Laura als kind hebben, brr!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Toen was ze zelf ook nog een kind he
Dus niet.quote:
Was wel een lieve foto op die taart met haar verjaardag..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stel je voor, Laura als kind hebben, brr!
Vast niet voor langquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:12 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
breaking news: HET STAAT
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:12 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
breaking news: HET STAAT
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Chuckster het volgende:
Laura 2 dagen lang op dat vlot met alleen droog brood en water in de bench van Sec., dat maakt vast leuke TV
En dan hopen dat de vlot omslaat wanneer zij vast zit in de bench van Sec?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Chuckster het volgende:
Laura 2 dagen lang op dat vlot met alleen droog brood en water in de bench van Sec., dat maakt vast leuke TV
...nee dat gaat iets te verquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan hopen dat de vlot omslaat wanneer zij vast zit in de bench van Sec?
Dat ze toch nog eens soort van ontvoerd wordt..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Chuckster het volgende:
hij volgt het voorbeeld van flipquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:14 schreef Chuckster het volgende:
Dat beest kan al zitten en poot geven, doen ze goed
Yep, zo'n mislukte David Copperfield trucquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan hopen dat de vlot omslaat wanneer zij vast zit in de bench van Sec?
roflol nee ze moeten de hele dag op hun luie kont streams kijken en bijna iedereen bashen die in Portugal ook maar het rare idee heeft ook even te gaan zitten .quote:
Mocht ze willen dat hij het op haar voorzien hadquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef akveor het volgende:
Jo tegen Gerard: je hebt het op me voorzien vandaag he...?
Gerard: nee...
Misschien even een Fok! Fittie Squad opstellen en die een retourtje Portugal laten doen, kunnen ze even langs Laura en al haar vriendjesquote:
Ze is aan de andere kant gaan zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
En zie links op het vlot
Jep, ze hebben hier ondertussen wel heel veel Laura gebashed...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben er een paar uur weg van geweest, ik kom terug en nog steeds gezeik over Amerika en ophemeling van vrouwen als Sylvie Meis en Bridget Maasland
Inclusief de 2 andere kwakgatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep, ze hebben hier ondertussen wel heel veel Laura gebashed...
Laterquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef Chuckster het volgende:
Have fun met streams kijken, ik gaat even in de tuin genieten van een koud biertje
het zit alweerquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze is aan de andere kant gaan zitten![]()
Edit: en het staat!!
Ok geniet er van laterssssquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef Chuckster het volgende:
Have fun met streams kijken, ik gaat even in de tuin genieten van een koud biertje
Als ze kan liggen maakt t haar niks uit hoor! Ja dat droge brood zal dr ook tegenstaan, maar ze jat wel een pot chocolade pasta, de gierquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Chuckster het volgende:
Indeed....quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan die kuthond nu niet weer weg?
Is wel weer genoeg geweest zo..
Wat zei je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Darakka het volgende:
[..]
het zit alweer
LUIE KAKKERLAK DAT HET IS
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan die Lauwra nu niet weg?
Ben jij fan van laura?gezien je avatar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef Reksie1981 het volgende:
klopt!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef suksan het volgende:
ik wou dat de batterijen van sharon eens op waren, zij denkt echt alles te weten en te kunnen commanderen........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wil gewoon batsen met Luira als hij de kans krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben jij fan van laura?gezien je avatar.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hij wil gewoon batsen met Luira als hij de kans krijgt
Klopt, heel irritant.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef suksan het volgende:
ik wou dat de batterijen van sharon eens op waren, zij denkt echt alles te weten en te kunnen commanderen........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bahbah wat een lui *** mens is het toch Bahquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: Maar het ligt niet lekker (De Vlot) en later zei ze ik dacht ik ga erop liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG![]()
![]()
Laura: "Maar het ligt zo niet lekker. Ik dacht dat we er lekker op zouden gaan liggen...."
Ik ben alleen fan van Mcguyver en Karl Pilkingtonquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben jij fan van laura?gezien je avatar.
Welke hond bedoel je? (we hebben er ondertussen 3)quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef Reksie1981 het volgende:
DRIE?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Welke hond bedoel je? (we hebben er ondertussen 3)
3?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vreselijk hè..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef suksan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohjah, Servio steekt zijn neus ook graag in andermans aarsch..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
ben je lekker op fokkie fokkie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna vraagt de hond of hij drinkie-drinkie wil doen.
Waarom hebben mensen toch altijd de neiging om dieren en kinderen als zwakzinnigen te behandelen?
honden zijn kutquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een kut naam is Segredo eigenlijk
Heel het idee van een hond in SST is KUDT,...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef Kwaliteit het volgende:
schijnt onze schuld te zijn, zo hebben "de kijkers" hem genoemdquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat is idd wel een goeie graadmeter moet ik zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
idd.
als ze maar lager zijn dan me knie-lengte.
dan kan ik ze nog wegschoppen
Tjaa, Bunga werd veel vaker genoemt... Maar ja...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
schijnt onze schuld te zijn, zo hebben "de kijkers" hem genoemd
Ik heb Dennis en Flipje voorgesteld, maar luisteren ze naar mij, nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
schijnt onze schuld te zijn, zo hebben "de kijkers" hem genoemd
Ik ben ook super-fan van dat beestje! Alleen zijn naam vindt ik minder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Al die hondenhaat terwijl dat beesie zo leuk is.
Inderdaad, en er is nog gezegd dat het zwembad gevaarlijk is voor een pupquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Niki.P het volgende:
Nu gaat het huis zo lekker naar natte hond ruiken...
Nee, wel bijna...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:34 schreef superkokje het volgende:
is het vlot al klaar, had ff een wegtrekker
Nu is het nog 'nieuw', straks wordt het gewoon en zullen de bewoners zich ook op andere zaken gaan richten zoals bijv. de nominaties en andere onderdelen van het spelquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:34 schreef ToughLove het volgende:
Ze gaan nu de hele dag lang alleen maar met die hond bezig zijn. Wat een faal.
Ja en daarom doen ze het juist ofzo om hem er bang voor te maken ofzo maar weer niet te bang... Zoiets of zo snapte het niet helemaal...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, en er is nog gezegd dat het zwembad gevaarlijk is voor een pup
Betekent trouwens 'Geheime'quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Inderdaad, en dan klagen ze dat er zoveel straathonden zijn. Gek he? Daar horen ze ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Dieren horen niet in een huis, en al helemaal niet in Secret Story
Jij wilt hem graag van ze overnemen merk ik alquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Dieren horen niet in een huis, en al helemaal niet in Secret Story
Ik zocht er net ook opquote:
Hoi mamquote:
Segredo Is ook nog een plaats in Brazilië las ik net op wikiquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zocht er net ook op
Afgeleid dus van "Casa dos Segredos" (oid) iig de naam van de Portugese versie van Secret Story
Leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Segredo Is ook nog een plaats in Brazilië las ik net op wiki
Hoef je jezelf niet af te vragen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:39 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me af of Servio in het huis mag blijven
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:39 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me af of Servio in het huis mag blijven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef Darakka het volgende:
Secret Story
Tragisch Ongeluk
Laura stond voor het eerst op, buiten in de tuin, en vanwege haar lengte ving ze teveel wind op. Ze viel hierbij zo hard op de grond dat haar hoofd een flinke klap maakte. En het ergste is dat Secredo (de pup) onder haar vieze lubber reet is gekomen. Het arme dier heeft het niet gered. Laura is met spoed naar het lokale ziekenhuis gebracht. Zodra ze het ziekenhuis mag verlaten zal ze meteen worden overgedragen aan de lokale politie wegens dierenmishandeling.
Verdere updates zullen volgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |