Zijn ze zo eng?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk niet
kan toch bijna niet.. ik ga met enige regelmaat met engere mensen op pad.. nerds die fotograferen..quote:
Nee, dat niet. Gewoon, wil sommige zoals Yuki best wel een keer irl zien, maar dat heb ik niet bij iedereen hierquote:
op een naaktstrand zeker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef clevy het volgende:
[..]
kan toch bijna niet.. ik ga met enige regelmaat met engere mensen op pad.. nerds die fotograferen..
whahahaha.. nee.. das niet echt mijn plek om rond te hangen.. morgen gaan we weer elfjes kijkenquote:
Efteling?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef clevy het volgende:
[..]
whahahaha.. nee.. das niet echt mijn plek om rond te hangen.. morgen gaan we weer elfjes kijken
nee.. haarzuilensquote:
Voor mij 10 jaar geleden alweer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Efteling is leuk![]()
Lang geleden dat ik daar geweest ben
vorig jaar gigantisch genotenquote:
Fotografie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef clevy het volgende:
[..]
kan toch bijna niet.. ik ga met enige regelmaat met engere mensen op pad.. nerds die fotograferen..
Wat voor soort fotografie?quote:
ik kan nog wel een model gebruiken hoor..quote:
Niet doen als je het durft. Gewoon naar kleine meets gaan. Onze "meet" was leuk vond ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk niet
Ik heb jou al gemeet met TAL.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon, wil sommige zoals Yuki best wel een keer irl zien, maar dat heb ik niet bij iedereen hier
Ja. Ik ben wel eens naar VBL-meets geweest hoor en naar een TAL-meet. Vooral de laatste VBL-meet was erg druk, maar toch gezellig. Maar toen waren mijn psychische klachten lang niet zo erg als nu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet doen als je het durft. Gewoon naar kleine meets gaan. Onze "meet" was leuk vond ik
Dat ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef clevy het volgende:
[..]
vorig jaar gigantisch genoten
[ afbeelding ]
onder ander van deze dame.. Diana.
Klopt en tijn heb ik een keer apart gemeet. Samen naar een optreden geweest hier in Eindhoven.quote:
geweldig is dat.. heb wel honderden foto's gemaakt.. en m'n ogen uit gekeken.. niet alleen naar mooi vrouwvolk maar de tijd en moeite die mensen in kostuums steken is inmensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |