quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?
Wat is een zoenmevrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?
En terecht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Wat is een zoenmevrouw?
En exclusiviteit geld alleen voor Peu toch, het was zijn idee, ik doe niet aan dat soort dingen.
'middag dorpsgenootquote:
dat is wel te waarderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef clevy het volgende:
[..]
'middag dorpsgenootja het gaat al lomp tegen hard..
ach, tis altijd weer even schakelen van tere-zieltjes mode naar dit soort verbaal geweld.. maar wel amusantquote:
Ik lig al helemaal klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Ben je al nakende, want ik ga nu echt vertrekken.
hahaha zeker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach, tis altijd weer even schakelen van tere-zieltjes mode naar dit soort verbaal geweld.. maar wel amusant
geen woorden! maar daden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Ben je al nakende, want ik ga nu echt vertrekken.
ah.. ik ben nog fut aan t verzamelen om wat boodschaps en klusjes te gaan doen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef smilez het volgende:
[..]
hahaha zeker!
dalijk om 3 uur alsnog tijd besteden aan mijn werk ipv mijn weekend!!
en ik ben alles behalve workaholic
Top! Ik heb er zin in.quote:
pics or it didnt happen..quote:
ja ik woon het dichtste bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. ik ben nog fut aan t verzamelen om wat boodschaps en klusjes te gaan doen..
goed plan! smakelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef smilez het volgende:
[..]
ja ik woon het dichtste bijdus ik ben altijd de dupe..
geeft niks zit nog een mooie ijsco winkel in nuenen waar ik een mooie pitstop kan maken
neenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef clevy het volgende:
[..]
pics or it didnt happen..
(dat schijnt de gepaste response te zijn)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef clevy het volgende:
[..]
pics or it didnt happen..
(dat schijnt de gepaste response te zijn)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef smilez het volgende:
[..]
neende gepaste response is 15 minuten later op haar deur te kloppen
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten luktquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef smilez het volgende:
[..]
neende gepaste response is 15 minuten later op haar deur te kloppen
"t dooske"quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef clevy het volgende:
[..]
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten lukt
heb je het liever dat je het de dag vantevoren te horen krijgt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef Yuki het volgende:
Oioioi... Uitnodiging familiereünie van mijn oma's (moeder van moeder) familie.
Nu de uitnodiging, reünie is eind augustus
haha volgens mij was AirwiN ermee bezig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef clevy het volgende:
[..]
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten lukt
haha die gekke brabo's!quote:
euh ja.. pic in fobo lijkt me een redelijk onschuldig klein meisje.. hier is het een berg grootspraak wat er uitkomt.. dus beetje verbaal tegenaan schoppen om wat reactie los te krijgen he.. provoceren -> laten happen -> beetje karakter analyse doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |