Weet niet over er een mod aanwezig is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gooi die andere maar dicht. Maar.... ik heb het geprobeerd en...gelukt! voor de eerste keer
Je hebt groot gelijk, commando's is nog not done, zolang de pup onzindelijk is en jankt in de bench. Dat zijn de eerste beginselen. De pup moet dagelijks minstens 4 keer slapen in de bench. Er daarn plassen op een vaste plek, daar begint het mee. En gewoon lekker rondlopen en soms spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ja tuurlijk die moet ook zindelijk maar ik heb het meer over het aanleren van commando's daar waren voor 8 uur al mee bezig en zo in de ochtend is dat echt veel te veel. puppies moeten ook slapen om te groeien. ik snap wel dat het nieuw is en leuk maar het is gewoon teveel
maar goed dat vind ik.
gefeliciteerd, jammer voor je dat je te laat wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gooi die andere maar dicht. Maar.... ik heb het geprobeerd en...gelukt! voor de eerste keer
je bedoelt Jo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Dacht dat het om de konijnen van sjerren ging,... die heeft en weet ook alles, niet vergeten dat ze ook alles heeft meegemaakt + nog een beetje erger
nix erg, weet het nu als ik weereens lapo hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
gefeliciteerd, jammer voor je dat je te laat was
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Dacht dat het om de konijnen van sjerren ging,... die heeft en weet ook alles, niet vergeten dat ze ook alles heeft meegemaakt + nog een beetje erger
Echt wel! En daar kan ze uuuuuren over lullen en als het tegenzit begint ze ook nog te zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Echt wel! En daar kan ze uuuuuren over lullen en als het tegenzit begint ze ook nog te zingen.
Het gaat mij ook steeds meer ergeren. Ze kwam over als een nuchtere meid, maar ow wat is ze blij met zichzelf en wat is ze ssssieliggg, daarom moet ze winnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |