zit wat inquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bridget lijkt mij juist een heel gevoelig mens wat wil doorgaan als ijskoningin
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef skunkyxxl het volgende:
Ik zou op Bridget wel een paar kunstjes kenne hoor, en als ze het heel zachtjes vraagt krijgt ze hem loei hard
Iedereen DGK Jaap doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef Freule het volgende:
O my god doen ze op de site van sst een oproep wie jij nog een x wilt zien in het huis,lopen ze daar Alex neer te schrijven pleaseee doe het niet!!!!!
nee......nee....vertel me dat niet...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef Freule het volgende:
O my god doen ze op de site van sst een oproep wie jij nog een x wilt zien in het huis,lopen ze daar Alex neer te schrijven pleaseee doe het niet!!!!!
waar staat dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef Freule het volgende:
Van de Vorst ziet sterren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef NenaLois het volgende:
[..]
zit wat in![]()
Ik had laatst.... weet niet meer welk programma... een andere kant van bridget gezien, de moeder van haar kwam er ook in voor en ze beaamde de gevoeligheid van bridget
Ja echt me maag draaide omquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee......nee....vertel me dat niet...
de sst hyves en dan bij de krabbels onder het bericht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef NenaLois het volgende:
[..]
waar staat dat?
en NEE: ik ga ook echt NIET op die Alex stemmen!!!
weet ik niet meer.... kan wel... ik weet ook niet meer hoe lang het pcies geleden is... maar je herkent het?quote:
ow... ik heb geen hyves... kun je er ook iets mee als je geen profiel hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:31 schreef Freule het volgende:
[..]
de sst hyves en dan bij de krabbels onder het bericht.
Ja maar ze gokken op de breezer sletjes ,die willen natuurlijk romances zijn tussen rider zweethoofd en luiraquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ga eens kijken.
Die zijn echt gek om alex neer te pennen...
volgens mij is hij open de hyves moet je even proberenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ow... ik heb geen hyves... kun je er ook iets mee als je geen profiel hebt?
Haha, jup.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:31 schreef NenaLois het volgende:
[..]
weet ik niet meer.... kan wel... ik weet ook niet meer hoe lang het pcies geleden is... maar je herkent het?
nou dat komt er toch echt niet. we hebben ze lang genoeg kunnen aanschouwen om te WETEN dat ze niet verder gaan dan kroelen en kusjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja maar ze gokken op de breezer sletjes ,die willen natuurlijk romances zijn tussen rider zweethoofd en luira
Ja geloof ik hoe denk je dat ik me voel??quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga al niet meer kijken, ik wou een leuke dag hebben vandaag...
*** rijkt een tissue aan en pakt zelf de hele bak ***quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja geloof ik hoe denk je dat ik me voel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |