Het blaft nog dus het leef nogquote:
misschien kan djoon zich ermee identificeren...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef beequeen het volgende:
Djoon vindt Bridget een leuk wijf, ook haar persoonlijkheid. Ku je nagaan.
Het is een kutwijf pur sang.
bridget lijkt mij juist een heel gevoelig mens wat wil doorgaan als ijskoninginquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef beequeen het volgende:
Djoon vindt Bridget een leuk wijf, ook haar persoonlijkheid. Ku je nagaan.
Het is een kutwijf pur sang.
misschien een nicht van mamajo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef NenaLois het volgende:
[..]
misschien kan djoon zich ermee identificeren...
Nee, in de zilveren kooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef MargrietV het volgende:
Segredo zit in zijn privehuis der Geheimen.
vind het een minder prettig omhooggevallen figuur.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bridget lijkt mij juist een heel gevoelig mens wat wil doorgaan als ijskoningin
Het IS een ijskonijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
bridget lijkt mij juist een heel gevoelig mens wat wil doorgaan als ijskoningin
die van mij ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
mijn hondje ging alleen maar in de bence om te slapen, eten en drinken gewoon op een plekje in de keuken!!
deze ook alleen heeft hij zijn eten al op en de rest nog nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
mijn hondje ging alleen maar in de bence om te slapen, eten en drinken gewoon op een plekje in de keuken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |