zo ongeveer.... zei toch dat het nog wel een dag of vier zou gaan durenquote:
Ik post ik het weekend altijd heel erg veel...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo ongeveer.... zei toch dat het nog wel een dag of vier zou gaan duren
ik heb net de streams weer aangeslingerd.... begint een bekend beeld te worden 2x sl en luierende mensen. Heb ik al een hoop caps van in mijn archief... Denk dat niemand het merkt als ik er een van een paar weken geleden zou posten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik post ik het weekend altijd heel erg veel...![]()
Door de weeks valt het wel mee...
Denk het ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb net de streams weer aangeslingerd.... begint een bekend beeld te worden 2x sl en luierende mensen. Heb ik al een hoop caps van in mijn archief... Denk dat niemand het merkt als ik er een van een paar weken geleden zou posten.
zelfs dan ga je snelquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik post ik het weekend altijd heel erg veel...![]()
Door de weeks valt het wel mee...
Heb je Henry te rusten gelegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb net de streams weer aangeslingerd.... begint een bekend beeld te worden 2x sl en luierende mensen. Heb ik al een hoop caps van in mijn archief... Denk dat niemand het merkt als ik er een van een paar weken geleden zou posten.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Henry staat weer in de kast en laura hangt nu uitgewrongen te drogen
quote:
aldoende leert menquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet het FB tenminste wél te vinden
Wel heel erg van die 10 doden, maar gelukkig is het weer rustig...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef MaryMouse het volgende:
't is weer rustig aan het worden in de VS... toch 10 doden. Als ik daar nog gewoond had had ik vast niet zo goed geslapen.
kan ik me wat bij voorstellen. Toch lijkt et me wel gaaf oom een keer mee te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef MaryMouse het volgende:
't is weer rustig aan het worden in de VS... toch 10 doden. Als ik daar nog gewoond had had ik vast niet zo goed geslapen.
Je weet dan nu waar je naar toe moet. Ik hoef ze niet zo nodig meer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik me wat bij voorstellen. Toch lijkt et me wel gaaf oom een keer mee te maken
Zolang je het niet meemaakt kan je geen beeld vormen wat voor krachten er bij komen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dan nu waar je naar toe moet. Ik hoef ze niet zo nodig meer mee te maken.
Onweer en bliksem zijn ook gewoon heel mooi om te zien. Heb de bliksem eens in een meer zien inslaan, dat was spectaculairquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zolang je het niet meemaakt kan je geen beeld vormen wat voor krachten er bij komen kijken
Vind onweer en bliksem bijv. geweldig
dat zal best wel ja. pak nog wel eens de auto en ga dan naar een open vlaktequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onweer en bliksem zijn ook gewoon heel mooi om te zien. Heb de bliksem eens in een meer zien inslaan, dat was spectaculair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |