Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben van die vieze poten, omdat ze (bijna allemaal) de hele dag op blote poten lopen. Geeft niet, maar was ze dan voordat je gaat liggen. Flip spant wat dat betreft de kroon. Vind het nog een wonder dat Jo daar niets van zegt.
Daar heeft die feeks van een moeder een berg stokjes voor gestokenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
*zich het standje probeert voor te stellen
leg eens uit
Nu weten we wat Jo daar onder de dekens bij Flip doetquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Sommige zie ik ook wel heel veel hun voeten wassen! (dat zoude meer mensen moeten doen)
die moeder wil gewoon ook met Blauwoog knuffenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft die feeks van een moeder een berg stokjes voor gestoken
Hun tactiek werkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef spikey08 het volgende:
hond is nog steeds stil. super!!.ik heb anders meegemaakt.
Die is nu al doodquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef spikey08 het volgende:
hond is nog steeds stil. super!!.ik heb anders meegemaakt.
Dat zijn de n, en de m.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Niki.P het volgende:
Waar om staan er in de OP trouwens allemaal rare letters achter Laura's naam?
Flip gaat het zich aantrekken en Jo vindt dan weer dat hij zich te spastisch gedraagt en daar gaan ze er weer ruzie over maken en dan kussen ze het weer af. Klaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:13 schreef ToughLove het volgende:
[..]
En hoe Flip reageert, denk dat we dan wel zien of er echt wat speelt tussen die twee of toch niet.
Dat is Maikquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Niki.P het volgende:
Ja, brr volgens mij geilt die moeder echt op hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
die moeder wil gewoon ook met Blauwoog knuffen
En dan nog twee keer de M! met komma's!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn de n, en de m.
die zijn toch niet raar
quote:
Met een broertje wat de zus is van de vader, of zoiets, zal het wel grote inteelt zijn aldaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, brr volgens mij geilt die moeder echt op hem.
Oja, dan is het idd vreemdquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En dan nog twee keer de M! met komma's!!
Ik had meer fantasie van je verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Flip gaat het zich aantrekken en Jo vindt dan weer dat hij zich te spastisch gedraagt en daar gaan ze er weer ruzie over maken en dan kussen ze het weer af. Klaar!
Tuurlijk niet, die Flip heeft al moeite om iemand na jaren een vriend of vriendin te noemen. Laat staan dat hij op nationale tv gaat zeggen dat hij verliefd is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:27 schreef Niki.P het volgende:
Als je zo ligt te slapen ga je me toch niet vertellen dat je die gene alleen maar leuk en lief vindt...
Niet geobsedeerd raken, hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:27 schreef Niki.P het volgende:
Als je zo ligt te slapen ga je me toch niet vertellen dat je die gene alleen maar leuk en lief vindt...
Of die brief zorgt er voor dat ze dat beide juist wel gaan doen. Ook een optie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:28 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die Flip heeft al moeite om iemand na jaren een vriend of vriendin te noemen. Laat staan dat hij op nationale tv gaat zeggen dat hij verliefd is.
Dat zou best flauw zijn, een puppy jankt en daar moet je het mee doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Lady-night het volgende:
Die hond is gewoon ff uit het huis gehaald
Ik zie nu pas je onderschriftquote:
Damagecontrolquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou best flauw zijn, een puppy jankt en daar moet je het mee doen
Oh hier is het kwijl puppyquote:
Die is van India.Arie.quote:
Volgens mij zijn Jo en Flip nog wel wakker.. En Mo praten net...quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Die is van India.Arie.
Slapen iedereen nu al?
Ze weten en kunnen het toch allemaal zo goed, sjesusquote:
Je moet wel een Eend zijn om daar nog in te trappen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo lacht zogenaamd weer in haar slaap, 5 minuten geleden haalde ze het dekbed nog uit de hoes. En nee dat was geen slaapwandelen.
Is dat dan gescript door haar moeder oidquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo lacht zogenaamd weer in haar slaap, 5 minuten geleden haalde ze het dekbed nog uit de hoes. En nee dat was geen slaapwandelen.
Oh op die manier, dan klinkt het alweer anders iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat was ik aan het doen vroeg ze, toen Philip haar heen en weer duwde. Om er nog even een giechel achteraan te gooien.
Alle kandidaten zijn mediageil geen hond uitgezonderdquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Allemaal acteurs behalve de hond. Of eigenlijk zijn het figuranten.
Sharon meteen; ik hoop dat ze die hond met rust laat.quote:
Wat jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:56 schreef pointer2 het volgende:
Secret Story is niet meer interessant ik kom ff melden dat ik ook afhaak.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 05:41 schreef waxmask het volgende:
Ja hoor....en Laura ligt WEER op bed....
Goeie nacht gehad?quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:50 schreef suzi1 het volgende:
morgen is alles anders
alles anders is morgen
Succes er meequote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef Kwaliteit het volgende:
/offtopic
![]()
![]()
wat een heerlijke dag
![]()
![]()
vandaag Stereo/RDS inbouwen in een MONO zender van een lokale omroep...
heerlijk![]()
![]()
/ontopic
Niet dus, want dat mocht hij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon gaat met het hondje de slaapkamers in, hoelang voor ze hierarchie verstoren door de hond op de bedden te laten.
Jep, Laura, Sharon, Servio en Flip waren al wakker voor het licht aan ging!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:34 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ben bijgelezen vanaf gisteravond. Viel niet mee trouwens..
Hondje heeft zichzelf bijna vermoord in die bench....
En ze zijn wakker al? Ook laura dus????
Het schuifje waar je die bench mee dicht doet was open gegaan en daar had die zn hoofd tussen gedaan..quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:34 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ben bijgelezen vanaf gisteravond. Viel niet mee trouwens..
Hondje heeft zichzelf bijna vermoord in die bench....
En ze zijn wakker al? Ook laura dus????
Dat 'ga liggen' ging gisteren bijna vanzelf alquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:21 schreef beequeen het volgende:
De commando's ga zit en ga lig hoeven ze tante Laura iig niet te leren.
Nice! Lang geleden dat ik me met dat soort dingen heb bezig gehouden, succes en geniet ervan :-)quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef Kwaliteit het volgende:
/offtopic
![]()
![]()
wat een heerlijke dag
![]()
![]()
vandaag Stereo/RDS inbouwen in een MONO zender van een lokale omroep...
heerlijk![]()
![]()
/ontopic
Da's mooi om te zien dat ze voor die kleine schat allemaal opstaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep, Laura, Sharon, Servio en Flip waren al wakker voor het licht aan ging!!
En de stem heeft nog niet gezegd dat ze moeten opstaan, maar toch zijn ze allemaal op!!!
Ik werd gek daarnet toen ik dat zagquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat 'ga liggen' ging gisteren bijna vanzelf al
[ afbeelding ]
Mooi gelukkig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet dus, want dat mocht hij niet.
Jemig, wat zielig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ooohhquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jeetje best eng!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je mij nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
Wat ziet laura er "charmant"uit zeg
Zeg, heb je die Salsa Chicken nog gehad?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
Wat ziet laura er "charmant"uit zeg
Zo!! Die was lekker!!! Voor herhaling vatbaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, heb je die Salsa Chicken nog gehad?
Ik vroeg me af wat je met die baksteen wilde doen, maar het is een cakequote:Op zaterdag 16 april 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
oe, ze hebben dus nooit naar Ceasar Milaan gekekenGeode morgen FOK. In gooi even een kan koffie in het forum.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe
Ohhh lekker, dank je welquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
oe, ze hebben dus nooit naar Ceasar Milaan gekekenGeode morgen FOK. In gooi even een kan koffie in het forum.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe
Sjerrenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:45 schreef skunkyxxl het volgende:
Wie neemt na afloop van st die hond mee naar huis? is dat al bekent?
sharonquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:45 schreef skunkyxxl het volgende:
Wie neemt na afloop van st die hond mee naar huis? is dat al bekent?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat je met die baksteen wilde doen, maar het is een cake
Wie is er doodquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe
De mannen moeten ballen hebben als Jeux de boel ballen met zoveel eierenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ohhh lekker, dank je wel![]()
Ze gaan weer eens eieren eten daar
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dus nu moeten we haar wel in het huis houden!
Anders zijn we Sec ook kwijt!!
Ahh oke ,gelukkig vind die hond echt wel bij haar passenquote:
Het is een complotquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
dank je, ben ik aan toe! Segredo heeft echt mooi karakter! Is een snoepie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe
Alleen als je het je aantrektquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een verkapte manier van mij voor dikkerd uitschelden?
Dus, secreet is een reden om op sjerren te stemmen. Het is de productie dus weer gelukt de stemmer te beinvloedenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
je krijgt geen koffie van me weer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Mo heeft last van d'r blaas,.... WASSEN DIE MUTS!
dankjequote:
Wass da?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Mo heeft last van d'r blaas,.... WASSEN DIE MUTS!
Dat beest is binnen een paar dagen verpest. Ze laten hem nu al aan kleding kauwen. Sukkels.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef mazaru het volgende:
Ik probeer al sinds dat beest in huis is om een leuke gif van hem te maken. Maar er hangt steeds een bewoner overheen.
Vooral Sharon als zonsverduistering, of Joanne of Servio. Ze laten dat beest echt niet met rust.
[ afbeelding ]
maar je wil zo graag ook verwend wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dankjeIk weer blij
Ben der zoweer, ff mannetje ontbijt op bed brengen. en nee, ik heb niks goed te maken
Ja, van honden opvoeden hebben ze geen van allen kaas gegetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat beest is binnen een paar dagen verpest. Ze laten hem nu al aan kleding kauwen. Sukkels.
nou dan zal ie wel aan de schijt gaan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Stranger1977 het volgende:
Dus die hond krijgt water uit de kraan?
Die heeft ze nog nooit gewassen zelfs niet toe ie druipte van de blaasontsteking en niet na het vol blaffen van Maik, ik denk dat ie inmiddels in staan van ontbinding is .quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik zweer,,... again mo,... WASSEN DIE MUTS!
Ja, die kans zit erin,... niet echt handig zeg maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dan zal ie wel aan de schijt gaan...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die heeft ze nog nooit gewassen zelfs niet toe ie druipte van de blaasontsteking en niet na het vol blaffen van Maik, ik denk dat ie inmiddels in staan van ontbinding is .
Nogmaals sukkels. Er zit chloor in het kraanwater.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Stranger1977 het volgende:
Waarom mag ie geen water uit de kraan? hier krijgen de honden dat ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dan zal ie wel aan de schijt gaan...
Lekker slim. Dat water uit de kraan in Portugal is niet geschikt als drinkwaterquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Stranger1977 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef skunkyxxl het volgende:
omg laura: vet he dat we hier nog met zoveel zitten, in jouw geval liggen
een hond drinkt zelfs uit de sloot, dus hoezo daar niet uit de kraanquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker slim. Dat water uit de kraan in Portugal is niet geschikt als drinkwater
ERquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
een hond drinkt zelfs uit de sloot, dus hoezo daar niet uit de kraan
mogguh fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:48 schreef Niki.P het volgende:
Mijn nieuwe top 5!
1. Secredo
2. Laura
3. Philip
4. Sharon
5. Gerard
Inderdaad Bunga is beter en leuker vind ik ook (twee lettergreepnaam werkt het beste dieren).quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:53 schreef NenaLois het volgende:
Nog steed jammer dat de hond ''segredo'' heet.... Een kortere vlottere naam is toch leuker (zoals ''bunga'')...
wel leuk dat ie er is!!!
Om heel eerlijk te zijn weet ik het niet precies vindt der gewoon leuk om naar te kijken!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mogguh fokehm lau op 2 ??? why tell me, why
ja precies!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad Bunga is beter en leuker vind ik ook (twee lettergreepnaam werkt het beste dieren).
ja indd... echt triest als ze ALWEER contact met thuis krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil naar de kamer omdat ze onrustig is in haar hoofd.
Gister miste ze Ian al, toen weer boedha.
Oftewel, ze wil weer contact met thuis dus...
Dat is zo weinig, dat dat niet schadelijk is, anders kan je er ook je tanden niet mee poetsen. Een hond heeft een sterkere maag dan een mens en kan dar tegen. De inlanders drinken zelf ook water uit de kraan, dus wat is het probleemquote:
Ze wouden hem gisteren avond al omdopen maar waren bang dat het niet mocht...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad Bunga is beter en leuker vind ik ook (twee lettergreepnaam werkt het beste dieren).
lijkt er wel op.... Ik vraag me af waarom ze zich heeft opgegeven voor SST en sterker nog: waarom ze is uitgekozen....quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef skunkyxxl het volgende:
Ik zweer het, Laura die moet als ze uit ST komt eerst eens naar de dokter toe d`r eigen laten nakijken, is toch niet gezond dat een meid van 26 jaar ,de hele dag ligt.Die heeft wat onder de leden.
laten we haar lekker naar huis sturen donderdag. man man man waarom zit dat kind eigenlijk daar nog ? dat kind spoort echt nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ja indd... echt triest als ze ALWEER contact met thuis krijgt
ow.... waarom vragen ze DAT dan niet ff aan de stem... Dit is iets belangrijks!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze wouden hem gisteren avond al omdopen maar waren bang dat het niet mocht...
ze moet daar blijven van haar moeder en de produktie steunt haar moeder hierin...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laten we haar lekker naar huis sturen donderdag. man man man waarom zit dat kind eigenlijk daar nog ? dat kind spoort echt niet
Ach,... onze kansloze dombo is ook wakker. Herhaling van knoop in je zakdoek gezien op uitzending gemist?quote:
Puur voor de looks denk ik, zoveelste casting foutje van mummie van de tonnekreekquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef NenaLois het volgende:
[..]
lijkt er wel op.... Ik vraag me af waarom ze zich heeft opgegeven voor SST en sterker nog: waarom ze is uitgekozen....
ik stem VOOR!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laten we haar lekker naar huis sturen donderdag. man man man waarom zit dat kind eigenlijk daar nog ? dat kind spoort echt niet
Misschien gaan ze dat nog doen, het was 's avonds laat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ow.... waarom vragen ze DAT dan niet ff aan de stem... Dit is iets belangrijks!!!!
Grappig je hebt het steeds over je lievelingsprogrammaquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ach,... onze kansloze dombo is ook wakker. Herhaling van knoop in je zakdoek gezien op uitzending gemist?
Als je even leest zijn er schijnbaar mensen die niet weten dat er landen zijn waar je niet uit de kraan kunt drinken,... en honden dus ook niet. Aangezien onze favo heaumeau kraanwater aan secreet gaf kwam dit op gang.
Leer eens lezen, ontzettende loser
mamajo staat bekend als de vreemdste moeder van NLquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze moet daar blijven van haar moeder en de produktie steunt haar moeder hierin...
En zo staat het in het scriptquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze moet daar blijven van haar moeder en de produktie steunt haar moeder hierin...
yeey... Ik hoop het! thnx for answeringquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Misschien gaan ze dat nog doen, het was 's avonds laat...
Ze zeiden dat ze het een dagje gingen proberen..
Nou ken ik best een hoop mensen in Portugal en zij geven hun hond geen kraanwater omdat het slecht voor hun slokdarm en darmen is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is zo weinig, dat dat niet schadelijk is, anders kan je er ook je tanden niet mee poetsen. Een hond heeft een sterkere maag dan een mens en kan dar tegen. De inlanders drinken zelf ook water uit de kraan, dus wat is het probleem
Who cares als dat beestje maar water krijgt,quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou ken ik best een hoop mensen in Portugal en zij geven hun hond geen kraanwater omdat het slecht voor hun slokdarm en darmen is.
Ze zeggen dat jouw soort mens niet goed tegen wisseling kan, vandaar dat ik het maar op knoop in je zakdoek hou anders ben je straks helemaal de weg kwijtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Grappig je hebt het steeds over je lievelingsprogramma![]()
![]()
Flip moet alleen ze kop nog kaal scheren en een baard laten staan.quote:
... alhoewel ik de looks ook niet echt great vind....quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Puur voor de looks denk ik, zoveelste casting foutje van mummie van de tonnekreek
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Who cares als dat beestje maar water krijgt,
Je hebt nog gelijk ook,... trouwens, al kreeg het geen water kon het me maar amper rottenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Who cares als dat beestje maar water krijgt,
Dat zeg ik foutje :-)quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef NenaLois het volgende:
[..]
... alhoewel ik de looks ook niet echt great vind....
hihiquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Flip moet alleen ze kop nog kaal scheren en een baard laten staan.
Voor de rest Jo lijkt sprekend hier...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
wat gaan ze eigenlijk voor Maik doen?
Op elkaar liggen en raggen ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook,... trouwens, al kreeg het geen water kon het me maar amper rotten
Denk dat Sletvio onze Flip gaat nemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
DAT zou pas voor kijkcijfers zorgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:05 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Denk dat Sletvio onze Flip gaat nemen
Je hebt geen relatie en bent niet verliefd maar:quote:
das volgende week . 1 van de familiyleden van de bewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:05 schreef skunkyxxl het volgende:
FF wat anders ik heb gisteren geen St gezien, maar er was sprake dat er een familie lid in het huis kwam ofzo? is dat die hond? of stervio
alles voor de kijkcijfers..quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je hebt geen relatie en bent niet verliefd maar:
- Brengt het grootste gedeelte van de dag met elkaar door.
- Loop de hele dag te kroelen en kusjes te geven.
- Heb samen 1 bed, waar je lepeltje lepeltje in slaapt.
- Kijk na elkaar op een manier waar van je denk....
Tja en dan ben je niet verliefd....
Precies! Hoe duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je hebt geen relatie en bent niet verliefd maar:
- Brengt het grootste gedeelte van de dag met elkaar door.
- Loop de hele dag te kroelen en kusjes te geven.
- Heb samen 1 bed, waar je lepeltje lepeltje in slaapt.
- Kijk na elkaar op een manier waar van je denk....
Tja en dan ben je niet verliefd....
Oke ,zal wel botoxmamajo worden dan,want die is onrustig in der hoofdquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Miss-L het volgende:
[..]
das volgende week . 1 van de familiyleden van de bewoners
goeiemorgen allemaal
Maar het kan zijn dat Flip en Psoriasis treintje gaan rijden met Secreet in het middenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef skunkyxxl het volgende:
Haha Stervio gaat van Flops sterretje een rondje maken
Morge....quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Miss-L het volgende:
[..]
das volgende week . 1 van de familiyleden van de bewoners
goeiemorgen allemaal
Of te wel die maken ff een boortorenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Maar het kan zijn dat Flip en Psoriasis treintje gaan rijden met Secreet in het midden
laat dat beessie er lekker buiten...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Maar het kan zijn dat Flip en Psoriasis treintje gaan rijden met Secreet in het midden
denk het ook , maar ik hoop dat er nu een keer iemand voor sharon is ..quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Oke ,zal wel botoxmamajo worden dan,want die is onrustig in der hoofd
Jaaah: Fenneke lijkt me ook leuk!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef Miss-L het volgende:
[..]
denk het ook , maar ik hoop dat er nu een keer iemand voor sharon is ..
of de vrouw van gerard , lijkt me ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Of te wel die maken ff een boortoren
OK,.... omdat jij het bent vervangen we secreet door Sletvio, de heaumeau die het met een vrouw doetquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Of te wel die maken ff een boortoren
Nee sjerren is uitgesloten die heeft der hond al gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef Miss-L het volgende:
[..]
denk het ook , maar ik hoop dat er nu een keer iemand voor sharon is ..
of de vrouw van gerard , lijkt me ook wel leuk.
Hey! Het is gelukt,... een cap van secreet zonder een bewonertquote:
valt nog mee dat ze een volledige zin kan zeggen zonder om te vallen van de slaap...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:09 schreef NenaLois het volgende:
Standaard die gaap van laura achter een zin die ze zegt
die hond is haar familie toch niet , en het ging om een familie lid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:09 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee sjerren is uitgesloten die heeft der hond al gehad.
wahahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
valt nog mee dat ze een volledige zin kan zeggen zonder om te vallen van de slaap...
Echt jong beestje , balletjes zijn nog niet ingedaald zie ik, word wel een kalf denk ik. kan sjerren d`r ook op paard rijden. win win situatiequote:
Gok dat haar familie niet zo om contact zit te springen, anders was er vast iets gekomen lijkt me.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Miss-L het volgende:
[..]
die hond is haar familie toch niet , en het ging om een familie lid.
op die site van bianca.pt staat dat hij op 15 jan geboren is, precies 12 weken dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Echt jong beestje , balletjes zijn nog niet ingedaald zie ik, word wel een kalf denk ik. kan sjerren d`r ook op paard rijden. win win situatie
sjerrun heeft ook helemaal geen heimwee, zei ze gister nog...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die nu al wat heeft gehad en in de picture heeft gestaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Miss-L het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
Laat Fenneke, Pablo en Lolaatje maar een paar uur in het huis!
Jaah, leuk!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
Dat is gelul , want een paar weken geleden ging het tussen monique en sharon , en toen is monique gekozen om met haar vader te praten , en nog een tijd Daarvoor , is ze achter servio gaan staan met die speetch , en die 2 mochten toen geen briefje sturen en ontvangen.Dus daar heeft zij geen schuld aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:11 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gok dat haar familie niet zo om contact zit te springen, anders was er vast iets gekomen lijkt me.
ik niet, maar zou voor hem wel leuk zijn toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:13 schreef NenaLois het volgende:
[..]
neuh..... zou jij een van die zussen erin willen hebben?
Yes Fenneke d`r in voor Geerebeer, tof wijf trouwens,op twitter geeft ze teminste antwoord trug,ook al is het soms niet zo netjes wat je zegt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik niet, maar zou voor hem wel leuk zijn toch?
ja dat wel, ik gun het hem ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik niet, maar zou voor hem wel leuk zijn toch?
Mo heeft met haar gejank het voor elkaar gekregen dat niemand haar dat durfde te weigeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:13 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Dat is gelul , want een paar weken geleden ging het tussen monique en sharon , en toen is monique gekozen om met haar vader te praten , en nog een tijd Daarvoor , is ze achter servio gaan staan met die speetch , en die 2 mochten toen geen briefje sturen en ontvangen.Dus daar heeft zij geen schuld aan.
Ohw sorry hoor, wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:13 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Dat is gelul , want een paar weken geleden ging het tussen monique en sharon , en toen is monique gekozen om met haar vader te praten , en nog een tijd Daarvoor , is ze achter servio gaan staan met die speetch , en die 2 mochten toen geen briefje sturen en ontvangen.Dus daar heeft zij geen schuld aan.
ik word niet kwaad hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ohw sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd
Maar da's idd waar ja,...
klopt idd,quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo heeft met haar gejank het voor elkaar gekregen dat niemand haar dat durfde te weigeren.
er staat niks achter Laura's naam, hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Niki.P het volgende:
Als je verder leest zie je dat Day dit verandert heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
er staat niks achter Laura's naam, hoor
Gok maandag, als Karim weer binnen staatquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wanneer gaat die langneus weer naar huis? Ook al is ie nu iets beter te pruimen dan daarvoor maar ik vind hem nog steeds een enorme kwal.
Stervio haha, ja ik vond hem ook al aardiger dezer dagen..... Maar van mij mag Karim ook weer SNEL terugkomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wanneer gaat die langneus weer naar huis? Ook al is ie nu iets beter te pruimen dan daarvoor maar ik vind hem nog steeds een enorme kwal.
Die is er alleen voor de knipbeurt er in ,meer nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Stervio haha, ja ik vond hem ook al aardiger dezer dagen..... Maar van mij mag Karim ook weer SNEL terugkomen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:18 schreef sjampoeh het volgende:
zoutepinda
@SST_Alexander was uitgeroepen tot minst knappe man.. Wacht maar tot je hem in het echt ziet!!!!
8:55 AM Apr 15th via Twitter for BlackBerry®
Retweeted by SST_Alexander
Had ik inderdaad ook gelezen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:18 schreef sjampoeh het volgende:
zoutepinda
@SST_Alexander was uitgeroepen tot minst knappe man.. Wacht maar tot je hem in het echt ziet!!!!
8:55 AM Apr 15th via Twitter for BlackBerry®
Retweeted by SST_Alexander
van mij mogen ze beide wel blijven en dan laura of monique eruitquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Stervio haha, ja ik vond hem ook al aardiger dezer dagen..... Maar van mij mag Karim ook weer SNEL terugkomen
Als Servio zo blijft als wat hij nu is vind ikdat een goeie ruilquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:18 schreef Miss-L het volgende:
[..]
van mij mogen ze beide wel blijven en dan laura of monique eruitgoeie ruil toch
hahahaha BLAUWOOG: zoiets zeg je toch niet tegen vriendje van je kind.... meteen zo amicaal is niet het goede woord maar... ik heb er geen woorden voor. Mamajo zal wel precies het zelfde praten als Joanna zo apartquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef skunkyxxl het volgende:
Als maar niet Bart Boos d`r inkomt voor Jo. Die mag nog niet zo lang op tv vanwege zijn leeftijd .
Zal wel mamajo worden want die zit konstant met een WOKNOK te kijken naar blauwoogje
mamaJo denkt leuk te zijn met haar volgespoten botox kopquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hahahaha BLAUWOOG: zoiets zeg je toch niet tegen vriendje van je kind.... meteen zo amicaal is niet het goede woord maar... ik heb er geen woorden voor. Mamajo zal wel precies het zelfde praten als Joanna zo apart
ja precies: DENKTquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
mamaJo denkt leuk te zijn met haar volgespoten botox kop
en jong, en populair, en machtig en..neuh ik ga maar niet verderquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
mamaJo denkt leuk te zijn met haar volgespoten botox kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |