Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben van die vieze poten, omdat ze (bijna allemaal) de hele dag op blote poten lopen. Geeft niet, maar was ze dan voordat je gaat liggen. Flip spant wat dat betreft de kroon. Vind het nog een wonder dat Jo daar niets van zegt.
Daar heeft die feeks van een moeder een berg stokjes voor gestokenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
*zich het standje probeert voor te stellen
leg eens uit
Nu weten we wat Jo daar onder de dekens bij Flip doetquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Sommige zie ik ook wel heel veel hun voeten wassen! (dat zoude meer mensen moeten doen)
die moeder wil gewoon ook met Blauwoog knuffenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft die feeks van een moeder een berg stokjes voor gestoken
Hun tactiek werkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef spikey08 het volgende:
hond is nog steeds stil. super!!.ik heb anders meegemaakt.
Die is nu al doodquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef spikey08 het volgende:
hond is nog steeds stil. super!!.ik heb anders meegemaakt.
Dat zijn de n, en de m.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Niki.P het volgende:
Waar om staan er in de OP trouwens allemaal rare letters achter Laura's naam?
Flip gaat het zich aantrekken en Jo vindt dan weer dat hij zich te spastisch gedraagt en daar gaan ze er weer ruzie over maken en dan kussen ze het weer af. Klaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:13 schreef ToughLove het volgende:
[..]
En hoe Flip reageert, denk dat we dan wel zien of er echt wat speelt tussen die twee of toch niet.
Dat is Maikquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef Niki.P het volgende:
Waar om staan er in de OP trouwens allemaal rare letters achter Laura's naam?
Ja, brr volgens mij geilt die moeder echt op hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
die moeder wil gewoon ook met Blauwoog knuffen
En dan nog twee keer de M! met komma's!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn de n, en de m.
die zijn toch niet raar
quote:
Met een broertje wat de zus is van de vader, of zoiets, zal het wel grote inteelt zijn aldaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, brr volgens mij geilt die moeder echt op hem.
Oja, dan is het idd vreemdquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En dan nog twee keer de M! met komma's!!
Ik had meer fantasie van je verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |