Heb ze al eens gezien, volgens mij op Appelpop.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nog naar De Staat in de buurt van jouw huis kan, zeker aan te raden
Ja, maar nu al helemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb ze al eens gezien, volgens mij op Appelpop.
Goeie liveband
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
Popje, Ik heb je toegevoegd op MSN. Niet schrikken enzo.
Leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
Popje, Ik heb je toegevoegd op MSN. Niet schrikken enzo.
Het is idd catchy as fuck. Ik moet ze binnenkort maar weer eens gaan zien jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar nu al helemaalWat een godallemachtig denderend optreden met die machine
Nee ik luister nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luister jij ook?
En waar hangt onze huisDJ eigenlijk uit?
Doe hem de groeten van mequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee ik luister niet![]()
de huis DJ heeft even vakantie
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
BOE
ik ben er weer
sorry voor het laten schrikken
ik dook ook al helemaal onder mijn dekentjequote:
elkaar troosten tegen de schrikquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik dook ook al helemaal onder mijn dekentje
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
elkaar troosten tegen de schrik
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
BOE
ik ben er weer
sorry voor het laten schrikken
ke.. jij doet dansje ik kijk welquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]graag
![]()
en daarna een dansje op deze heerlijke muziek hoor knetter..ik kan echt niet stil zitten
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik dook ook al helemaal onder mijn dekentje
troostenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan ik het goedmaken met jullie?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
Megahug Carooltje en Knetterkrankjorum.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
Megahug Carooltje en Knetterkrankjorum.....aaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum smelt-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ooh was helemaal vergeten dat jij om 2 uur wasquote:
oh oh.. ben blij dat ik niet vlak bij je zitquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Een beetje draaien is niet erg, kan soms geinig zijn.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hou stiekem een beetje van deze muziek
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
Het is pas erg met het draaien, als je je nachtkastje voor je bed aanziet, en je bed als nachtkastje, en dan toch de verkeerde beslissing neemt om in je bed te duiken....
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hij zegt al dat ik naar radio 1 luister.. maar dat is heul niet zo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
Het is pas erg met het draaien, als je je nachtkastje voor je bed aanziet, en je bed als nachtkastje, en dan toch de verkeerde beslissing neemt om in je bed te duiken....
Heb ik toch bijna meegemaakt, maar gelukkig wist ik nog wel dat ik bed belande. Een van de weinige keren dat ik teveel op had..quote:
jazekerquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:40 schreef ValHallen het volgende:
Is er trouwens al eens een radio ONZ meet geweest?
Zo nee, de volgende keer neem ik de spacecake mee
was in februari.. gewoon binnenkort een nieuwe plannenquote:
ik had alleen alcohol, maar ben dan ook een heul braaf meissiequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh, gewoon het zwaardere spul dus...
Oke, alcohol is ook al zwaar genoeg vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had alleen alcohol, maar ben dan ook een heul braaf meissie
vind ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, alcohol is ook al zwaar genoeg vind ik
Ik ook hoorquote:
Jij nietquote:
Ik heb jou niet gemist neequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij nietik ben pas nog bij je geweest
daarom..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ow ja?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom..Idem...hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
uhu de meet wel jahquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom..TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Zondag toch weerquote:
Slaap lekker SVquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
quote:
Thnxquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
Zo grof, maar ik heb wel hard gelachenquote:
Ik heb jou maar toegevoegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn MSN doet altijd lastig met mensen toevoegen.
Okay.quote:
Geeft niet, ik ga nu toch naar bedquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay.
Zie ik waarschijnlijk morgen pas als ik opnieuw opstart. En dan duurt het een week voordat mijn MSN wil inloggen. Serieus. Rot Mac.
Trusten chick.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:57 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ga nu toch naar bed
Truste.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
iemand riep?
Oh ja dat is gewoon de keiharde waarheid...
dan luister ik misschien weerquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:03 schreef ValHallen het volgende:
Thx allen
Volgende week misschien weer
opnemen en sturen, wil het horenquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat klink je anders ja.
Ik fluister mee en de staat fluisteren is een fucking paradox
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken val echt om van de slaap![]()
Succes met draaien verder Naatje
veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:10 schreef humorduck28 het volgende:
slaap lekker alll... ik ga ervandoor
de huh?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat klink je anders ja.
Ik fluister mee en de staat fluisteren is een fucking paradox
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat doe ik al, ik lig al in een foetus houding..
Broerliefquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:26 schreef Viro het volgende:
[..]
dit dus en al helemaal tegen mijn zusje faye...
ik om 7.15 voor de tv voor f1 gp kwalificatiequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:31 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben even wat mixjes aan het binnenhalen voor volgende week
En ik ga slapen, morgen om 8:15 weer op het voetbalveld aanwezig zijn
Ik boos word dat je me voor lul zet. Mijn binnebuikse huisdieren zijn boosquote:
truste.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga dromenland ook opzoeken..
slaap lekker kanjers.. veel plezier in dromenland wanneer jullie het eraan toe hebben
ahwquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:34 schreef ValHallen het volgende:
Effe denken, 8:15 op voetbalveld betekent dat ik om half 8 moet opstaan.
Boos word je meestal op het moment zelf, dat kan je niet uitstellen, dus in principe ben je al boosquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik boos word dat je me voor lul zet. Mijn binnebuikse huisdieren zijn boos
je bent wel snel op je teentjes getraptquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro, broeder, tijd om fitti te machen bij naatje. Eerwraak
i got your back baby girl, i will hold him down so you can smack the shit out of him...quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro, broeder, tijd om fitti te machen bij naatje. Eerwraak
Dat was een preek op de radioooooooo, dat is gewoon lulligquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel snel op je teentjes getrapt
Waar moet ik het goed mee maken, ik heb niets fouts gedaan, behalve dat ik je terecht heb gewezen en dat is alleen maar goed, dat doen alle discjockeys.quote:
agh, er luistert geen kipquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat was een preek op de radioooooooo, dat is gewoon lullig
ja, je wilt niet weten hoeveel mensen je schattige stem willen horenquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh, er luistert geen kipAnders had ik het in het topic gezet en dan zagen net zoveel mensen het, als dat er nu mensen luisteren
niemandquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, je wilt niet weten hoeveel mensen je schattige stem willen horen
-1 ik ga slapen. Ben beledigd door dat zo schattig klinkende jochiequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, je wilt niet weten hoeveel mensen je schattige stem willen horen
sleep tightquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
-1 ik ga slapen. Ben beledigd door dat zo schattig klinkende jochie
wel zijn luier verschonen anders loopt ie in een volgepoepte luier rond...quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo schattig, nu wil ik je aaien en je flesje voeren
tis wel onzin hier hehquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naatje lul niet.. ik wil jouw stem altijd wel horen .. dus dat niemand het wil horen is bullshit.
oke msn afgesloten.. nu fok.. truste
Agh, na die vorige keer zit er gewoon al eelt op de plekken waar nodig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:51 schreef Viro het volgende:
En vanaf zondag is ie bont en blauw ipv naar de klote
Que?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, na die vorige keer zit er gewoon al eelt op de plekken waar nodig.
draakje hierna, dus je kan wel ff doorgaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
Wie of wat is hierna, kortom, zal ik even overgaan op de turn up the bass, of neemt iemand het over?
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
het klinkt alsof mijn speakers alzheimer hebben en overgeven
Jaaaaquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:06 schreef Viro het volgende:
Ja draai iets uit mapje bijbel, niemand luistert.
Oh en heb je darude met sandstorm?
ik wou dat ikl hetzelfde kon zeggen over jouw stemquote:
wat jammerquote:
huidige nr i squote:Op zaterdag 16 april 2011 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
alhoewel... ik heb nu ineens een idee voor 2 volgende nummers...
ja he, cultquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:19 schreef PeZu het volgende:
![]()
mijn dode oma klinkt plezanter dan deze stem
mja de muziek isquote:
there is no turning backquote:
spoiled & ziggo - more & morequote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:38 schreef Karzai het volgende:
wisten jullie dat kim wilde nu wat anders doet?
bonkers?quote:
Naja ieder zijn smaak ik ga er lekker los opquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
bonkers?
dat klinkt als of mijn speaklers terminaal ziek zijn en er tumoren op groeien
Overgewerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je komt net uit je werk, bijna een uur later dan geplanned
Nog interssante muziekjes?
1 voet op de grond houdenquote:
klf = respectquote:
Nou vooruitquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was heul nog niet thuis toen die speelde man
Omdat ik dacht dat je dan wel rustig wakker zou worden.quote:
Nou nee, ik schrok en meteen wakkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je dan wel rustig wakker zou worden.
Werk ze en ja heel druk hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:24 schreef Melting het volgende:
Hahaha.... goed zo! Je bent trouwens net te laat. Ik moet alweer gaan......werken....
Maar jij hebt het ook druk met voorbereidingen voor vanavond zeker?
Meteen chagrijnig jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:25 schreef Melting het volgende:
Dank je.![]()
Dat je het druk hebt is niet erg. Je bent dankzij Frans Bauer goed wakker nu, dus kun je er flink tegenaan.
Oe ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:27 schreef Melting het volgende:
Na Kim Carnes komt er trouwens een speciaal verzoekje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |