een kusje ...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef dabrezzaman het volgende:
Een leuke nieuwe date/vriendin. Wat geef je als goeie binnenkomer?
Bloemen.. nee.. die gaan dood..
Fles wijn.. nee.. die is dezelfde avond al op..
Chocolaatjes.. pff.. das afgezaagd..
Origineel= ?
Hele goeie! ++quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een plant dan? Die gaat niet snel dood. En als je een kaartje met lieve tekst aan een takje hangt zal ze dat zeker waarderen.
Schuine grappen niet grappig.. maar..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Je zaad al gezegd?
Of gewoon niets, ze is nieuw.
prikbord, voor alle lieve kaartjes die je nog gaat sturen
Nope. 3de date!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef rhubarbje het volgende:
Op de eerste date?
Niks, het is needy en clingy en daar zit geen enkele vrouw op te wachten
nog steeds nogal vroeg...quote:
Uiteraard wel met alvast één kaartje er opgeprikt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef dabrezzaman het volgende:
Dat prikbord is inderdaad ook een hele goeie!
Iedereen deet op zijn of haar eigen manier. Maar als je bij elkaar (voor de eerste keer) over de vloer komt wil je niet met lege handen aankomen. Kan natuurlijk wel.. maar een leuk presentje of iets dergelijks is wel zo leuk en spontaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog steeds nogal vroeg...
waarom wil je haar perse wat geven?
uiteraard date iedereen op zijn eigen manierquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef dabrezzaman het volgende:
[..]
Iedereen deet op zijn of haar eigen manier. Maar als je bij elkaar (voor de eerste keer) over de vloer komt wil je niet met lege handen aankomen. Kan natuurlijk wel.. maar een leuk presentje of iets dergelijks is wel zo leuk en spontaan.
Bedenk dan "spontaan" zelf iets en kom dan niet aan met een door je medefokkers bedacht cadeau? Lekker spontaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef dabrezzaman het volgende:
maar een leuk presentje of iets dergelijks is wel zo leuk en spontaan.
inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef Elvanera het volgende:
Een goed cadeau kan je zelf alleen verzinnenIets wat betrekking heeft op jullie samen, een grapje dat jullie hebben, of weet ik 't. Iets wat hij/zij altijd nog had willen doen etc. Beetje opletten waar de ander het over heeft en als diegene wensen loslaat deze onthouden en op cadeaumomenten gebruiken
Ik kreeg bijvoorbeeld een grote chocolade paashaas toen we een maandje hadden, denk je misschien leuk, wtf moet je daarmee? Maar ooit had hij de bijnaam 'knijn' voor me verzonnen, dus op manier is het super toepassenlijk en lief
Maar dat is nu precies een goed antwoord! Daar kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dan bijvoorbeeld onthoudt dat ik ooit heb gezegd dat ik vroeger rolschaatsen zo leuk vond en dat je me dan mee neemt naar een rolschaatsdisco. Dan heb je tenminste echt nagedacht en opgelet, je hebt samen een leuke tijd en laat je een mega toffe indruk achter
veel beter dan een plant met een kaartje er aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |